Eating well, made easy είναι ένα απ' τα motto του Μαρίνου Τσιορβά στο «Wok n Roll»

Eating well, made easy είναι ένα απ' τα motto του Μαρίνου Τσιορβά στο «Wok n Roll»

Έχοντας ως οδηγό την ασιατική υγιεινή κουζίνα, θέτει τον πήχη ψηλά

Eating well, made easy είναι ένα απ' τα motto του Μαρίνου Τσιορβά στο «Wok n Roll»

Δεν θα ρωτήσω γιατί από όλες τις κουζίνες προτίμησες να καταπιαστείς με την ασιατική, μιας και γνωρίζω πως η οικογένεια σου διατηρούσε ένα ασιατικό εστιατόριο, όπου περνούσε πολλές ώρες της ημέρας. Τι θυμάσαι πιο έντονα από εκείνα τα χρόνια; Η οικογένεια μου αρχικά διατηρούσε το εστιατόριο «Mr. Steak», όταν εγώ ήμουν στην ηλικία των έξι ετών. Επειδή εργάζονταν και οι δυο γονείς μου, αναγκαστικά περνούσα πολύ χρόνο στην οικογενειακή επιχείριση. Στην πορεία, άνοιξαν το 1996 το πρώτο παραδοσιακό κινέζικο εστιατόριο, πίσω από το Δημαρχείο Λεμεσού, ενώ μετά τη λήξη της συνεργασίας με τους Κινέζους συνεργάτες τους, άνοιξαν το 2001 το μαγαζί στην οδό Αγίας Φυλάξεως. Είμαι πολύ περήφανος που μεγάλωσα μέσα στο hospitality industry της Κύπρου, τη χρονική περίοδο 1990-2000. Οι άνθρωποι, τότε, έδιναν έμφαση στην εξυπηρέτηση των πελατών. Πραγματικά, το έλεγε η ψυχή τους. Εκείνη ήταν η γνήσια κυπριακή φιλοξενία. Ακόμη και το προσωπικό, συμμερίζονταν την ίδια φιλοσοφία και πάθος. Δυστυχώς, δεν το συναντάς πλέον στις μέρες μας και χαίρομαι που το βίωσα από πρώτο χέρι, μαθαίνοντας από την οικογένεια μου την ουσιαστική σημασία του hospitality.

Από τότε είχε κατασταλάξει μέσα σου ότι μεγαλώνοντας θα άνοιγες το δικό σου εστιατόριο; Όταν ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στο Business & Marketing, το 2006, το όνειρό μου ήταν να γίνω διαφημιστής. Ποτέ δεν έλεγα, όμως, ότι δεν ήθελα να ασχοληθώ με την οικογενειακή επιχείριση. Μια μέρα, καθώς βρισκόμουν καθ’ οδόν για μια συνέντευξη για δουλειά, συνειδητοποίησα πόσο σημαντικό ήταν να εφαρμόσω τους κανόνες του marketing και όσα έμαθα κατά τη διάρκεια των σπουδών μου, στην οικογενειακή επιχείριση. Κάπως έτσι, βρέθηκα το 2007 να αναλαμβάνω εξ ολοκλήρου το μαγαζί, το οποίο μέχρι τότε λειτουργούσε κυρίως με την υπηρεσία take away. Έναν χρόνο μετά, ακολούθησε η επέκταση και η μετονομασία σε . Φέτος, συμπληρώνονται δέκα χρόνια λειτουργίας.

Οι γονείς σου άνοιξαν ένα κινέζικο εστιατόριο όταν δεν ήταν τόσο της μόδας η ασιατική κουζίνα στην Κύπρο. Σε ενοχλεί το γεγονός ότι στον τόπο μας έχουμε μια τάση να «ξεχειλώνουμε» τα πράγματα; Για παράδειγμα, θα συναντήσεις sushi ακόμη και σε εστιατόρια που δεν ειδικεύονται στην ασιατική κουζίνα. Αυτό που λες, έχει βάση. Για παράδειγμα, στην παρούσα φάση παρατηρείται έντονα η τάση του brunch. Όταν αποφάσισα το 2008 να συμπεριλάβω sushi στο μενού, ήταν μια τάση που επικρατούσε στο εξωτερικό. Το 2010 αυτή η τάση επεκτάθηκε και στην Κύπρο, με αποτέλεσμα να υπάρχουν μέχρι και cafė που σέρβιραν sushi. Αυτή η τάση, όμως, δεν διήρκεσε για πολύ, μιας και αντιλήφθηκαν τη δυσκολία που έχει η ιαπωνική κουζίνα. Το διαθέτει όλες τις πιστοποιήσεις, συμπεριλαμβανομένου των CYS ISO EN 9001:2008 No. QS.1.16.014 και CYS ISO EN 22000:2005 No HC.16.003, τα οποία είναι τα πλέον αναγνωρισμένα πρότυπα διαχείρισης στον κόσμο. Εξ ου και πολλοί Οργανισμοί δείχνουν εμπιστοσύνη στο brand «Wok n Roll»».

Πράγματι, το «Wok n Roll» έχει ταυτιστεί με το καλό ασιατικό φαγητό. Χρειάστηκε πολύ καιρός για να επιτευχθεί αυτό; Αρκετός. Στην περίπτωσή μας, συνέπεσε με την οικονομική κρίση στην Κύπρο. Σε αντίθεση με το πώς είχε διαμορφωθεί το οικονομικό σκηνικό στον τόπο μας, εμείς δώσαμε έμφαση στο marketing, γιατί θέλαμε να βγει προς τα έξω η φιλοσοφία και τα όσα πρεσβεύει η εταιρεία μας. Είμαστε ένα εστιατόριο όπου μπορεί να απολαμβάνει κανείς ποιοτικό και υγιεινό φαγητό, φτιαγμένο με άριστες πρώτες ύλες, σε τακτική βάση. Γι΄αυτό και άρχισε η άνοδος του «Wok n’ Roll» και μάλιστα προγραμματίζουμε να ανοίξουμε ένα δεύτερο εστιατόριο στη Λεμεσό, μέσα στο 2018.

Είμαι πολύ περήφανος που μεγάλωσα μέσα στο hospitality industry της Κύπρου, τη χρονική περίοδο 1990-2000. Οι άνθρωποι, τότε, έδιναν έμφαση στην εξυπηρέτηση των πελατών. Πραγματικά, το έλεγε η ψυχή τους. Εκείνη ήταν η γνήσια κυπριακή φιλοξενία

Επιδιώκεις να εισπράττεις feedback από τον κόσμο; Πάντοτε. Γιατί πιστεύουμε και επενδύουμε στην εξυπηρέτηση των πελατών μας.

Πώς αντιδράς στην αρνητική κριτική; Ποτέ δεν είμαι καχύποπτος. Για να παραπονεθεί ένας πελάτης, σημαίνει πως είδε κάτι που μας ξέφυγε. Το motto μας στο μαγαζί είναι «solution, solution, solution». Να επιλύουμε άμεσα δηλαδή όποιο πρόβλημα παρουσιαστεί στον δρόμο μας. Είμαστε μια ομάδα αποτελούμενη από 37 άτομα. Από τη στιγμή που παίζει καθοριστικό ρόλο ο ανθρώπινος παράγοντας και όλα φτιάχνονται εκείνη την ώρα, ενδεχομένως να υπάρξουν και ορισμένα λάθη. Γι΄αυτό, μου αρέσει να συνομιλώ με όσους μας ασκούν κριτική. Ξέρω πως σκοπός τους δεν είναι να μας επιπλήξουν, αλλά να μας βοηθήσουν να βελτιωθούμε επειδή τους αρέσει το φαγητό μας, ώστε να μπορέσουν να συνεχίσουν να βρίσκονται δίπλα μας. Γιατί είναι μαζί με τους πελάτες μας που εξελισσόμαστε και προχωράμε.

Είσαι απαιτητικός με τους συνεργάτες σου; Αν δεν πληρούν συγκεκριμένες προδιαγραφές, θεωρώ πως δεν υπάρχει λόγος να είναι συνεργάτες μου. Από τη στιγμή που το «Wok n’ Roll» διαθέτει διεθνείς πιστοποιήσεις ποιότητας, απαιτώ και τα προϊόντα με τα οποία δουλεύουμε να έχουν τις αντίστοιχες πιστοποιήσεις, όπως είναι ο Label Rouge Scottish Salmon, που θεωρείται ο καλύτερος στον κόσμο. Γενικότερα, δεν με απασχολεί η τιμή, αλλά η ποιότητα των προϊόντων. Επίσης, είμαι απαιτητικός σε ό,τι αφορά το σέρβις ενός προμηθευτή.

Τι αγαπάς περισσότερο στην ασιατική κουζίνα; Το μενού αναπτύχθηκε έχοντας ως βάση και τις δικές μου διατροφικές συνήθειες, καθώς τρώω σε τακτική βάση στο «Wok n’ Roll». Οπότε, ζητούμενο ήταν ένα μενού που να περιλαμβάνει πολλές και διαφορετικές προτάσεις, ικανοποιώντας όλα τα γούστα και ανάγκες.

Το μενού του «Wok n’ Roll» δίνει έμφαση στην υγιεινή διατροφή. Παρατηρείς ότι ο κόσμος πλέον προσέχει περισσότερο τι τρώει σε σχέση με το παρελθόν; Αυτό είναι γεγονός. Όλοι θέλουν να κάνουν κατά καιρούς μερικές μικρές ατασθαλίες, αλλά γενικότερα προσέχουν τη διατροφή τους. Εξ ου και σχεδιάσαμε επιπρόσθετα ένα fitness menu, σε συνεργασία με τον κλινικό διαιτολόγο/διατροφολόγο . Για εμάς, είναι εξίσου σημαντικό να δίνουμε στους πελάτες μας τη σωστή διατροφική αξία που χρειάζεται κάθε οργανισμός, ανά μερίδα.

Για να παραπονεθεί ένας πελάτης, σημαίνει πως είδε κάτι που μας ξέφυγε. Το motto μας είναι «solution, solution, solution». Να επιλύουμε άμεσα όποιο πρόβλημα παρουσιαστεί στον δρόμο μας

Εκείνο που ομολογώ πως με εντυπωσίασε, είναι ότι το «Wok n Roll» στηρίζει το μη-κερδοσκοπικό Ίδρυμα για παιδιά «CY DiaBeaters». Πώς προέκυψε αυτή η αξιόλογη πρωτοβουλία; Έχω μια ευαισθησία στο συγκεκριμένο ζήτημα, λόγω του ιατρικού ιστορικού που έχει η οικογένειά μου με τον διαβήτη. Γι΄αυτό, σκέφτηκα να αντικαταστήσω τη ζάχαρη με τη στέβια. Το εγχείρημα δεν ήταν τόσο εύκολο, καθώς χρειάστηκε να δοκιμάσουμε πολλά είδη στέβιας μέχρι να βρούμε την ιδανική, που θα αναδείκνυε τις συνταγές μας. Για να στηρίξουμε το «CY DiaBeaters», αποφασίσαμε να προσφέρουμε το 10% από τις πωλήσεις κάθε πιάτου με στέβια, για την ενίσχυσή του πολύτιμου έργου του προς τα παιδιά με διαβήτη Τύπου 1. Τα πιάτα με στέβια, όμως, δεν απευθύνονται αποκλειστικά σε άτομα με διαβήτη, αλλά και σε όσους προσέχουν τη διατροφή τους ή σε όσους θέλουν γενικότερα να αντικαταστήσουν τη ζάχαρη από το διατροφολόγιο τους.

Είθισται με την αλλαγή κάθε χρονιάς, να θέτουμε νέους στόχους. Εσύ, ποιους στόχους έχει θέσει, σε σχέση με το «Wok n Roll»; Είμαστε έτοιμοι να εφαρμόσουμε ένα μοντέλο franchise, με σκοπό να βρούμε συνεργάτες που θα συμμεριστούν το όραμα της εταιρείας και θα θέσουν τον ίδιο στόχο με εμάς: Να προσφέρουν υγιεινά ασιατικά πιάτα, φτιαγμένα με άριστες πρώτες ύλες, σ΄ένα φιλόξενο και οικείο περιβάλλον, δίνοντας σημασία στην εξυπηρέτηση των πελατών.

Loader