«Όσο μικρή κι αν είναι η Κύπρος σε μέγεθος, τόσο μεγάλη είναι σε όραμα και δημιουργία»

«Όσο μικρή κι αν είναι η Κύπρος σε μέγεθος, τόσο μεγάλη είναι σε όραμα και δημιουργία»

«Όσο μικρή κι αν είναι η Κύπρος σε μέγεθος, τόσο μεγάλη είναι σε όραμα και δημιουργία»
Χριστιάννα Διογένους και Αλίκη Κιρμίτση εμφανίζονται στην AVANT GARDE με αφορμή το περίφημο κίτρινο κοντέινερ που εμφανίστηκε στη Λεμεσό

Για το out of nowhere κίτρινο κοντέινερ που στήθηκε το τριήμερο του Κατακλυσμού στην πλατεία του παλιού λιμανιού στη Λεμεσό, τα είχαμε πει τις προάλλες εδώ. Η καινοτόμος πρωτοβουλία έλαβε χώρα από τη Unicars σε συνεργασία με το διαφημιστικό γραφείο της Innovation/Leo Burnett.

Η CEO της Unicars, κυρία Χριστιάννα Διογένους καθώς και η καλλιτέχνης που επιμελήθηκε τη συναρπαστική εγκατάσταση, κυρία Αλίκη Κιρμίτση, φωτογραφίζονται μπροστά από το κοντέινερ και μιλούν στην AVANT GARDE για το πριν και το μετά της πιο #untaggable εκδήλωσης.

Ένα αυτοκίνητο σαν το Q2 μπορεί να μπει σε διάφορες κατηγορίες, χωρίς ούτε μια από αυτές να το χαρακτηρίζει στην ολότητά του. Εσείς πώς θα χαρακτηρίζατε το Audi Q2;

Χριστιάννα Διογένους: Θα το χαρακτήριζα ακριβώς όπως το ορίζει και το σκεπτικό που κρύβεται πίσω από το σλόγκαν της επικοινωνιακής καμπάνιας του: untaggable! Το Audi Q2 είναι ένα αυτοκίνητο που δεν μπορεί να προσδιοριστεί, ούτε να κατηγοριοποιηθεί, γιατί πολύ απλά, δεν μπορείς να του βάλεις καμία ταμπέλα, κανένα tag! Είναι τόσο μοναδικό, όσο μοναδικός είναι και ο κάθε ένας από μας.

Αλίκη Κιρμίτση: Σαν ένα αυτοκίνητο που οδεύει προς το μέλλον της καθημερινότητάς μας, εξυπηρετώντας τις συνεχόμενα εναλλασσόμενες ανάγκες μας. Είναι σημαντικό να μπορούμε να προσαρμοζόμαστε συνεχώς χωρίς να θυσιάζουμε τη προσωπικότητά μας – κάτι που το Q2 έχει καταφέρει!

Στόχος μας ήταν να προσφέρουμε στο κοινό μια τόσο untaggable εμπειρία που θα ήθελε να την κάνει tag ξανά και ξανά!

Untaggable αυτοκίνητο, ακριβώς όπως και οι εμπειρίες που μας προσφέρει. Εξίσου διαφορετική και ιδιαίτερη ήταν και η εκδήλωση που έγινε πρόσφατα στο Παλιό Λιμάνι της Λεμεσού το τριήμερο 26 με 28 Μαΐου. Μιλήστε μας λίγο γι’αυτό.

Χριστιάννα Διογένους: Στόχος μας ήταν να προσφέρουμε στο κοινό μια τόσο untaggable εμπειρία που θα ήθελε να την κάνει tag ξανά και ξανά! Με αυτό το σκεπτικό, και ύστερα από συζήτηση με τη διαφημιστική μας εταιρεία, Innovation/ Leo Burnett, καταλήξαμε σε συνεργασία με την Set Designer, Αλίκη Κιρμίτση, και το κίτρινο container του Audi Q2, που προσκαλούσε το κοινό να μπει μέσα και να βιώσει κάτι πραγματικά μοναδικό. Έτσι, το κοινό που είχε την τύχη να βρεθεί το τριήμερο του Κατακλυσμού στη Λεμεσό, και πιο συγκεκριμένα στην Πλατεία του Παλιού Λιμανιού, βρέθηκε μπροστά σε μια έκπληξη που ήταν τόσο κυρίαρχη στον χώρο, που δεν μπορούσε να αγνοήσει. Η ιδιαίτερη αυτή καλλιτεχνική εμπειρία μοιράστηκε μέσα από τα stories και τις φωτογραφίες του κόσμου, μέσα και έξω από το κίτρινο container, και προκάλεσε τις εντυπώσεις του κοινού με τον πιο διαδραστικό και πρωτότυπο τρόπο. Αλίκη Κιρμίτση

Το installation στεγαζόταν σε ένα container που λειτουργούσε σαν ένα κουτί με κόλπα, μια μαγική σπηλιά

Να ζητήσουμε από την Αλίκη να μας δώσει λεπτομέρειες για το installation;

Το installation στεγαζόταν σε ένα container που λειτουργούσε σαν ένα κουτί με κόλπα, μια μαγική σπηλιά. Το κουτί αυτό διαχωριζόταν σε δύο χώρους, δύο αντίθετα που έδεναν, οδηγούσαν το ένα στο άλλο και ανήκαν στο ίδιο στοιχείο - ένας φωτεινός άσπρος διάδρομος και ένας σκοτεινός ατέλειωτος χώρος. Ήταν ένας διασκεδαστικός συνδυασμός αντιθέτων - ο περιορισμός και το άπειρο. Η ιδέα πίσω από το installation ήταν να μεταφράσει τη δυαδικότητα και την ευκινησία του Q2 σε ένα φυσικό, οπτικοακουστικό χώρο. Μου άρεσε η ιδέα μιας εμπειρίας που δίνει το έναυσμα για ανάμεικτα συναισθήματα, καλώντας τον θεατή/χρήστη να αλληλεπιδράσει μαζί του. Στόχος ήταν όποιος έμπαινε μέσα στο ‘κουτί’ αυτό να νιώσει ελεύθερος, να παίξει και να ταξιδέψει.

Αλίκη, είναι η πρώτη φορά που συνεργάζεσαι με τη Unicars; Είναι η πρώτη φορά που ολοκληρώνουμε μαζί ένα προτζεκτ ναι. Χαίρομαι γιατί ήταν μια πολύ ωραία συνεργασία με την ομάδα της Unicars.

Πώς προέκυψε αυτή η συνεργασία και πώς καταλήξατε στη συγκεκριμένη ιδέα; Εδώ και λίγο καιρό φλερτάρουμε με την ιδέα μιας δημιουργικής συνεργασίας με το διαφημιστικό γραφείο Innovation/Leo Burnett και τη Unicars, έτσι όταν το project εμφανίστηκε, νιώσαμε ότι ήταν το ιδανικό για να υλοποιήσουμε τις ιδέες μας. Τόσο η ομάδα της Unicars όσο και της Innovation/Leo Burnett, είναι μια πολύ καλή ομάδα, ανοιχτοί σε νέες ιδέες και στο να δοκιμάζει νέα πράγματα, κάτι που δημιουργεί μια πολύ καλή πλατφόρμα για δημιουργικές συνεργασίες. Xριστιάνα Διογένους

Κυρία Διογένους, για εσάς πώς ήταν η συνεργασία με την κυρία Κυρμίτση;

Από την πρώτη κιόλας στιγμή, η συνεργασία μας με την Αλίκη τέθηκε σε πολύ γερές βάσεις, δείχνοντας στο πρόσωπο της την απαραίτητη εμπιστοσύνη που χρειάζεται ένας καλλιτέχνης ώστε να νιώθει ελεύθερος να δημιουργήσει απερίσπαστος. Γι’ αυτό άλλωστε και το αποτέλεσμα ήταν τόσο μοναδικό, αφού η Αλίκη κατάφερε να αφομοιώσει απόλυτα το brand της Audi, το concept του Q2 και των untaggable χαρακτηριστικών του, δημιουργώντας ένα installation, ισάξιο με αυτά που έχει κανείς την τύχη να θαυμάσει στο εξωτερικό. Άλλωστε είναι δεδομένο ότι, όταν δεν περιορίζεσαι στα standard, τότε μόνο δημιουργούνται υπέροχα πράγματα που προσφέρουν πραγματική αξία στον κόσμο.

όταν δεν περιορίζεσαι στα standard, τότε μόνο δημιουργούνται υπέροχα πράγματα που προσφέρουν πραγματική αξία στον κόσμο

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Οι φωτογραφίες του Σίλβιο από την Κύπρο που βραβεύτηκαν στο Τόκιο

Επιμένετε φανατικά στην Unicars να επενδύετε σε τοπικές εκστρατείες και να εμπιστεύεστε Κύπριους δημιουργούς όπως την Αλίκη αλλά και τον Silvio Rusmigo στην εκστρατεία για το Q5. Παρόλο που θα έπρεπε απλά να πούμε συγχαρητήρια, ως δημοσιογράφοι οφείλουμε να μάθουμε και το λόγο για αυτή την αξιέπαινη απόφασή.

Ο λόγος είναι τόσο απλός αλλά και τόσο πολυσύνθετος ταυτόχρονα, ειδικά όταν έχεις να κάνεις με παγκοσμίου φήμης brands που ακολουθούν νόρμες που δεν μπορείς να παραβλέψεις. Ωστόσο, ήταν στρατηγική μας απόφαση να επενδύσουμε σε τοπικές εκστρατείες και να συνδέσουμε brands τόσο μεγάλου βεληνεκούς, όπως η Αudi, με τον τοπικό, κυπριακό χαρακτήρα, και να έρθουμε πιο κοντά στον Κύπριο καταναλωτή με εικόνες και καταστάσεις που «μιλούν» στη γλώσσα του. Τέλος, ας μην ξεχνάμε ότι όσο μικρή κι αν είναι η Κύπρος σε μέγεθος, άλλο τόσο μεγάλη είναι σε ταλέντο, όραμα και δημιουργία. Και εμείς ως Unicars έχουμε και τη θέληση, αλλά και την υποχρέωση, να αναδεικνύουμε τόσο τις ομορφιές όσο και τους όμορφους ανθρώπους του τόπου μας.

Loader