Facebook: Αλλάζει όνομα το χρονολόγιο του λογαριασμού μας

Facebook: Αλλάζει όνομα το χρονολόγιο του λογαριασμού μας

Το news feed μας μετονομάζεται

Το χρονολόγιο του Facebook είναι η πηγή που λαμβάνει ο κάθε χρήστης με λογαριασμό στην πλατφόρμα όλη την πληροφορία από φίλους και σελίδες που ακολουθεί. Μετά από 15 χρόνια λειτουργίας, η Meta ανακοίνωσε πως του αλλάζει πλέον το όνομα.

H γνωστή εταιρεία ανακοίνωσε μέσω των επίσημων λογαριασμών της στα social media πως από εδώ και στο εξής το χρονολόγιο των χρηστών δε θα αναφέρεται επίσημα ως “News Feed”, αλλά ως “Feed”. Εκπρόσωποι της Meta δήλωσαν σε ειδησεογραφικά sites του εξωτερικού πως αυτή η απόφαση είναι τυπική και οι χρήστες δε θα δουν την παραμικρή αλλαγή στην απόδοση και τις λειτουργίες της πλατφόρμας.

Διάβασε Επίσης: Rossgram: Η Ρωσία έφτιαξε το δικό της Instagram 

Ωστόσο, η αλλαγή αυτής της ονομασίας δεν είναι τυχαία. Με πάνω από 2.89 δισεκατομμύρια μηνιαίους χρήστες, το Facebook μπορεί να καθορίζει εξελίξεις ως προς την ενημέρωση των χρηστών, ενώ σε πολλές έρευνες φαίνεται πως αποτελεί και τη βασική πηγή ενημέρωσης για τα γεγονότα που συμβαίνουν σε κάποιες χώρες του πλανήτη. Και όλα αυτά συμβαίνουν μόλις μερικούς μήνες μετά και την μετονομασία της εταιρείας από Facebook σε Meta.

Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ έχει τονίσει πολλές φορές σε συνεντεύξεις και δημόσιες τοποθετήσεις του πως θέλει να αλλάξει τον χαρακτήρα των υπηρεσιών που προσφέρει στους χρήστες και το πως τις βλέπουν/αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές. Η συμβολική αφαίρεση του όρου “News” («νέα») έχει να κάνει με το γεγονός ότι το Facebook δε θέλει να πλασάρεται πλέον ως πλατφόρμα διαμοιρασμού ειδησεογραφικού περιεχομένου και να μην μπορεί κανείς να ισχυριστεί ότι παραπληροφορεί τους χρήστες μέσω των διάφορων συνδέσμων που μοιράζονται εκεί.

Επίσης, το Facebook έχει κατηγορηθεί πολλές φορές ως προς την επίβλεψη που κάνει και στο πως επιτρέπει ψευδές περιεχόμενο να διασπείρεται στην κοινότητα σε βαθμό πολυβόλου. Η αλλαγή αυτή μαρτυράει πως δε θέλει να συνεχίσει να σχετίζεται με την επικαιρότητα και την ανάλυση για οποιοδήποτε θέμα, παρά το γεγονός ότι δε μιλάμε για περιεχόμενο που παράγεται από τα στελέχη της Meta, αλλά που μπορεί να εντοπιστεί πολύ εύκολα και από άλλες πηγές. Ακόμη, έχουν διαρρεύσει πληροφορίες που δείχνουν το πως εκδότες και πάροχοι περιεχομένου αντιμετωπίζονται διαφορετικά ως προς την απήχηση οποιασδήποτε ανάρτησης και εδώ έχει ξεκινήσει κι άλλη μια μεγάλη μάχη της πλατφόρμας με τους δημιουργούς.

Διάβασε Επίσης: Κύπρος: Δίνει πολιτική προστασία και δουλειά σε Ουκρανούς πρόσφυγες

Πέραν όλων των παραπάνω, πάντως, από το 2018 κι έπειτα παρατηρείται πως οι χρήστες εστιάζουν πλέον περισσότερο στην αλληλεπίδραση με φίλους ή αγνώστους, παρά με το περιεχόμενο των ιστοσελίδων. Ακόμη λιγότεροι, δε, είναι αυτοί που μοιράζουν μέσω του Facebook ειδήσεις και περιεχόμενο από ιστοσελίδες και ως εκ τούτου και η ίδια η υπηρεσία ίσως θέλει να στραφεί περισσότερο σε υλικό που δημιουργούν οι χρήστες. Με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τις διαφημίσεις και τους δημιουργούς, οι οποίοι για να εμφανίσουν τις αναρτήσεις τους στο χρονολόγιο οποιουδήποτε χρήστη θα πρέπει να δαπανούν συχνά και σημαντικά ποσά κάθε μήνα, γεμίζοντας τα ταμεία της Meta.

Πηγή

Πηγή φωτογραφίας

Loader