Νομοσχέδιο στην Ισπανία αναγκάζει τα τηλεφωνικά κέντρα να εξυπηρετούν μέσα σε τρία λεπτά
Δίνει στους καταναλωτές το δικαίωμα να εξυπηρετούνται μόνο από ένα άτομο
Το προσχέδιο αποσκοπεί στη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών από υπηρεσίες εταιρειών και στη μείωση του χρόνου αναμονής στην τηλεφωνική γραμμή σε τρία λεπτά, όπως δήλωσε ο Ισπανός υπουργός Δικαιωμάτων Υποθέσεων Καταναλωτών.
Ακολούθησε την Avant-Garde στο Instagram
Ακολούθησε την Avant-Garde στο Facebook
Το προσχέδιο νόμου δίνει επίσης στους καταναλωτές το δικαίωμα να εξυπηρετούνται από ένα άτομο, και όχι από ένα chatbot. Παράλληλα, αναγκάζει τις επιχειρήσεις κοινής ωφελείας να απαντούν σε παράπονα πελατών εντός δύο ωρών, όπως τόνισε ο υπουργός.
Διάβασε Επίσης: Όσα έρχονται στο Netflix αυτή την εβδομάδα