Έρχεται η παράσταση «Τίνος είναι το μωρό» στη Λεμεσό 

Έρχεται η παράσταση «Τίνος είναι το μωρό» στη Λεμεσό 

Του Κώστα Σχοινιού 

Η παράσταση έρχεται να σκορπίσει γέλιο και να μας διασκεδάσει.

Η ξεκαρδιστική κυπριακή κωμωδία του Κώστα Σχοινιού «Τίνος είναι το μωρό;», που ανεβάζει, με μεγάλη επιτυχία, το Θέατρο Γέλιου και η μοναδική Όλγα Ποταμίτου, σε σκηνοθεσία Κώστα Σχοινιού, με 6 υπέροχους πρωταγωνιστές: Την πολυαγαπημένη μας και ανεπανάληπτη, Όλγα Ποταμίτου, τους εξαίρετους ηθοποιούς: Δώρο Κυριακίδη, Κώστα Σχοινιού, Μαρία Φιακά, Βαγγέλη Ιωάννου και Ερμιόνη Κωμοδρόμου οι οποίοι με τις απολαυστικές ερμηνείες τους απογειώνουν την παράσταση και σκορπούν αβίαστα το γέλιο!!  

 

Κυριακή 30/07/2023

Αμφιθέατρο Γ΄ Δημοτικού Ύψωνα,

20:30

ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ

Πληροφορίες στο 25395600 (εσωτ. 8 )

ή μέσω email: [email protected]

 

 

Loader