Maestro: Ξεκίνησαν τα γυρίσματα της δεύτερης σεζόν στους Παξούς

Maestro: Ξεκίνησαν τα γυρίσματα της δεύτερης σεζόν στους Παξούς

Κυκλοφόρησαν οι πρώτες φωτογραφίες

Τα γυρίσματα της 2ης σεζόν του Maestro ξεκίνησαν πριν από λίγες ώρες στους Παξούς και μόλις κυκλοφόρησαν οι πρώτες εικόνες που ανεβάζουν την αναμονή της συνέχειας στα ύψη.

Πιο συγκεκριμένα, δυο ηθοποιοί της σειράς ανέβασαν στον επίσημο λογαριασμό τους στο Instagram φωτογραφίες πίσω από τα παρασκήνια του νέου και τελευταίου κύκλου.

.

Το πρώτο post από τους Παξούς ανέβηκε από τον επίσημο λογαριασμό της Χάρις Αλεξίου, η οποία βρίσκεται πίσω από τις κάμερες γράφοντας στη λεζάντα τα εξής: Πρώτη μέρα γυρίσματος Maestro.

 

Η 2η εικόνα έρχεται από τον Γιώργο Μπένο, ο οποίος κρατάει την κλακέτα του σκηνοθέτη που γράφει πάνω “Maestro in Blue S2”, με τη λεζάντα να αναφέρει 3,2,1….action. Καλή μας αρχή!

 

Πηγή

Loader