Η επιστροφή του Tamagotchi: Το εικονικό κατοικίδιο που κατακτά ξανά τον κόσμο!

Η επιστροφή του Tamagotchi: Το εικονικό κατοικίδιο που κατακτά ξανά τον κόσμο!

Το διάσημο παιχνίδι των 90s ανοίγει το πρώτο του κατάστημα στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ οι πωλήσεις του εκτοξεύονται παγκοσμίως

Το Tamagotchi επιστρέφει δυναμικά στο προσκήνιο, φέρνοντας ξανά στη μόδα τη μανία των εικονικών κατοικιδίων της δεκαετίας του 1990.

Το χαρακτηριστικό παιχνίδι σε σχήμα αυγού, που φιλοξενεί ένα ψηφιακό κατοικίδιο, ήταν ένα από τα μεγαλύτερα φαινόμενα της εποχής του. Η επαναλαμβανόμενη προσπάθεια να αναβιώσει το brand φαίνεται να αποδίδει καρπούς, καθώς οι παγκόσμιες πωλήσεις διπλασιάστηκαν μεταξύ 2022 και 2023, σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη της μάρκας, Bandai Namco. Τώρα, το Tamagotchi άνοιξε το πρώτο του κατάστημα στο Ηνωμένο Βασίλειο – κάτι που δεν είχε κάνει ούτε στις ένδοξες μέρες του 1996.

Το Νέο Tamagotchi με Σύγχρονη Λειτουργικότητα

Παρά το γεγονός ότι το σύγχρονο Tamagotchi μοιάζει εξωτερικά με το αρχικό, με το χρωματιστό αυγό και την μικρή ψηφιακή οθόνη του, το νέο παιχνίδι προσφέρει πολλές νέες δυνατότητες. «Τώρα μπορείς να συνδεθείς με φίλους, να παίξεις μέσω Wi-Fi και να κατεβάσεις διάφορα αντικείμενα, κάτι που πραγματικά καταπολεμά την αίσθηση κόπωσης που μπορεί να είχες με κάποια παλαιότερα μοντέλα,» αναφέρει η Priya Jadeja, υπεύθυνη μάρκας για το Tamagotchi, στο BBC.

Το εικονικό κατοικίδιο επαναλανσαρίστηκε επίσημα στο Ηνωμένο Βασίλειο το 2019 και από τότε η δημοτικότητά του αυξάνεται συνεχώς, με ένα απρόσμενο μείγμα παικτών, τόσο νεαρών όσο και μεγαλύτερων σε ηλικία. «Όταν επαναλανσάραμε το προϊόν, θεωρούσαμε ότι θα επικεντρωθεί στους millennials,» αναφέρει η Jadeja. «Αλλά τώρα το γνωρίζουν παιδιά που δεν έχουν δει ποτέ ξανά κάτι παρόμοιο – είναι πραγματικά συναρπαστικό να βλέπεις πώς το αγκαλιάζουν.»

Νέα Εποχή, Νέοι Ανταγωνιστές

Σε αντίθεση με το 1996, πλέον υπάρχουν πολλές άλλες επιλογές εικονικών κατοικιδίων στην αγορά. Για παράδειγμα, το Bitzee, που κατασκευάζεται από την Hatchimals, διαθέτει μια εύκαμπτη οθόνη που ανταποκρίνεται στο άγγιγμα και στις κινήσεις. Εν τω μεταξύ, το Punirunes προσφέρει τη δυνατότητα να "χαϊδέψεις" το εικονικό κατοικίδιο τοποθετώντας το δάχτυλό σου μέσα στο παιχνίδι.

Επίσης, τα εικονικά κατοικίδια Digimon, ένα ακόμη φαινόμενο της δεκαετίας του 1990 που ανήκει επίσης στην Bandai Namco, είχαν αρχικά σχεδιαστεί ως Tamagotchi για αγόρια. Παρ' όλα αυτά, όπως δηλώνει η Jadeja, δεν φαίνεται να υπάρχει καμία διαφορά στο ποιος αγοράζει τα παιχνίδια πλέον, καθώς οι παλιές γραμμές διαφοροποίησης των φύλων έχουν πλέον εξαλειφθεί.

Νοσταλγία και Απόδραση

Για τους θαυμαστές του Tamagotchi, η νοσταλγία φαίνεται να παίζει σημαντικό ρόλο. «Απέκτησα το πρώτο μου Tamagotchi όταν ήμουν στο δημοτικό, η καλύτερή μου φίλη είχε κι αυτή ένα και έχω όμορφες αναμνήσεις από το να παίζουμε μαζί,» λέει η Emma, γνωστή στο YouTube ως Emmalution. «Ξεκίνησα να νιώθω νοσταλγία και αγόρασα ένα σύγχρονο μοντέλο πέρσι. Αυτό πυροδότησε μια εμμονή, ανακαλύπτοντας όλες τις νέες εκδόσεις που κυκλοφόρησαν από τότε που μεγάλωνα.»

Ο Koby, γνωστός στο YouTube ως Lost in Translationmon, συμφωνεί: «Όταν παίζω με τα Digimon ή τα Tamagotchi εικονικά κατοικίδια μου, ξαναζώ μια μικρή στιγμή από τότε που έπαιζα μαζί τους ως παιδί. Υπάρχει επίσης μια υπέροχη αίσθηση κοινότητας, μοιραζόμενος φωτογραφίες και ιστορίες διαδικτυακά με άλλους ανθρώπους.»

Για την Emma, υπάρχει και ένας άλλος σημαντικός παράγοντας – η απόδραση από την πραγματικότητα. «Με όλα όσα συμβαίνουν στον κόσμο αυτή τη στιγμή και με όσα έχουν συμβεί τα τελευταία χρόνια, είναι ωραίο να κοιτάς πού και πού το μικρό σου pixel κατοικίδιο, να ξεχνάς όλα τα προβλήματα για λίγο, να το ταΐζεις ένα μικρό σνακ ή να παίζεις ένα μικρό παιχνίδι και να θυμάσαι μια πιο απλή εποχή.»

Το Tamagotchi επιστρέφει λοιπόν, αποδεικνύοντας ότι, ανεξάρτητα από την ηλικία ή την εποχή, το να φροντίζεις ένα ψηφιακό κατοικίδιο είναι πάντα μια απόλαυση που όλοι μπορούμε να εκτιμήσουμε.

 

πηγή

Loader