Netflix: Όλο και λιγοστεύουν οι συνδρομητές της πλατφόρμας
Τα ανησυχητικά ποσοστά
Κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού, η πλατφόρμα είχε σκαμπανεβάσματα. Τα στελέχη όμως προσπαθούν με κάθε τρόπο να καθησυχάσουν τους επενδυτές τους. Το Netflix έχει αυξήσει σε μεγάλες χώρες, την τιμή του.
Η εταιρεία εκτίμησε ότι θα αποκτήσει 2,5 εκατομμύρια συνδρομητές από τον Ιανουάριο έως τον Μάρτιο, δηλαδή λιγότερους από τους μισούς από εκείνους που τους 5,9 εκατομμύρια που προέβλεπαν αναλυτές.
Η πλατφόρμα μετρίασε τις εκτιμήσεις της για ανάπτυξη, επικαλούμενη την καθυστερημένη διάθεση νέου περιεχομένου, όπως η δεύτερη σεζόν του «Bridgerton» και η ταινία «The Adam Project» με τον Ράιαν Ρέινολντς.
Το Netflix απέκτησε 8,3 εκατομμύρια συνδρομητές από τον Οκτώβριο έως τον Δεκέμβριο, όταν προχώρησε στη διάθεση «δυνατού» νέου προγράμματος, όπως οι ταινίες με πολλούς σταρ «Red Notice» και «Don't Look Up», αλλά και η νέα σεζόν του «The Witcher». Αναλυτές της βιομηχανίας του θεάματος εκτιμούσαν ότι η υπηρεσία streaming θα αύξανε κατά 8,4 εκατομμύρια του συνδρομητές της. Στα τέλη του 2021 ο αριθμός των συνδρομητών του Netflix παγκοσμίως έφτασε τους 221,8 εκατομμύρια.
Σε επιστολή προς τους μετόχους η εταιρεία ανέφερε ότι οι συνεχιζόμενες δυσκολίες- τόσο λόγω της πανδημίας όσο και οικονομικές- σε αρκετά σημεία του πλανήτη, όπως η Λατινική Αμερική, μπορεί να συγκράτησαν την ανάκαμψη της αύξησης των συνδρομητών σε προ της πανδημίας επίπεδα.
Διάβασε Επίσης: Bridgerton: Επιστρέφει με τη δεύτερη σεζόν
Την προηγούμενη εβδομάδα το Netflix αύξησε τις τιμές στις μεγαλύτερες αγορές του- τις ΗΠΑ και τον Καναδά- όπου σύμφωνα με αναλυτές η ανάπτυξη έχει τελματώσει, ενώ τώρα επιδιώκει την αύξηση των συνδρομητών στο εξωτερικό.
Η πορεία της εταιρείας κατά τη διάρκεια της πανδημίας έχει σκαμπανεβάσματα. Από την απότομη αύξηση στις αρχές του 2020, όταν οι άνθρωποι έμειναν στο σπίτι και τα σινεμά έκλεισαν, στην επιβράδυνση του 2021. Η πλατφόρμα απέκτησε πάνω από 36 εκατομμύρια συνδρομητές το 2020 και 18,2 εκατομμύρια το 2021.
Η αύξηση των συνδρομητών το 2022 αναμενόταν να σταθεροποιηθεί και να επιστρέψει στον προ της πανδημίας ρυθμό, όταν απέκτησε 27,9 εκατομμύρια πελάτες το 2019, ανέφεραν αναλυτές.
Η πλατφόρμα ανέφερε ότι ο ανταγωνισμός μπορεί να επηρεάζει κάπως την ανάπτυξη, αλλά επέμεινε ότι αναπτύσσεται ακόμη σε κάθε χώρα όπου διατέθηκαν νέες επιλογές streaming. «Ακόμη και σε έναν κόσμο αβεβαιότητας και αυξανόμενου ανταγωνισμού, είμαστε αισιόδοξοι για τις οι μακροπρόθεσμες προοπτικές ανάπτυξής μας», ανέφερε το Netflix στην επιστολή προς τους μετόχους.
Σε συνέντευξη, τα στελέχη της εταιρείας προσπάθησαν να καθησυχάσουν τους επενδυτές για τις μακροπρόθεσμες προοπτικές της πλατφόρμας. Ο Τεντ Σαράντος δήλωσε ότι η υπηρεσία δεν έχει δει μείωση στη διατήρηση πελατών και προέβλεψε ότι η μετάβαση από την παραδοσιακή τηλεόραση στο streaming θα συνεχίσει να δημιουργεί ευκαιρίες παγκοσμίως.