10 χρόνια {Get} fresh

10 χρόνια {Get} fresh

Όλα άρχισαν πριν από δέκα χρόνια και συνεχίζονται με τον ίδιο τρόπο, απλά καλύτερα

10 χρόνια {Get} fresh

Πριν από δέκα λοιπόν χρόνια, το 2009, κλήθηκα να παρουσιάσω τον Γιάννη Τρύφων και τον Δημήτρη Ιουλίου, στο τεύχος Φεβρουαρίου του Time Out. Απλά πράγματα.

Πήγαμε στο κατάστημα στην Ανδρέα Δημητρίου, πάροδο της Θεμιστοκλή Δέρβη, με τον φωτογράφο Μιχάλη Κυπριανού. Στη συζήτηση που κάναμε με εντυπωσίασε η προσέγγιση και η φιλοσοφία του μαγαζιού. Τα φρέσκα υλικά, τα νόστιμα σάντουιτς πέρα από τα συνηθισμένα και κοινότοπα, η δέσμευση να παραδίνουν στο τέλος της ημέρας τα προϊόντα που δεν καταναλώθηκαν σε κάποιο ίδρυμα ή στέγη, και φυσικά το brunch. Αυτό που επίσης είχαν αναφέρει σε εκείνη την πρώτη γνωριμία μας, δέκα χρόνια πριν, ήταν πως πρώτη τους επιλογή είναι τα τοπικά προϊόντα από εγχώριους παραγωγούς ενώ η επιλογή τους να δημιουργούνται τα πάντα στην κουζίνα τους για να έχουν καλύτερο έλεγχο του τελικού προϊόντος που παραδίδουν στον πελάτη. Πριν από δέκα χρόνια, αυτός ο τρόπος σκέψης δεν χαρακτήριζε την πλειοψηφία.

Η φωτογραφία, της ολοσέλιδης παρουσίασης που έγινε τότε, είναι η ακόλουθη: #### Ο Γιάννης Τρύφων και ο Δημήτρης Ιουλίου, μέσα από το φακό του Μιχάλη Κυπριανού για τον τεύχος Φεβρουαρίου 2009, του Time Out.

Στα δέκα χρόνια που μεσολάβησαν μέχρι σήμερα, το Get Fresh με χόρτασε αμέτρητες φορές στο γραφείο, απόλαυσα brunch τα Σάββατα καθίμενη στα τραπέζια έξω, έκανα ενδιαφέρουσες συζητήσεις τρώγοντας τα πεντανόστιμα σάντουιτς στα διαλείμματα των TEDx ομιλιών, υπήρξε το πιο ενδιαφέρον κομμάτι πολλών εταιρικών meetings, έσωσε πολλά παιδικά και όχι μόνο γενέθλια, ενώ έδινε σταθερά το παρών σε συνέδρια και περήφανα φεστιβάλ, γιορτές και γεννητούρια.

Το Get Fresh, υπήρξε κομμάτι της ζωής μας και επέδειξε αξιοθαύμαστη συνέπεια.

Κάθε φορά που μπαίνω στο κατάστημα της Ανδρέα Δημητρίου, παρατηρώ το ολοσέλιδο άρθρο που έγραψα πριν από 10 χρόνια. Είναι κορνιζαρισμένο και τοποθετημένο σε περίοπτη θέση στο στάντ, δίπλα στην πόρτα.

Η ιδέα να ξανακάνουμε μια συνέντευξη και να επαναλάβουμε την ίδια ακριβως φωτογράφηση που κάναμε δέκα χρόνια πριν, υπήρξε μονόδρομος τώρα που το ξανάσκεφτομαι. Τα όμορφα και τα ουσιαστικά, έμειναν ακριβώς τα ίδια στο Get Fresh. Φρέσκο, υψηλών προδιαγραφών, νόστιμο φαγητό, ποικιλία και αυθεντικότητα στις γεύσεις, υποδειγματικό σέρβις και ένα ειλικρινές και ουσιαστικό ενδιαφέρον για τα πράγματα που συμβαίνουν γύρω μας. #### Ο Γιάννης Τρύφων και ο Δημήτρης Ιουλίου, μέσα από το φακό του Μάριου Ιωσηφίδη, για το impossible.works

Το σκηνικό της φωτογράφησης ήταν ίδιο αλλά οι διαφορές πολλές. Ο Γιάννης με γκρίζους κροτάφους, ο Δημήτρης σα να μην πέρασε μια μέρα, εγώ αγκαλιά με την κόρη μου, το μαγαζί απαράλακτο, οι νέες συσκευασίες περιβαλλοντικά ορθές, οι επιλογές στο μενού περισσότερες, μια στρατιά από ντελιβαδόρους να ετοιμάζει τα προϊόντα που δεν πωλήθηκαν για μεταφορά στο Hope for Children.

Οι δυο τους, μαζί με την πολυάριθμη πλέον ομάδα τους, στηρίζουν όλα όσα πιστεύουν και το κάνουν με τον ίδιο ενθουσιασμό και αποφασιστικότητα. Παρακολουθούν τα trends και τα υιοθετούν, προσαρμόζοντάς τα στο δικό τους ύφος. Πρόσφατα το μενού τους ενισχύθηκε. Οι αγαπημένες κλασικές συνταγές τελειοποιήθηκαν και προστέθηκαν νέες στις οποίες έχουν υιοθετήσει τις σύγχρονες τάσεις, αλλά και τις διατροφικές συνήθειες και εισηγήσεις των πελατών τους.

Το Get Fresh, την τελευταία δεκαετία καλλιέργησε τη φιλοσοφία του, και η συνέπεια που έδειξε, επιβεβαιώνει πως είναι ουσιαστική και όχι προϊόν μάρκετινγκ. Επιδεικνύει μια αξιοσημείωτη συνέπεια, τόσο στα προϊόντα του {σάντουιτς, σαλάτες, σούπες, γλυκά, πλάτερς, σούσι} όσο και στην εξυπηρέτηση.

Οι συνταγές του πλέον έχουν γίνει χαρακτηριστικές και αν είσαι άνθρωπος της συνήθειας -όπως εγώ- ξέρεις πως θα την απολαύσεις κάθε μέρα, ανεξαρτήτως βάρδιας, σε όποια από τα δύο μαγαζιά και αν παραγγείλεις, είτε μείνεις στο κατάστημα, είτε παραγγείλεις ντελίβερι.

Το Get Fresh όμως κατάφερε να είναι κάτι πέρα από ένα μαγαζί με νόστιμο και υγιεινό φαγητό. Επένδυσε στην ταυτότητά του και πλέον είναι πολύ περισσότερα πέρα από ένα επιτυχημένο κατάστημα.

Το Get Fresh, έχει περιβαλλοντικές ανησυχίες και παίρνει θέση. Είναι όσο πράσινο μπορεί με συσκευασίες ανακυκλώσιμες, με περιορισμένη χρήση πλαστικών και αντικατάσταση των καλαμακίων με βιοδιασπώμενα. Αποδεικνύουν πως η ηθική, η διαφάνεια, και η ποικιλομορφία παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο και καθορίζουν τις αποφάσεις που θα παρθούν.

Οι εργαζόμενοι στο Get Fresh, αποτελούν κομμάτι αυτής της φιλοσοφίας. Με περισσότερες από 20 εθνικότητες στο payroll, το Get Fresh είναι πέρα από ένα μαγαζί στο οποίο θα πας για να χορτάσεις. Έχει όμως μια κουλτούρα στην οποία θέλεις να συμμετάσχεις.

Φωτογραφίες: Μάριος Ιωσηφίδης

Loader