Ένα Χριστουγεννιάτικο Φεστιβάλ θα στηθεί στη Λεμεσό

Ένα Χριστουγεννιάτικο Φεστιβάλ θα στηθεί στη Λεμεσό

Επιστρέφει μετά από δύο χρόνια απουσίας

Έχει γίνει γνωστό άλλο ένα φεστιβαλ Χριστουγέννων το οποίο θα πραγματοποιθεί στη Λεμεσό.

Το Χριστουγεννιάτικο Φεστιβάλ θα στηθεί στον Ύψωνα στην επαρχία Λεμεσού από τις 2 -4 και στις 10 - 11 Δεκεμβρίου και μας περιμένει να πάμε και εμείς να γιορτάσουμε αυτή τη μοναδική περίοδο.

Η ανακοίνωση:

«Μετά από 2 χρόνια απουσίας επιστρέφουμε και πάλι με το αγαπημένο σε όλους μας Χριστουγεννιατικο φεστιβάλ. Το Ipsonas Christmas Wonderland ετοιμάζεται να σας υποδεχθεί φέτος στις 2 - 4 και στις 10 - 11 Δεκεμβρίου στην Πλατεία Δημαρχείου Ύψωνα. Περιμένουμε παλιούς,καινούργιους, μικρούς και μεγάλους φίλους για να διασκεδάσουμε και να μπούμε αισίως στο κλίμα των Χριστουγέννων».

 

''

Loader