Ταξιδιώτης μάς έστειλε βίντεο από το Αεροδρόμιο Λάρνακας
Επέστρεψαν σήμερα το πρωί από Αθήνα και προσγειώθηκαν στο αεροδρόμιο Γλαύκος Κληρίδης.
Στον κρατικό αερολιμένα, λειτουργοί της Δημοκρατίας υποδέχονται τους ταξιδιώτες με αμφίεση αντίστοιχη της Naomi -μία είναι η Ναόμι- ρωτώντας αν κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στην Ελλάδα, επισκέφτηκαν την πανέμορφη κατά τα άλλα Πάτρα ή τους νομούς Ηλείας, Αχαϊας ή Ζακύνθου.
Εδώ εναπόκειται στον καθένα από εμάς να πει την αλήθεια και μόνο την αλήθεια χωρίς φόβο και πάθος. Ο καθείς έχει την ευθύνη του και καλό θα ήταν να το θυμόμαστε γενικώς.
Στο 1:15 διακρίνεται ένα παραβάν, πίσω από το οποίο, τελευταίας -ελπίζουμε- τεχνολογίας ανιχνευτές θερμοκρασίας, ελέγχουν για πιθανά κρούσματα του ιού με αποτελεσματικότητα -ξαναελπίζουμε.