Mike Χαραλάμπους & Kυριάκος Κυπριανού: μια κουβέντα με τους founders του Frenzi

Mike Χαραλάμπους & Kυριάκος Κυπριανού: μια κουβέντα με τους founders του Frenzi

"Θέλουμε το Frenzi να γίνει η πιο advanced interactive διαφημιστική τεχνολογική πλατφόρμα".

Mike Χαραλάμπους & Kυριάκος Κυπριανού: μια κουβέντα με τους founders του Frenzi

Από τότε που ο Kυριάκος Kυπριανού και ο Mike Χαραλάμπους γνωρίστηκαν σ’ένα café της Carnaby Street στο Λονδίνο, έχει κυλήσει αρκετό νερό στ’αυλάκι. Τα κοινά τους ενδιαφέροντα και η σύμπνοια απόψεων στον τρόπο που αντιλαμβάνονται τα πράγματα, οδήγησε και τους δύο σε μια εξόχως ενδιαφέρουσα επαγγελματική σύμπραξη που ακούει στο όνομα Frenzi.

Τί είναι ακριβώς το Frenzi και πώς ξεκίνησε σαν ιδέα;

Το Frenzi είναι μια τεχνολογική πλατφόρμα πάνω στην οποία χτίζονται online διαφημίσεις. Συγκεκριμένα, ειδικευόμαστε στις interactive/διαδραστικές διαφημίσεις. Η εταιρεία μας έχει έδρα το Λονδίνο με πελάτες από Αγγλία, Ελλάδα και Κύπρο.

Σαν ιδέα προέκυψε όταν πρωτογνωριστήκαμε. Ήμασταν και οι δύο κατενθουσιασμένοι με τις γνώσεις του καθενός σε ότι αφορά το online advertising και περάσαμε κάπου στις 3 ώρες συζητώντας πόσο έχει αλλάξει και εξελιχθεί ο τρόπος με τον οποίο οι εταιρείες διαφημίζουν πια online. Μια βδομάδα μετά, συζητούσαμε ακόμα ασταμάτητα τρόπους με τους οποίους οι ηλεκτρονικές διαφημίσεις θα μπορούσαν να γίνουν πιο καινοτόμες. Είχαμε ένα τόσο παρόμοιο τρόπο σκέψης κι ένα πάθος να κάνουμε κάτι διαφορετικό. Έτσι αποφασίσαμε να ιδρύσουμε μαζί μια εταιρεία που θα καινοτομεί στο χώρο του online engagement κι έτσι ακριβώς προέκυψε στο Frenzi.

Γιατί επικεντρωθήκατε στο χώρο του advertising και digital marketing; Είχατε κάποια σχέση με τον χώρο πρίν το Frenzi;

Διαλέξαμε το χώρο της διαφήμισης γιατί σε αυτόν επικεντρώνεται και η εμπειρία μας λόγω σπουδών και επαγγελματικής κατεύθυνσης. Ο Mike ξεκίνησε την καριέρα του ως Account Manager στα Global HQ της Nokia και ακολούθως, συνέβαλε στη δημιουργία και ανάπτυξη δύο εταιρειών. Ο Κυριάκος ξεκίνησε την πορεία του ως Σύμβουλος εταιρειών στο Λονδίνο με ειδίκευση τον κλάδο του Marketing – και είχε επίσης το πλεονέκτημα μιας εξασφάλισης υποτροφίας από την Google στο Digital Marketing.

Πόσο εύκολο ήταν να κάνετε branch out με αυτό το concept στο Λονδίνο και ποιά ήταν η ανταπόκριση;

Γενικά μιλώντας, το Λονδίνο είναι μια αγορά που προσφέρει άπειρες ευκαιρίες φτάνει να ξέρεις πώς να τις εκμεταλλευτείς. Η νοοτροπία των επιχειρήσεων εδώ είναι τέτοια που θα σου δοθεί προσοχή και σημασία, ακόμα και αν είσαι το μικρότερο ψάρι μέσα στον ωκεανό.

Όταν ξεκινήσαμε, το concept του gamification στο Λονδίνο ήταν ακόμα στα αρχικά του στάδια. Όμως το επίπεδο στο digital marketing ήταν αρκετά υψηλό αλλά ταυτόχρονα και δεκτικό σε καινοτομίες. Έτσι ξεκινήσαμε την προώθηση του προιόντος μας λαμβάνοντας συνεχώς θετική ανταπόκριση από τα brands. Mέσω της καλής δουλειάς, μας πρόσεξαν διάφοροι επενδυτές – γνώστες του χώρου του digital marketing όπως ο πρώην Αντιπρόεδρος της Digital Unilever, Αndy Porteous.

Ποιά συμβουλή θα δίνατε σε κάποιον που ξεκινάει τώρα;

Μην τα βάζεις κάτω ποτέ, δέξου κάθε είδους κριτική και δούλευε πάντοτε σκληρά μ’ένα ξεκάθαρο στόχο στο μυαλό.

Μπορείτε να μας φέρετε ένα παράδειγμα από ένα campaign που αναλάβατε που θεωρείτε ότι είχε την μεγαλύτερη επιτυχία;

Ένα καλό παράδειγμα ήταν ένα campaign που αναλάβαμε για την Thomson Airlines με σκοπό να προωθήσουμε ένα καινούριο πακέτο διακοπών σε εξωτικό προορισμό – συγκεκριμένα στον Παναμά. Μέσω του gamified campaign μας, είχαμε πάνω από 13.000 άτομα που έπαιξαν το παιχνίδι, 7.500 άτομα που κέρδισαν την προσφορά του πακέτου, και 227 από αυτούς που ακολούθως αγόρασαν τα εισιτήρια. Πετύχαμε ένα engagement rate στην καμπάνια που άγγιξε το 65%. Για τα δεδομένα του industry είναι πρωτοφανής αριθμός. Πετύχαμε επίσης ένα conversion rate 3.1%, που είναι 3 φορές μεγαλύτερο από το average conversion rate ενός online ad banner.

Ποιό θεωρείτε ότι είναι το next best thing στα trends του digital marketing;

To next big thing είναι το AI (Artificial Intelligence) και ΑΡ (Αugmented Reality) – όπως είδαμε στο παράδειγμα του Pokemon Go κερδίζοντας 10 εκατομμύρια δολάρια την ημέρα. Θεωρούμε πώς θα δούμε σύντομα και άλλες εταιρείες-μεγαθήρια να μπαίνουν στο industry των AR παιχνιδιών και AR διαφημίσεων. Εκτός από αυτά τα δύο, θα λέγαμε ότι και τα Native Ads– παρόλο που δεν είναι κάτι καινούριο στα trends – έχουν ξεκινήσει μια ανοδική πορεία με τους πλείστους users να έχουν κορεστεί με τα banner (αρα μη στοχευμένα) ads.

Στο εγγύς μέλλον, όποιες εφαρμογές καταφέρουν να κεντρίσουν το ενδιαφέρον της γενιάς Z θα είναι και το next best thing.

Πού αισιοδοξείτε να φτάσετε με το Frenzi;

Θέλουμε το Frenzi να γίνει η πιο advanced interactive διαφημιστική τεχνολογική πλατφόρμα που θα σερβίρει τις πιο engaging διαφημίσεις για οποιοδήποτε brand και οπουδήποτε στον κόσμο.

Loader