Νομοσχέδιο στην Ισπανία αναγκάζει τα τηλεφωνικά κέντρα να εξυπηρετούν μέσα σε τρία λεπτά

Νομοσχέδιο στην Ισπανία αναγκάζει τα τηλεφωνικά κέντρα να εξυπηρετούν μέσα σε τρία λεπτά

Δίνει στους καταναλωτές το δικαίωμα να εξυπηρετούνται μόνο από ένα άτομο

Νέο νομοσχέδιο εγκρίθηκε από την κυβέρνηση της Ισπανίας και αφορά το χρόνο στα τηλεφωνικά κέντρα.

Το προσχέδιο αποσκοπεί στη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών από υπηρεσίες εταιρειών και στη μείωση του χρόνου αναμονής στην τηλεφωνική γραμμή σε τρία λεπτά, όπως δήλωσε ο Ισπανός υπουργός Δικαιωμάτων Υποθέσεων Καταναλωτών.

Ακολούθησε την Avant-Garde στο Instagram

Ακολούθησε την Avant-Garde στο Facebook

Το προσχέδιο νόμου δίνει επίσης στους καταναλωτές το δικαίωμα να εξυπηρετούνται από ένα άτομο, και όχι από ένα chatbot. Παράλληλα, αναγκάζει τις επιχειρήσεις κοινής ωφελείας να απαντούν σε παράπονα πελατών εντός δύο ωρών, όπως τόνισε ο υπουργός.

 

Πηγή

 

Πηγή φωτογραφίας

 

Διάβασε Επίσης: Όσα έρχονται στο Netflix αυτή την εβδομάδα

Loader