Τι γίνεται όταν δύο αδέρφια τσακώνονται μεταξύ τους;

Τι γίνεται όταν δύο αδέρφια τσακώνονται μεταξύ τους;

Η Adidas και η Puma. Απλά!

Τι γίνεται όταν δύο αδέρφια τσακώνονται μεταξύ τους;

Κάποτε, μετά τον πρώτο παγκόσμιο πόλεμο, στη Γερμανία, ο Άντολφ (Άντι) Ντάσλερ, ονειρευόταν να κατασκευάσει το τέλειο αθλητικό παππούτσι, ώστε οι αθλητές να έχουν καλύτερες επιδόσεις και να αγωνίζονται με ασφάλεια.

Έχοντας ήδη εμπειρία ως τσαγκάρης στην οικογενειακή επιχείρηση, το 1920, όταν ήταν 20 χρονών, δοκίμασε για πρώτη φορά στην αποθήκη του σπιτιού του να φτιάξει το πρώτο υπόδημα για προπόνηση στο στίβο.

Το 1924, με τη βοήθεια του αδερφού του, Ρούντολφ, ίδρυσαν μια εταιρεία, στην οποία προσέλαβαν όλη τους την οικογένεια. Πλέον, ο Άντι ενημερωνόταν από προπονητές, αθλητές και γιατρούς για τα προβλήματα των προπονήσεων, θέλοντας να δημιουργήσει παππούτσια με επιστημονικά κριτήρια.

Το 1928, στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Άμστερνταμ, τα παππούτσια των Ντάσλερ φορέθηκαν για πρώτη φορά.

Στους επόμενους Ολυμπιακούς του Βερολίνου, ήρθε η μεγάλη επιτυχία. Ο Τζέσε Όουενς κατέκτησε 4 χρυσά μετάλλια, φορώντας παπούτσια σχεδιασμένα από τα αδέλφια Ντάσλερ.

Ο Άντι έγινε παγκοσμίως διάσημος, καθώς παρήγαγε υποδήματα για 11 διαφορετικά αθλήματα.

Όλ’ αυτά μέχρι το 1948. Το 1948 τα δύο αδέλφια συγκρούστηκαν και χώρισαν την επιχείρησή τους. Ευτυχώς, η αγορά άντεχε δύο διαφορετικές μάρκες παππουτσιών. Η καινούργια εταιρία του Ρούντολφ Ντάσλερ επονομάστηκε Puma, ενώ ο Άντι Ντάσλερ μετονόμασε από τα αρχικά του, την επιχείρηση σε Adidas.

Ο Άντι πειραματίστηκε με δέρμα καρχαρία, αλλά και καγκουρό, για τη δημιουργία νέων παππουτσιών. Παρ’ όλ’ αυτά, το σταμάτησε, ώστε να μην επηρεάσει την τροφική αλυσίδα.

Η νέα Adidas έφερε πρώτη στην αγορά τα ποδοσφαιρικά παππούτσια με ελαστικά καρφιά και σήμερα τρεις ρίγες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Οι τρείς γραμμές, δεν είναι πλέον trademark της Adidas

Αυτά τα ποδοσφαιρικά παππούτσια, έπειτα από 6 χρόνια, έδωσαν το Παγκόσμιο Κύπελλο στην εθνική Γερμανίας.

Από το 1946, η Adidas παρήγαγε, επιπλέον, μπάλες και αθλητικά σακάκια.

Το 1972, με ευκαιρία τους Ολυμπιακούς του Μονάχου, η Adidas άλλαξε το λογότυπο σε τρίφυλλο σήμα. Τελικά, επικράτησαν οι τρεις μικρές λωρίδες, που γνωρίζουμε κι εμείς σήμερα.

Στις 6 Σεπτεμβρίου 1959, σε ηλικία μόλις 59 χρονών, πέθανε ο Άντι Ντάσλερ, προλαβαίνοντας, όμως, να πετύχει και να κατοχυρώσει 70 διαφορετικές πατέντες.

H Adidas εξακολουθεί να είναι ο μεγαλύτερος Ευρωπαίους προμηθευτής αθλητικών ειδών και ανάμεσα στους τρεις πρώτους σε παγκόσμιο επίπεδο, κάνοντας εξαγωγές σε παραπάνω από 200 χώρες.

Loader