11 Feb 2019

Το Netflix αγόρασε το περιβόητο ντοκιμαντέρ «Knock Down The House»

Το doc παρουσιάζει τις καμπάνιες τεσσάρων γυναικών από την εργατική τάξη που έβαλαν υποψηφιότητα για το Κογκρέσο

Το Netflix αγόρασε το «Knock Down The House», ντοκιμαντέρ της Ρέιτσελ Λίαρς, η οποία κατέγραψε στην κάμερα την πολιτική καμπάνια τεσσάρων γυναικών από την εργατική τάξη που έβαλαν υποψηφιότητα για εκλογή στο Κογκρέσο.

Το ντοκιμαντέρ προβλήθηκε στις αρχές Φεβρουαρίου κατά τη διάρκεια του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Sundance και σύμφωνα με δημοσίευμα του ιστότοπου Deadline, η δημοφιλής πλατφόρμα streaming ξόδεψε 10 εκατ. δολάρια για την αγορά του φιλμ που κέρδισε και το βραβείο αγαπημένου ντοκιμαντέρ στο εν λόγω φεστιβάλ. Πρόκειται για το μεγαλύτερο ποσό που έχει ξοδευτεί ποτέ για το ντοκιμαντέρ του φεστιβάλ.

«Με οικειότητα προς τα πρόσωπα και αμεσότητα, οι Λίαρς και Ρόμπιν Μπλότνικ παρουσιάζουν στους θεατές το κίνημα από πολύ κοντά, καθώς τέσσερις γυναίκες βρίσκουν τη φωνή τους, τη δύναμη και τον σκοπό, επιτρέποντας να γίνουμε μάρτυρες της υπόσχεσης για αληθινή δημοκρατία, σε πράξη», δήλωσε η Λίσα Νισιμούρα, πρόεδρος των ντοκιμαντέρ του Netflix.

Σύμφωνα με τον ιστότοπο Newsweek, η Κορτές χειροκροτήθηκε πολύ μετά την προβολή του ντοκιμαντέρ στο φεστιβάλ και τον λόγο της μέσω Skype, στους παρευρισκόμενους.

«Είμαι πολύ ευτυχισμένη και για τις τέσσερις μας που αυτές οι στιγμές έχουν κινηματογραφηθεί, δεν το λέω όχι για τη σημασία σε προσωπικό επίπεδο αλλά για τον κόσμο που θα τις δει. Ναι, είναι πραγματικά μια μεγάλη πρόκληση, πολύωρη εργασία αλλά αξίζει για κάθε άνθρωπο που επιθυμεί να βρεθεί σε αυτό το υψηλό αξίωμα, συμπεριλαμβανομένων των Έιμι, Πόλα και Κόρι», είπε η Κορτές στην κάμερα.

Με πληροφορίες από Bustle και Huff Post

CINEMANIA