Η Χρύσα Κατσαρίνη επιστρέφει στη Κύπρο και παρουσιάζει την νέα της stand-up comedy "Και τι έλεγα;"

Η Χρύσα Κατσαρίνη επιστρέφει στη Κύπρο και παρουσιάζει την νέα της stand-up comedy "Και τι έλεγα;"

Μία παράσταση που δεν πρέπει να χάσετε!

Η αγαπημένη μας κωμικός έρχεται στο νησί για να μας παρουσιάσει τη νέα της stand up comedy, σε μια παράσταση που υπόσχεται πολλά!

Ολόκληρη η παράσταση αφορά ένα και μόνο βράδυ. Αυτο της 6ης Μαϊου του 2012. Ένα καθοριστικό βράδυ. Πρέπει να γνωρίζετε βέβαια πως η Χρύσα έχει διάσπαση προσοχής και για πρώτη φορά άφησε την διαταραχή της να πάρει τα ηνία. Οπότε μπορεί και να μη μιλάει μόνο για το βράδυ της 6ης Μαΐου. Σε κάθε περίπτωση αν είστε πραγματικοι φαν της δουλειάς της, είστε ασφαλείς. Αντέξατε τα ΑΟΥΤΣ! Δεν μπορεί να είναι χειρότερα.

Πάμε να δούμε από κοντά τη μοναδική Χρύσα και να γελάσουμε με τη ψυχή μας!

Παραστάσεις 

 Πέμπτη 9/1 - Αττικόν, Πάφος

 Παρασκευή 10/1 - Θέατρο Λατσιών, Λευκωσία

 Σάββατο 11/1 - Θέατρο Λυκείου Αραδίππου, Λάρνακα

 Κυριακή 12/1 - Θέατρο Ύψωνα, Λεμεσός

χρυσα

Πηγή φωτογραφιών

Loader