Το RED μεταμορφώνεται ξανά στο καλύτερο Club της δεκαετίας του ‘90
Με τους Jimmy The Destroyer και Petros Sophoclides στα desks
Το δίδυμο της επιτυχίας Jimmy The Destroyer και Petros Sophoclides στα Decks θα ανεβάσoυν όπως πάντα την ανδρεναλίνη στα ύψη με τις μεγαλύτερες ελληνικες και ξένες επιτυχίες.
Το RED μεταμορφώνεται ξανά στο καλύτερο Club της δεκαετίας του 1990 και σας περιμένει απο τις 22.00.
Είσοδος €10 με το πρώτο ποτό δωρεάν.
Πληροφοριες και κρατήσεις : 97 638 188