Ρομποτική στα σχολεία

Ρομποτική στα σχολεία

Οι μηχανές αποτελούσαν ανέκαθεν σημαντικό στοιχείο της ζωής μας από την ημέρα που δημιουργήθηκαν.

Ρομποτική στα σχολεία

Το Facebook μάς υπαγορεύει ποιοι θα είναι οι φίλοι μας, η Siri διαχειρίζεται την ατζέντα μας και το GPS μάς λέει πού θα πάμε με μεγάλη ακρίβεια.

Όμως, παρά τη μεγάλη εξάπλωσή της, η τεχνητή νοημοσύνη δεν πήρε ακόμα τη θέση της στις αίθουσες διδασκαλίας στη χώρα μας. Η πρόοδος που καταγράφεται είναι μικρή και υπάρχει ακόμη μεγάλη απόσταση για να διανυθεί ώστε τα σχολεία και το εκπαιδευτικό προσωπικό να αντιληφθεί τη σημαντικότητα της τεχνητής νοημοσύνης. Στην Ευρώπη, όπου η εκπαίδευση πλέον εστιάζει περισσότερο στην επιχειρηματικότητα, την καινοτομία και τη δημιουργικότητα, η ρομποτική κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος μέσα στις τάξεις. Τα ρομπότ αποδεικνύονται χρήσιμα τόσο σαν εκπαιδευτικά εργαλεία όσο και σαν μια νέα τεχνολογία την οποία τα παιδιά μπορούν να μελετήσουν. Στην Αμερική, εδώ και πάνω από μια δεκαετία η ρομποτική χρησιμοποιείται ως εκπαιδευτικό εργαλείο για τη διδασκαλία της επιστήμης των υπολογιστών και την ενίσχυση της συνεργασίας και της διαδραστικότητας στις σχολικές αίθουσες.

Είναι γνωστό ότι η τεχνολογία σε οποιαδήποτε μορφή της διεγείρει τις αισθήσεις πόσο μάλλον όταν ο δέκτης του μηνύματος είναι παιδιά τα οποία είναι πιο ανοικτά στο να λάβουν τα ερεθίσματα. Τα πλεονεκτήματα της ενσωμάτωσης της τεχνητής νοημοσύνης και της ρομποτικής στην εκπαίδευση είναι πάρα πολλά. Για παράδειγμα ένα μεγάλο φάσμα πειραμάτων που καλύπτει πολλά γνωστικά αντικείμενα μπορεί να εκτελεστεί με τη βοήθεια των ρομποτικών κατασκευών ενώ παράλληλα τα παιδιά μπορούν να μυηθούν στον προγραμματισμό. Ταυτόχρονα, η εμπλοκή των μαθητών σε αυθεντικές δραστηριότητες οι οποίες απαιτούν την επίλυση υπαρκτών προβλημάτων από τον πραγματικό κόσμο, εξασφαλίζει την αποτελεσματικότερη οικοδόμηση της γνώσης. Το πιο σημαντικό όμως πλεονέκτημα είναι ότι η τεχνητή νοημοσύνη προσφέρει εκπαίδευση κομμένη και ραμμένη για τις ξεχωριστές ανάγκες κάθε μαθητή στη βάση των ικανοτήτων του και του επιπέδου του. Αν και ο ρόλος του εκπαιδευτικού μπαίνει σε νέα μονοπάτια, εν τούτοις αν χειριστεί σωστά τα πολλαπλά εργαλεία που του προσφέρει η τεχνολογία, όπως για παράδειγμα η ρομποτική, τότε μπορεί να προσφέρει στον μαθητή όλα όσα εκείνα οι παραδοσιακοί τρόποι διδασκαλίας δεν μπορούσαν.

Σαφώς για να μπορέσει ένας εκπαιδευτικός οργανισμός να εισάγει στις εκπαιδευτικές του αίθουσες τη ρομποτική και γενικότερα την τεχνητή νοημοσύνη θα πρέπει πρώτα να έχει την τεχνογνωσία, τις απαραίτητες υποδομές και την προθυμία να τις εφαρμόσει. Το Grammar Institute αφουγκραζόμενο τις σύγχρονες ανάγκες και τον τρόπο εκπαίδευσης του αύριο όχι μόνο διαθέτει τον πιο σύγχρονο εξοπλισμό για να προσφέρει μια εκπαιδευτική εμπειρία από το μέλλον, αλλά και διδάσκει τη ρομποτική μέσω ενός πρωτοποριακού προγράμματος που στόχο έχει να εφοδιάσει τα παιδιά με γνώσεις αλλά και την υποδομή εκείνη που θα τα βοηθήσει στα επόμενα τους βήματα.

Για εγγραφές και πληροφορίες αποταθείτε ΕΔΩ

Loader