Η Τζοκόντα είναι ευτυχισμένη τελικά

Η Τζοκόντα είναι ευτυχισμένη τελικά

Η Αγία Ευδοκία ήταν πόρνη, η Μαρία η Μαγδαληνή το ίδιο

Η Τζοκόντα είναι ευτυχισμένη τελικά
Θέλω κι εγώ άγαλμα σε κάποια random βουνοπλαγιά

Το τραπέζι θα στρωθεί, με ή χωρίς αφορμή. Ως άλλοθι ή δικαιολογία για να ανάψω κεριά, να βάλω μουσική στη διαπασών. Η μουσική αφήνει πάντα περιθώριο για την ανατροπή.

«Μου είχες πει μια φορά, δεν μπορεί, θα το νιώσανε κι άλλοι… Πριν το τέλος πως μοιάζει η σιωπή σαν αγάπη μεγάλη». Υστερία, ξαφνική μπόρα, κρασί, ενοχές, μια κοπέλα που κάνει νιάου νιάου πάνω στα κεραμίδια. «Ότι ζήσαμε, προβάλλεται με φόντο την πλατεία. Κι όλο φεύγω, πριν μείνουμε μόνοι, το τέλος πριν δω…». Με ρολά φυτεμένα στα μαλλιά, πολλές πτυχώσεις στο φόρεμα κι ένα μπολ cornflakes βουτηγμένα στο κρασί, διαβάζω whatever catches my attention.

Λύθηκε το μυστήριο πίσω από το αινιγματικό χαμόγελο της Τζοκόντας από γερμανούς επιστήμονες. Η Μόνα Λίζα, Λίζα Γκεραρντίνι, σύζυγος του Φλωρεντινού εμπόρου Φραντσέσκο ντελ Τζοκόντο, χαμογελά επειδή είναι ευτυχισμένη τελικά (με μεγάλη δόση υπεροψίας). Μέχρι σήμερα, η γοητεία που ασκούσε ο πίνακας του Λεονάρντο ντα Βίντσι, οφειλόταν στην ανεξιχνίαστη έκφραση της Λίζας. Είναι που δεν βρέθηκα Εγώ στο δρόμο του Λεονάρντο, να δει τι θα πει αινιγματική, ξεκούρδιστη έκφραση! Και αφού το λένε οι γερμανοί (πιστοποιημένα κιόλας) πως η Τζοκόντα είναι ευτυχισμένη, who are we to argue?

«Part Fat, Part Feminism, part Fuck off»

Ατάκα του Ντα Βίντσι που κρατάμε για αυτή την εβδομάδα (γιατί αγαπάμε Ιταλική ψυχεδέλεια), «ο χρόνος διαρκεί πολύ για όσους πρόκειται να τον χρησιμοποιήσουν». Σωστός ο Αναγεννησιακός καλλιτέχνης. Ενώ εγώ που ξύνω παπάρια κάθε μέρα, δεν προλαβαίνω να πάρω ανάσα.

Στην πόλη Καρμέλ στη Καλιφόρνια, όταν οι γυναίκες αποφασίσουν ότι θέλουν να φορέσουν ψηλά τακούνια (άνω των 5 εκατοστών), υποχρεούνται να πάρουν άδεια από τον Δήμο! Ο νόμος αυτός υπάρχει για να προστατεύει την πολιτεία της Καλιφόρνιας από μηνύσεις που αφορούν αποζημιώσεις σε περίπτωση ατυχήματος στο πεζοδρόμιο. Ετοιμάζω επιστολή προς τον Δήμο Λευκωσίας και προσωπικά προς τον Δήμαρχο Γιωρκάτζη, ότι τις επόμενες μέρες βγαίνω φόρτσα βόλτες με τρελό Louboutin ψηλοτάκουνο και τρία λυκόσκυλα (με άμεση ανάγκη για κατούρημα) και απαιτώ την προστασία και συμπαράσταση του Δήμου. Έτσι και παραπατήσω, θα σας σέρνω στα δικαστήρια για τα άθλια πεζοδρόμια σας.

Η φωτογράφος Substantia Jones παρουσιάζει μέσα από το φωτογραφικό της φακό γυμνές χοντρές, υπέρβαρες γυναίκες, χοντρές μπαλαρίνες, υπέρβαρα ζευγάρια (ναι, είναι και η ίδια χοντρή), αποκαλύπτοντας έτσι στον κόσμο πως και οι χοντροί είναι χαρούμενοι, δημιουργικοί άνθρωποι που αγαπούν το σώμα τους. Περιγράφει το συγκεκριμένο project ως «Part Fat, Part Feminism, part Fuck off». Αυτό τον Ιούνιο γιορτάζει δέκα χρόνια και αξίζει να κάνετε ένα quick Google να τη βρείτε.

Η Αγία Ευδοκία ήταν πόρνη, η Μαρία η Μαγδαληνή το ίδιο. Όλες οι Άγιες γυναίκες από κάποιο πεζοδρόμιο πρέπει να ξεκίνησαν (για τη Μητέρα Τερέζα δεν παίρνω όρκο!). Περνάω από την παλιά Λευκωσία, σε ό,τι απέμεινε από «Red District» (δήθεν και καλά!) και φιλάω το χέρι της Λίτσας (που έχει φτάσει τα 70). Άγια γυναίκα κι αυτή, μου δίνει την ευχή της (κομποσκοίνια, λαδάκια και ομοιώματα από πόδια ή αυτιά Αγίων δεν πουλάει). Με το που φεύγω, πλακώνουν καμιά δεκαριά φιλιπινέζες, ένας νταβατζής (αμφίβολης προέλευσης) κι ανάβει το κόκκινο φως στην πόρτα.

Μα τα χίλια δισκοπότηρα μου μέσα, θέλω και εγώ άγαλμα σε κάποια random βουνοπλαγιά

Ένα από τα σημαντικότερα ευρήματα όλων των εποχών (και όχι δεν είναι το σημείο G), ανακάλυψαν Γερμανοί και Αιγύπτιοι αρχαιολόγοι. Βρήκαν βυθισμένο σε υπόγεια ύδατα σε φτωχογειτονιά στο Κάιρο, άγαλμα τεραστίων διαστάσεων (8 μέτρα ύψος), του Φαραώ Ραμσή Β’, ο οποίος κυβερνούσε την Αίγυπτο πριν από 3,000 χρόνια. Ο Ραμσής ο Β’ που λέτε, ήταν ο 3ος της 19ης Δυναστείας και ο ισχυρότερος ηγέτης της αρχαίας Αιγύπτου. Η ίδια αποστολή (έχει ρέντα φαίνετε!), βρήκε επίσης το άνω μέρος του Φαραώ Σέτι Β’ (το κάτω μέρος πήγε για surfing), του εγγονού του Ραμσή Β’ του Μέγα. Καλά, τότε όλοι οι μεγάλοι, Β’ ήτανε; Μόνο σε εμάς έσπασε το καλούπι μετά τον Μακάριο τον Ένα και Μοναδικό; Φαντάζεστε να είχαμε και Β’; Ακόμα πάρτι θα κάναμε σε Κελτικό χωριό με αγριογούρουνα και τραγουδοποιούς καρακάξες. Μα τα χίλια δισκοπότηρα μου μέσα, θέλω και εγώ άγαλμα σε κάποια random βουνοπλαγιά.

*Τι άλλο έχει φέρει ο ταχυδρόμος Maxwell; Ένα two piece συνολάκι που φόρεσε η Ρούλα Κορομηλά στο BRAVO Λαίδη Λούση για να βγάλετε την 5,783η σας selfie! Αυτά είναι Μεγαλεία!

Loader