Το Γλωσσάριο των Νεοφυών Επιχειρήσεων

Το Γλωσσάριο των Νεοφυών Επιχειρήσεων

Part Two: Ονοματοδοσία και Τοποθέτηση

Το Γλωσσάριο των Νεοφυών Επιχειρήσεων

Το στάδιο της ονοματοδοσίας και τοποθέτησης είναι το στάδιο όπου οι νεοφυείς επιχειρήσεις ξεκινούν τη διαμόρφωση της εικόνας τους με μια ελκυστική και χαρακτηριστική επωνυμία εταιρίας και μια επιτυχημένη ιστοσελίδα.

Οι πιο επιτυχημένες νεοφυείς επιχειρήσεις επιλέγουν σχετικές και ισχυρές επωνυμίες και επωφελούνται από μια αξιόλογη ιστοσελίδα. Ονοματοδοσία και Τοποθέτηση για Ιδρυτές Ανάλυση Ανταγωνισμού (Competitive Analysis) – Ο καθορισμός των ανταγωνιστών και η αναγνώριση των δυνατών και αδύνατών τους σημείων σε σύγκριση με τα δικά σας. Πίνακας Ανταγωνισμού (Competitive Matrix) – Εργαλείο που συγκρίνει το προϊόν σας με ένα άλλο, ανταγωνιστικό. Όνομα Τομέα (Domain Name) – Ένα μοναδικό όνομα που καθορίζει και αναγνωρίζει μια ιστοσελίδα. Ψευδώνυμο Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου (Email Alias) – Μια διεύθυνση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας που είναι συνδεδεμένη με μια διαφορετική διεύθυνση. Λογότυπο – Γραφικό λογότυπο που σχετίζεται με μια εταιρία ή προϊόν. Συχνά περιλαμβάνει μια επωνυμία, εμπορικό σήμα ή αντιπροσωπευτικό σύμβολο. Τοποθέτηση (Positioning) – Ο τρόπος με τον οποίο μια εταιρία διαχωρίζει τον εαυτό της από τους ανταγωνιστές. Δήλωση Τοποθέτησης – Λεπτομερής διατύπωση του τρόπου με τον οποίο μια επωνυμία, εταιρία η προϊόν ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών. Κύριο Όνομα Πεδίου (Primary Domain Name) – Το πρώτο όνομα πεδίου που κατοχυρώθηκε σε ένα συγκεκριμένο λογαριασμό διαδικτυακής φιλοξενίας (hosting account). Όνομα Υποτομέα (Subdomain Name) – Δεύτερη ιστοσελίδα με μοναδικό περιεχόμενο που εμπίπτει στο Κύριο Όνομα Πεδίου (Primary Domain Name). Trend Naming – Η ανάλυση συνεχών κοινωνικών τάσεων πριν την επιλογή επωνυμίας για μια νεοφυή επιχείρηση.

Loader