Πώς η Black Friday, θα βελτιώσει το brand awareness του brand σας

Πώς η Black Friday, θα βελτιώσει το brand awareness του brand σας

Απλές πρακτικές για μέγιστο αποτέλεσμα

Πώς η Black Friday, θα βελτιώσει το brand awareness του brand σας

Η “Black Friday”, αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες ευκαιρίες για αρκετές επιχειρήσεις να βελτιώσουν τα κέρδη τους αλλά και την αναγνωρισιμότητα τους (brand awareness), οι προωθητικές ενέργειες και οι στρατηγικές που εφαρμόζουν οι marketers ωστόσο, θα πρέπει να είναι στοχευμένες με απώτερο σκοπό να χτυπήσουν τον ανταγωνισμό.

Χρόνο με το χρόνο ο θεσμός της “Black Friday” γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλής, χτίζει κοινό που περιμένει με ανυπομονησία να ενημερωθεί και να αξιοποιήσει τις καλύτερες προσφορές.

Ο Portofolakis, έχει συγκεντρώσει όλες τις προσφορές αλλά και τους καταλόγους των εταιρειών που συμμετέχουν στο “Black Friday” και δίνει την ευκαιρία στους χρήστες να ενημερωθούν online για τις υφιστάμενες προσφορές και εκπτώσεις στην κατηγορία “Black Friday” που έχει προστεθεί στο site.

H ομάδα του , προτείνει μια σειρά με τα βασικά βήματα που θα βοηθήσουν την εταιρεία σας και στην προώθηση του προϊόντος σας.

Δημιουργήστε στοχευμένες καμπάνιες Αν για παράδειγμα, η εταιρεία σας δραστηριοποιείται στον τομέα της τεχνολογίας, τότε το περιεχόμενο των διαφημίσεών σας θα πρέπει να απευθύνεται σε συγκεκριμένα buyer personas.

Αξιοποιήστε αποδοτικά και δημιουργικά τα social media channels σας Ανάλογα με τη φύση της εταιρείας σας, θα πρέπει να χρησιμοποιείτε και τα αντίστοιχα social media channels σας. Για να είναι αποδοτική μια καμπάνια, μπορείτε να δημιουργήσετε personalized content στα social media, βασισμένο σε συγκεκριμένα δημογραφικά στοιχεία. Επίσης, το είδος του περιεχομένου σας θα πρέπει να προβλέπει στο να προσελκύσει και να αποφέρει υψηλά επίπεδα engagement, γι’ αυτό προτιμήστε να μιλήσετε με εικόνες, βίντεο, carousel ads, GIFs. Μην παραλείψετε, να προσθέσετε τα σωστά call to actions στην περιγραφή του προϊόντος σας.

Δημιουργήστε targeted pixels Εάν χρησιμοποιείτε πληρωμένη διαφήμιση σε Facebook Ads ή Google Adwords, θα ήταν καλό να προσθέσετε retargeting pixels στη σελίδα σας, σκοπεύοντας να κάνετε μια έξυπνη υπενθύμιση προς τον χρήστη ότι έχει αφήσει “στη μέση” μία αγορά. Πρόκειται για την πλέον αποτελεσματική μέθοδο online στόχευσης κοινού, καθότι η προώθηση είναι προσαρμοσμένη στα ενδιαφέροντα toy κάθε χρήστη.

Στείλτε απλά ενημερωτικά emails Γράψετε ένα email σε απλή γλώσσα, ανακοινώνοντας στους πελάτες σας σχετικές πληροφορίες για τη μέρα του “Black Friday” και των προϊόντων σας, που θα βρίσκονται σε προσφορά. Το subject line σας, θα πρέπει να είναι στοχευμένο και να προσθέσετε τα κατάλληλα call to actions, που θα οδηγήσουν τους πελάτες στο σωστό landing page!

Αφήστε τους πελάτες σας να ρίξουν μια κλεφτή ματιά Δημιουργήστε gif ή video του προϊόντος που θα βρίσκεται σε προσφορά τη μέρα του “Black Friday” και κάντε το share πριν τη μεγάλη μέρα. Έτσι, θα προετοιμάσετε το κοινό σας να περιμένει τις προσφορές που θα ανακοινώσετε.

Loader