Το Pokemon Psyduck είναι το σύμβολο απόγνωσης των Κινέζων για τα lockdown
"Έχω τόσο στρες που νιώθω τόσο ανόητος όσο και η πάπια"
Η ταύτιση των Κινέζων με τον Psyduck ξεκίνησε όταν η αλυσίδα γρήγορου φαγητού KFC άρχισε να δίνει δώρο μία φιγούρα του Psyduck στα παιδικά γεύματα. Σιγά σιγά το παιχνίδι άρχισε να γίνεται περιζήτητο και να μεταπωλείται ακόμα και 200 δολάρια.
Ο Psyduck είναι ένα είδος πάπιας με μόνιμο πονοκέφαλο, που γίνεται όλο και πιο δυνατό, όσο πιο πολύ πονάει το κεφάλι του.
Ακολούθησε την Avant-Garde στο Instagram
Ακολούθησε την Avant-Garde στο Facebook
Η KFC άρχισε να δίνει τη φιγούρα στις 21 Μαΐου, με αφορμή τον εορτασμό της Ημέρας του Παιδιού και πολύ γρήγορα έγινε το σύμβολο της απόγνωσης για τους συνεχείς περιορισμούς. Οι χρήστες των social media έχουν «απογειώσει» τη μόδα του Psyduck, με βίντεο να γίνονται viral.
KFC China is running its Pokémon toy promotion for Children's Day (June 1) where a kids meal comes with a Pikachu or Psyduck toy
The Psyduck toy has gone viral on social media given its dancing capabilities and is selling out quickly. Listings online are priced up to $200 atm pic.twitter.com/INeNGWUhgD — Daniel Ahmad (@ZhugeEX) May 24, 2022
Χαρακτηριστικό είναι ένα στο οποίο παρουσιάζει τον Psyduck να κρατά μία ταμπέλα στην οποία γράφει: «Δεν θέλω να κάνω τεστ για COVID». Το βίντεο έχει περισσότερα από 13.000 views στην πλατφόρμα Bilibili.
Διάβασε Επίσης: Φίλοι βγήκαν για χαλαρό ποτάκι και κατέληξαν στην Ίμπιζα
Ο Jun Peng, εργαζόμενος στη Σαγκάη, επεσήμανε πως ήθελε, πολύ, να αποκτήσει τη φιγούρα καθώς αντιπροσωπεύει τα συναισθήματά του. «Είμαι κλειδωμένος στο σπίτι μου εδώ και δύο μήνες. Έχω τόσο στρες που νιώθω τόσο ανόητος όσο και η πάπια. Αλλά, ακόμα και η πάπια μπορεί να μιλήσει» σημείωσε.
Διάβασε Επίσης: Η γαλλική, αστυνομική σειρά “The Perfect Mother” αξίζει μια θέση στη λίστα σου
Το KFC έλαβε θέση για το ζήτημα σημειώνοντας πως δεν στηρίζει τη μεταπώληση της φιγούρας.