Η Disney συγκινεί και φέτος με την χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της

Η Disney συγκινεί και φέτος με την χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της

Το μήνυμα που στέλνει

Τι και αν τα Χριστούγεννα ακόμη αργούν, η πρώτη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση κυκλοφόρησε.

Η Disney μας έχει συνηθίσει πριν ακόμη μπει για τα καλά ο μήνας των Χριστουγέννων να βγάζει χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις. Αυτό έκανε για άλλη μια φορά και προκάλεσε παγκόσμια συγκίνηση μιας και το φετινό σποτάκι απευθύνεται στον πατέρα και πιο συγκεκριμένα, στον πατριό και την αγάπη του στα παιδιά της συντρόφου του. 

Ένα σίκουελ της ταινίας μικρού μήκους του 2020, το «Lola» , με τίτλο «The Stepdad«» δείχνει στους θεατές την ενήλικη πλέον Νικόλ, την εγγονή από την συγκινητική διαφήμιση του περασμένου έτους και τα δύο παιδιά της Μαξ και Έλα, να υποδέχονται στο σπίτι τους τον νέο της σύντροφο και θετό πατέρα τους, Μάικ. 

Στο επίκεντρο της διαφήμισης βρίσκεται ένα πολύτιμο βιβλίο παραμυθιών γεμάτο με χαρακτήρες της Disney και της Pixar που ανήκει στον Μαξ από το πατέρα του, με τον Μάικ να πρέπει να πάρει κάποια από τη «μαγεία» των παραμυθιών για να γίνει αποδεκτός. 

Η ιστορία της διαφήμισης 

Η τρίλεπτη διαφήμιση – που κυκλοφόρησε χθες- αποτελεί ένα μέρος της εορταστικής καμπάνιας της Disney με τίτλο «From Our Family to Yours» για την υποστήριξη της φιλανθρωπικής οργάνωσης «Make a wish». Η διαφήμιση ξεκινά δείχνοντας τον αρχιτέκτονα Μάικ να φεύγει από το παλιό του διαμέρισμα μαζί με τον σκύλο του και να μετακομίζει στο σπίτι της συντρόφου του Νικόλ με τα παιδιά της. 

Διάβασε Επίσης To Ridley Road είναι μια εφιαλτικά διαχρονική σειρά για τον φασισμό μέσα μας 

Οι ήρωες της Disney ζωντανεύουν μέσα από την αφήγηση των ιστοριών τους 

Οι θεατές βλέπουν την οικογένεια να απολαμβάνει οικογενειακές βραδιές και να γνωρίζει την οικογένεια του Μάικ και στη συνέχεια εστιάζει στην βραδινή ρουτίνα των παιδιών – με την μητέρα τους να τους διαβάζει ένα παραμύθι της Disney. Καθώς λέει στα παιδιά της τις ιστορίες, οι ήρωες «βγαίνουν» από τις σελίδες και γίνονται κινούμενα σχέδια.   

Στη συνέχεια, καθώς ετοιμάζονται για την εορταστική περίοδο, η τετραμελής οικογένεια φτιάχνει ένα χριστουγεννιάτικο σπίτι (gingerbread house), αλλά δυστυχώς ο Μάικ το καταστρέφει κατά λάθος. Τα δύο παιδιά φεύγουν από την κουζίνα με δάκρυα στα μάτια, με αποτέλεσμα ο πατριός τους να μένει ξύπνιο όλο το βράδυ για να φτιάξει ένα νέο, πολύ ομορφότερο σπιτάκι. 

Η σκληρή δουλειά του Μάικ ανταμείβεται με μεγάλες αγκαλιές από τα παιδιά και τώρα η φωνή του θετού πατέρα ζωντανεύει επίσης τις ιστορίες του βιβλίου της Disney. 

Το μήνυμα που στέλνει η διαφήμιση της Disney 

Όπως αναφέρει η εταιρεία: «Το βιβλίο γιορτάζει το πώς η δύναμη της αφήγησης μπορεί να εμβαθύνει τους οικογενειακούς δεσμούς και τη μαγεία που δημιουργεί η ανάγνωση από κοινού καθώς οι ιστορίες από την Disney και την Pixar βγαίνουν από τις σελίδες, πυροδοτώντας την κοινή φαντασία και το θαυμασμό της οικογένειας». 

Η καμπάνια υποστηρίζει για άλλη μία φορά τον μακροχρόνιο συνεργάτης της Disney «Make a Wish», βοηθώντας την φιλανθρωπική οργάνωση να πραγματοποιήσει ευχές που θα αλλάξουν τη ζωή για παιδιά με σοβαρές ασθένειες. 

Η Τασία Φιλιππάτος, SVP της Disney EMEA, δήλωσε για τη διαφήμιση: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να υποστηρίξουμε για άλλη μία φορά τον μακροπρόθεσμο φιλανθρωπικό συνεργάτη μας Make A Wish μέσω της χριστουγεννιάτικης καμπάνιας. Η από κοινού ανάγνωση είναι μια πραγματικά μαγική εμπειρία και η διαφήμισή μας γιορτάζει αυτή την παλιά παράδοση και το θαύμα και τη φαντασία που εμπνέει. Ελπίζουμε ότι η ιστορία θα έχει απήχηση σε οποιονδήποτε έχει δει τη μαγεία να «βγαίνει από τις σελίδες» ενός βιβλίου μέσα από τα μάτια ενός παιδιού». 

 

 

Πηγή

Loader