Αυτά είδε ολόκληρος ο πλανήτης το πρώτο εξάμηνο του 2024 στο Netflix

Αυτά είδε ολόκληρος ο πλανήτης το πρώτο εξάμηνο του 2024 στο Netflix

Ποιες σειρές και ταινίες κατέκτησαν την καρδιά των θεατών παγκοσμίως

Το Netflix παρουσίασε το πιο πρόσφατο Engagement Report του, το οποίο αναλύει τις προτιμήσεις των θεατών από τον Ιανουάριο έως τον Ιούνιο του 2024. Τα αποτελέσματα αποδεικνύουν για άλλη μια φορά την τεράστια απήχηση των ιστοριών του παγκοσμίως και τη σταθερή αφοσίωση των μελών του.

Οι Θεατές είναι Περισσότερο Αφοσιωμένοι από Ποτέ

Η διάρκεια παρακολούθησης αποτελεί τον καλύτερο δείκτη ικανοποίησης των μελών. Όσο περισσότερο βλέπουν οι θεατές, τόσο περισσότερο παραμένουν συνδρομητές και προτείνουν το Netflix σε άλλους. Το πρώτο εξάμηνο του 2024, οι συνδρομητές παρακολούθησαν συνολικά πάνω από 94 δισεκατομμύρια ώρες, επιβεβαιώνοντας την αγάπη τους για τις ιστορίες μας και την εκτίμησή τους για την υπηρεσία μας.

Ιστορίες που Σαγηνεύουν Από Παντού

Από τις 10 πιο δημοφιλείς σειρές του πρώτου εξαμήνου, οι τέσσερις προέρχονταν από το Ηνωμένο Βασίλειο, με τις "Fool Me Once" (108M), "Baby Reindeer" (88M), "The Gentlemen" (76M) και "One Day" (39M) να κερδίζουν εκατομμύρια θεατές.

Οι μη αγγλόφωνες παραγωγές είχαν επίσης τεράστια επιτυχία, αποτελώντας σχεδόν το ένα τρίτο της συνολικής παρακολούθησης. Οι ισπανικές παραγωγές, όπως οι "Society of the Snow" (104M), "Berlin" (49M), "The Asunta Case" (31M) και "Raising Voices" (25M), καθώς και οι κορεάτικες σειρές, όπως οι "Queen of Tears" (29M), "Parasyte: The Grey" (25M) και "My Demon" (18M), ξεχώρισαν.

Παράλληλα, παραγωγές από τη Γαλλία ("Under Paris" 85M), την Ιταλία ("The Tearsmith" 53M), την Ιαπωνία ("City Hunter" 16M) και την Ινδία ("Heeramandi: The Diamond Bazaar" 15M) κατέγραψαν σημαντικές επιτυχίες.

Ο Κόσμος του Bridgerton Συνεχίζει να Μαγεύει

Το σύμπαν του "Bridgerton" συγκέντρωσε συνολικά 189 εκατομμύρια προβολές κατά το πρώτο εξάμηνο του 2024, με την 3η σεζόν να φτάνει τα 92 εκατομμύρια προβολές σε λιγότερο από δύο μήνες. Συγκρίνοντας με το δεύτερο εξάμηνο του 2023, οι προβολές για το "Queen Charlotte: A Bridgerton Story" διπλασιάστηκαν (24M), ενώ οι προβολές για τις πρώτες δύο σεζόν του "Bridgerton" αυξήθηκαν κατά πέντε φορές.

Είδη που Σαγηνεύουν Κάθε Θεατή

Οι θεατές απόλαυσαν ένα ευρύ φάσμα ειδών. Οι ταινίες δράσης και περιπέτειας, όπως το "Damsel" (144M) με πρωταγωνίστρια τη Millie Bobby Brown και το "Lift" (129M) με τον Kevin Hart, και σειρές όπως οι "Crooks" (16M) και "Boy Swallows Universe" (13M) κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον.

Σειρές και ταινίες υψηλού κύρους, όπως οι βραβευμένες με Emmy® "Ripley" (9M) και "The Crown" (12M στην τελευταία της σεζόν), και υποψήφιες για Emmy "Griselda" (69M), "3 Body Problem" (52M) και "Scoop" (19M) κράτησαν τους θεατές καρφωμένους στην οθόνη. Επιτυχίες όπως οι "Leave the World Behind" (41M) και "Hit Man" (31M) διατήρησαν την αφοσίωση των θεατών.

Η ρομαντική κατηγορία κατέκτησε τις καρδιές των θεατών με ρομαντικές κομεντί όπως το "Mother of the Bride" (78M), δραματικές σειρές όπως το "Doctor Slump" (14M) και συναισθηματικά δράματα όπως το "Heartstopper" (5M συνολικά στις δύο σεζόν).

Οι κωμωδίες επίσης χάρισαν στιγμές γέλιου με το "The Roast of Tom Brady" (22M), το "Dave Chappelle: The Dreamer" (17M) και το "Alpha Males" (14M από δύο σεζόν). Η σειρά "Young Sheldon" σημείωσε 106 εκατομμύρια προβολές συνολικά στις έξι σεζόν της.

Η πραγματικότητα είχε την τιμητική της με τις νέες σεζόν των "Love Is Blind" (21M), "Perfect Match" (11M) και "Is It Cake?" (9M).

Οι animated ταινίες αποτέλεσαν ιδανικές επιλογές για οικογενειακή βραδιά, με τις "The Super Mario Bros. Movie" (80M), "Minions" (73M) και "The Boss Baby" (64M) να ξεχωρίζουν.

Τέλος, τα πιο δημοφιλή ντοκιμαντέρ ικανοποίησαν όλα τα γούστα, από το "American Nightmare" (55M), το "The Greatest Night in Pop" (25M) και το "Formula 1: Drive to Survive" (12M) μέχρι το "America’s Sweethearts: Dallas Cowboys Cheerleaders" (6M) και τη βραβευμένη με Emmy σειρά "Love on the Spectrum" (11M).

Η αναφορά αυτή υπογραμμίζει την ποικιλία των προτιμήσεων των θεατών παγκοσμίως και τη διαρκή αφοσίωσή τους στις παραγωγές του Netflix, αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά ότι η μεγάλη τηλεόραση και το σινεμά είναι για όλους και παντού.

Loader