Kάνουμε «στροφή» και ψωνίζουμε στο Do Twist

Kάνουμε «στροφή» και ψωνίζουμε στο Do Twist

Η Μαρία Λεωνίδου, δημιουργός της ιστοσελίδας Do Twist, φέρνει μόδα από όλον τον κόσμο στην πόρτα μας μέσω του online shopping

Kάνουμε «στροφή» και ψωνίζουμε στο Do Twist

Συνέντευξη στην Νίκολα Καρατζιά

Εάν ακούγοντας τη φράση "Do Twist", το πρώτο πράγμα που σου έρχεται στο μυαλό είναι χορευτικές φιγούρες, θα πει πως έχεις χάσει επεισόδια από το χώρο της μόδας και πρέπει να κάνεις γρήγορα catch up, κάτι που μπορεί να γίνει εύκολα και χαλαρά από την άνεση του καναπέ σου. Η Μαρία Λεωνίδου εξάλλου, δημιουργός του κυπριακού μα διεθνών προδιαγραφών website μόδας, μας δίνει "απλόχερα" λόγους για να το επισκεφτούμε και να αγοράσουμε τους δικούς μας γυναικείους θησαυρούς από κύπριους σχεδιαστές αλλά και από κάθε γωνιά της γης, ταλαντούχους, independent fashion designers.

Do Twist. Πως εμπνεύστηκε η Μαρία τη συγκεκριμένη ιστοσελίδα αγορών;

Το Do Twist αποτελεί ένα εγχείρημα που ξεκίνησε σε μια περίοδο έντονων αλλαγών στη ζωή μου. Είχα αφήσει την δουλειά μου ως Senior Marketing Manager σε μια μεγάλη εταιρεία λιανικού εμπορίου, καθώς ένιωθα ότι ήμουν έτοιμη για μια νέα πορεία. Πιστεύω ότι τελικά η άμεση επαφή που είχα με το λιανεμπόριο, τις εξελίξεις του e-commerce που πάντοτε παρακολουθούσα, σε συνδυασμό με την αγάπη μου για τα ταξίδια και τους τοπικούς fashion "θησαυρούς" που ήθελα να ανακαλύπτω από κάθε προορισμό μου, ήταν οι κύριοι παράγοντες που με οδήγησαν στην δημιουργία του Do Twist.

Μετά τη σύλληψη της αρχικής ιδέας τι ακολούθησε;

Ακολούθησε έρευνα, μέσα από την οποία αντιλήφθηκα πως παρόλο που η μόδα είναι μια πολύ ανταγωνιστική αγορά, υπάρχει σίγουρα περιθώριο για ανάπτυξη νέων concept e-shop stores τα οποία εξειδικεύονται στην προώθηση ανερχόμενων σχεδιαστών μόδας. Το timing ήταν επίσης καλό, αφού το fashion market και οι εκτός συνόρων αγορές στην Ευρώπη, ήταν και εξακολουθούν να βρίσκονται σε συνεχή άνοδο.

Τι διαφοροποιεί το Do Twist από άλλες ιστοσελίδες του είδους και γιατί πρέπει να την επισκεφθεί κάποιος;

Ξέρεις, όσο περνάει ο καιρός, συνειδητοποιώ ότι δεν ήταν καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι δημιούργησα μια τέτοια επιχείρηση σε μια στιγμή της ζωής μου που ήμουν έτοιμη για μια σημαντική αλλαγή στο δικό μου lifestyle. Ήμουν πανέτοιμη να αναγνωρίσω και να αποδεκτώ εκείνο που εγώ ήθελα πραγματικά και να πάψω να αγχώνομαι για τις προσδοκίες που οι άλλοι είχαν από εμένα. Ακριβώς γι’ αυτό, το Do Twist έχει ως στόχο να αποτελεί γυναικεία πηγή έμπνευσης, ενθαρρύνοντας όλες να αγαπήσουν τη διαφορετικότητά τους και να την εκφράσουν μέσα από το στυλ τους. Επιδιώκουμε να προσφέρουμε μεγάλη γκάμα επιλογών, οι οποίες παρέχουν τη δυνατότητα στην καθεμιά από εμάς να δημιουργήσει ένα πολύ ξεχωριστό και bold look.

Πως επιλέγεις τους σχεδιαστές των οποίων οι συλλογές θα παρουσιαστούν και διατεθούν προς πώληση στη σελίδα σου;

Η ποιότητα ενός κομματιού σε συνδυασμό με τη διαφορετικότητα όσον αφορά στο brand concept, στον τρόπο παραγωγής και τα υλικά που χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία του, είναι τα σημαντικότερα κριτήρια για να φιλοξενηθεί στη σελίδα μας. Στοχεύουμε πάντα στη διάθεση μεγάλης ποικιλίας τόσο σε diversity, όσο και σε είδη υλικών αλλά και σχεδίων. Για παράδειγμα, δεν θα εντοπίσεις high street labels στη σελίδα μας. Αντιθέτως, ανάμεσα σε άλλα, θα ανακαλύψεις την ανερχόμενη σχεδιάστρια Νάντια Ράπτη από την Αθήνα η οποία έχει αγαπηθεί τόσο από το ελληνικό κοινό αλλά και στο εξωτερικό, ξύλινα κοσμήματα από τη Σύρο και την Τανζανία, ρούχα φτιαγμένα από οργανικό βαμβάκι με προέλευση από το Περού, μοναδικά prints από την βραβευμένη Κλέλια Ανδράλη και γεωμετρικά σκουλαρίκια από την Meet the cat. Με λίγα λόγια, ψάχνουμε σε κάθε γωνιά του πλανήτη για να βρούμε κομμάτια που να ξεχωρίζουν, να είναι πρωτότυπα και μοναδικά το καθένα με το δικό του τρόπο. Κάπως έτσι φτάσαμε σήμερα να φιλοξενούμε 30 σχεδιαστές στην ιστοσελίδα μας.

(embed:https://www.instagram.com/p/ByiOIjsnlrp/)

Από πού προέκυψε το όνομα Do Twist;

Υπήρξε τρελό brainstorming μεταξύ εμένα και δύο Ιταλίδων φίλων μου, χωρίς όμως κάποιο αποτέλεσμα. Ένα βράδυ ενώ χαλαρώναμε στη βεράντα με το σύντροφο μου, εκείνος ξεκίνησε να βάζει λέξεις κλειδιά -που αντικατόπτριζαν τη θεματολογία της σελίδας μας-, σε ένα συγκεκριμένο site που σε βοηθά να βρεις διαθέσιμα urls. Κάποια στιγμή λοιπόν έγραψε τη λέξη twist. Μια λέξη, που υπήρχε από την πρώτη κιόλας παρουσίαση που έγινε για το brand, ως μέρος της φράσης–μότο μας: Join our world and allow us to add a unique “twist” to your usual picks! Εμφανίστηκαν λοιπόν διάφορες επιλογές στην οθόνη του υπολογιστή, από τις οποίες ξεχώρισα αμέσως το DOTWIST.com. Με το που το αντίκρισα, ένιωσα ότι αυτό ήταν το ιδανικό για μένα γι’ αυτό και αγόρασα τη διαδικτυακή διεύθυνση αμέσως.

Προσεγγίζεις εσύ τους σχεδιαστές και τα διάφορα brands ή το κάνουν εκείνοι σε αρχικό στάδιο;

Συμβαίνουν και τα δύο. Είναι περιπτώσεις που βρίσκουμε εμείς τον σχεδιαστή είτε μετά από έρευνα και ταξίδια, είτε μέσα από εκθέσεις του εξωτερικού τις οποίες επισκεπτόμαστε. Είναι και άλλες φορές που μας εντοπίζουν εκείνοι και μας προσεγγίζουν. Εάν το concept του σχεδιαστή, το business model και οι προσδοκίες μας ταιριάζουν, τότε προκύπτουν και οι συνεργασίες. Υπήρξαν όμως και περιπτώσεις που εν τέλει αντιληφθήκαμε ότι δεν θα μπορούσαμε να συνεργαστούμε με κάποιους.

Υπάρχουν και περιπτώσεις όπου αγοράζεις κομμάτια από το εξωτερικό και τα μεταπωλείς;

Όχι. Όλα τα προϊόντα αποστέλνονται κατευθείαν από τους σχεδιαστές στους πελάτες μας, μέσα σε ένα πακέτο το οποίο ετοιμάζει ο κάθε σχεδιαστής και περιλαμβάνει και το δικό μας branding. Επιπλέον, σε κάποιες περιπτώσεις γίνεται η παραγγελία και αμέσως ξεκινά η παραγωγή ή κατασκευή του προϊόντος που παραγγέλθηκε. Οπότε ο πελάτης παραλαμβάνει ένα καινούριο προϊόν, το οποίο δεν έχει «καθίσει» ούτε και μια μέρα επάνω στο ράφι κάποιου καταστήματος.

Οι τιμές πώλησης καθορίζονται από εσένα, τον σχεδιαστή ή σε συνεργασία των δύο;

Καθορίζονται από τον σχεδιαστή. Έχει τύχει όμως να ανακαλύψουμε designers που βρίσκονταν στο αρχικό στάδιο της καριέρας τους, με αποτέλεσμα να μην έχουν ακόμη ένα δικό τους σύστημα τιμολόγησης. Σε παρόμοιες περιπτώσεις τους βοηθάμε να κάνουν ένα pricing structure, εάν και εφόσον μας ζητηθεί. Στη συνέχεια εμείς κρατάμε ένα ποσοστό από κάθε πώληση.

(embed:https://www.instagram.com/p/ByAzJY5Hy8C/)

Οι πωλήσεις αφορούν περισσότερο σε Κύπρο ή εξωτερικό;

Η πλειοψηφία των πωλήσεων μας αφορούν πελάτες στο εξωτερικό, κυρίως από άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Η πιο exciting, μακρινή παραγγελία που έγινε μέχρι στιγμής, αφορούσε μια Ισπανική τσάντα η οποία ταξίδεψε μέχρι την California. Έχουμε όμως στείλει και στη Νέα Υόρκη αλλά και σε Ελβετία, Λονδίνο, Γερμανία, Ιταλία, Ελλάδα. Συχνά μάλιστα, λαμβάνουμε μηνύματα από ευχαριστημένους πελάτες, οι οποίοι μας εκφράζουν την ικανοποίηση τους για την αγορά που έκαναν. Αυτό μας χαροποιεί αφάνταστα.

(embed:https://www.instagram.com/p/BxAARR-FuSv/)

Το κυπριακό αγοραστικό κοινό «αγκαλιάζει» τις αγορές μέσων γνωστών sites του εξωτερικού. Πόσο εύκολα όμως πείθεται να αγοράσει μέσω εγχώριας ιστοσελίδας όπως η δική σου;

Η αλήθεια είναι ότι από διαφημιστικής άποψης δεν έχουμε επενδύσει ακόμη στην κυπριακή αγορά. Προτιμήσαμε να δοκιμαστούμε αρχικά σε αγορές που είναι πιο εξοικειωμένες με το online shopping και «ανοιχτές» σε νέες και φρέσκιες ιδέες/επιλογές ώστε να μπορέσουμε να αξιολογήσουμε πιο σωστά το concept και την προοπτική του. Αυτό όπως αποδεικνύεται εκ των υστέρων, ήταν μια πολύ σωστή στρατηγική. Το κυπριακό κοινό συνήθως ακολουθεί τις τάσεις που δημιουργούνται στο εξωτερικό και έπειτα αφού αυτές καθιερωθούν, είναι έτοιμο και δεκτικό στο να τις δοκιμάσει. Υποθέτω πως αισθάνονται πιο ασφαλείς όταν κάνουν αγορές από εδραιωμένα e-shops του εξωτερικού. H εγχώρια αγορά μας ενδιαφέρει και ήδη έχει ξεκινήσει σιγά σιγά να μας αγκαλιάζει, αλλά και οι συνεργασίες μας με Κύπριους σχεδιαστές άρχισαν να εδραιώνονται.

Από τα κομμάτια που έχεις αυτήν τη στιγμή στην ιστοσελίδα για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 19, ποια 2-3 θα προσθέσεις κι εσύ η ίδια στην γκαρνταρόμπα σου;

Με δυσκολεύεις πολύ τώρα. Είναι τόσα πολλά αυτά που θα ήθελα να προσθέσω στην γκαρνταρόμπα μου. Ένα από τα κομμάτια που σίγουρα θα πάρω είναι το mosaic, πολύχρωμο φόρεμα από την καινούρια συλλογή της Νάντια Ράπτη, το οποίο φοριέται από μια επαγγελματική συνάντηση, μέχρι και για βραδινά κοκτέιλ. Επίσης έχω ήδη αγοράσει ένα εντυπωσιακό μεταξωτό print φουλάρι της Κλέλια Άνδραλη καθώς και το "green leopard" φόρεμα, που και τα δύο κερδίζουν τις εντυπώσεις σε κάθε εμφάνιση. Τέλος, δεν μπορώ να αντισταθώ στο βραζιλιάνικο, μεταξωτό sarong της Vanda Jasintho που μπορεί να φορεθεί ως φόρεμα, φούστα ή και playsuit!

Υπάρχει ομάδα-συνεργάτες πίσω από την ιστοσελίδα ή είναι ατομική δουλειά, δηλαδή αποκλειστικά της Μαρίας; Έχω προσέξει ότι μιλάς συνεχώς στον πληθυντικό.

Αν και ο μεγαλύτερος όγκος εργασίας βρίσκεται στα χέρια μου, πλέον έχω και δύο συνεργάτιδες από Λονδίνο και Παρίσι. Μπήκαν και οι δύο στην ομάδα ως επενδυτές και έχουν συνεισφέρει αρκετά η καθεμιά στο τομέα όπου εξειδικεύεται. Μα και μόνο το γεγονός ότι υπάρχουν διεθνείς αναφορές που προκύπτουν από τον συγκερασμό των τριών, δικών μας εθνικοτήτων, αποτελεί καθόλα σημαντικό παράγοντα όταν θες να δημιουργήσεις ένα ευρωπαϊκό brand.

Η Do Twist έχει πλάνα να γίνει και κατάστημα μελλοντικά;

Προσωπικά δεν θα επέλεγα κάτι τόσο traditional όσο ένα φυσικό κατάστημα, διότι με παραπέμπει σε ένα αίσθημα στασιμότητας. Αντιθέτως θα ήθελα να δημιουργήσουμε pop-up καταστήματα σε μέρη που ταιριάζουν με το δικό μας concept και κοινό.

(embed:https://www.instagram.com/p/BwkPC7YlGSB/)

Θα παραμείνει αμιγώς γυναικεία η ιστοσελίδα και ποιο το target group σας ηλικιακά;

Ναι, είναι και θα παραμείνει προς το παρόν γυναικείο, με ηλικιακή κατεύθυνση εκείνη των 28-45 ετών. Στο μέλλον θα δούμε εάν θα κινηθούμε και προς άλλες κατευθύνσεις. Όχι όμως ακόμη, έστω και αν πολλές φίλες μου που είναι μητέρες, λένε ότι θα έπρεπε να προσθέσω και παιδικά ρούχα. Θέλουμε να εστιάζουμε και κατακτούμε κάθε μας στόχο, βήμα-βήμα. Προτεραιότητα μας τώρα είναι να «αγκαλιαστούμε» από το γυναικείο κοινό.

Ποιά τα κυριότερα προτερήματα των διαδικτυακών αγορών, τα οποία θα έπρεπε να ωθήσουν κάποιον που δεν τις έχει δοκιμάσει, να το πράξει;

Οι αγοραστές έχουν όλα τα οφέλη ενός καταστήματος και ακόμη περισσότερα, αφού μπορούν να αγοράσουν και να δοκιμάσουν στην άνεση του σπιτιού τους αυτά που έχουν παραγγείλει και φυσικά έχουν τη δυνατότητα να επιστρέψουν οτιδήποτε από την παραγγελία τους σε περίπτωση που το επιθυμούν. Επίσης αυτό που προσωπικά απολαμβάνω κάνοντας τις διαδικτυακές αγορές μου, είναι το γεγονός ότι την ώρα που ψωνίζω δεν έχω κάποιον από πίσω μου ή δίπλα μου να παρεμβαίνει στο όλο shopping experience. Πόσο απολαυστικό είναι αυτό!

(embed:https://www.instagram.com/p/BvZSsbpFWl8/)

Επισκέψου το Do Twist


ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΗ <a href='Το Amelie's Happy Place θα γίνει και το δικό σου happy place )' target='_blank'>:


ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΗ Βαρβάρα Νικολακάκη - Ποτέ δεν έκανα προσπάθεια για το στυλ μου :

Loader