Ένα πολυαναμενόμενο event της ηλεκτρονικής μουσικής έρχεται την Κυριακή του Πάσχα
Στις 16 Απριλίου, στο S//IP Club στη Λευκωσία
Ο Tobias Freund, γνωστός ως Tobias., resident του Berghain, του πιο περίφημου κλαμπ του Βερολίνου, δουλεύει ως επαγγελματίας παραγωγός, ηχολήπτης, κάτοχος δισκογραφικής εταιρείας και μουσικός. Έχει συνεργαστεί με πολλούς καλλιτέχνες όπως τον Max Loderbauer (ως NSI.), την Valentina Berthelon (ως Recent Arts), τον AtomTM (ως AtomTM & Tobias), τους Javiera Gonzales & André Schöne (ως The Mutual Torture), τον Dandy Jack (ως Sieg Über Die Sonne) και τον Ricardo Villalobos (ως Odd Machine) μεταξύ άλλων. Με την πολυετή εμπειρία του, ο Tobias. συνεχίζει να εξερευνά τις πολλές εκφάνσεις της ηλεκτρονικής μουσικής και της ακουστικής στα live sets και στις πολλές του κυκλοφορίες.
Μαζί του, στη σκηνή του S//IP Club, θα εμφανιστούν και οι WLM από την Ελλάδα και ο Flux Magnetic από την Κύπρο. Ο WLM είναι ένας DJ και παραγωγός με έδρα την Αθήνα και μέλος της ελληνικής ηλεκτρονικής μουσικής σκηνής υπό διάφορα παραψηφίσματα. Έχει εμφανιστεί στα σημαντικότερα νυχτερινά κέντρα και φεστιβάλ της Αθήνας, ενώ είναι επίσης σημαντικό μέλος της ομάδας Overdriven. O Flux Magnetic είναι ένας Κύπριος DJ που έχει ενεργή συμμετοχή στην τοπική rave και club σκηνή από τις αρχές των 2000s. Αρχικά ξεκίνησε ως χορευτής και ακόλουθος της σκηνής, αλλά σιωπηλά άρχισε να συλλέγει μουσική και να εξασκεί τα DJ set του με μερικό εξοπλισμό στο σπίτι. Μέσα στα χρόνια, ο Flux Magnetic έχει εξελιχθεί σε έναν καταξιωμένο καλλιτέχνη, που αποτελεί μια σταθερή αξία.
