Η Ιλιάνα έφτιαξε μαζί με τον Χρήστο το People of Cyprus

Η Ιλιάνα έφτιαξε μαζί με τον Χρήστο το People of Cyprus

Με αφορμή το «Άνθρωποι της Κύπρου» Digital Agenda με την ιστορικό που αγαπά να δημοσιογραφεί, Ιλιάνα Κουλαφέτη

Famous or not we all have a story to tell τονίζεται στην κεντρική σελίδα του People of Cyprus, μιας ωραίας πρωτοβουλίας που δημιούργησαν από κοινού δύο φίλοι, η Ιλιάνα (με γιώτα) και ο Χρήστος (με ήτα).

Έχοντας και οι δύο πολυάσχολο καθημερινό πρόγραμμα με full-time, απαιτητικές δουλειές, η ιστορικός Ιλιάνα Κουλαφέτη και ο δημοσιογράφος Χρήστος Μιχάλαρος εμπνεύστηκαν τους Άνθρωπους της Κύπρου από το πασίγνωστο Humans of New York, ίσως το γνωστότερο αντίστοιχο πρότζεκτ, σε διεθνές επίπεδο.

«Δύσκολη η παρθενογένεση εν έτει 2021», παραδέχεται άλλωστε πολύ σωστά η ίδια η Ιλιάνα στη Digital κουβέντα που κάναμε τις προάλλες με αφορμή το πρότζεκτ. 

Πότε άρχισαν να το τρέχουν με τον Χρήστο και τι μεσολάβησε και ο συγκεκριμένος παππούς (στη φωτογραφία) χρησιμοποιήθηκε ως λογότυπο; Δίνεται έμφαση σε άτομα της διπλανής πόρτας και της καθημερινότητας ή σκοπεύουν να παρουσιάζουν και «διασημότητες» στο People of Cyprus; Υπάρχει ή όχι «καταλληλότητα» για παρουσίαση;

Πώς και οι περισσότεροι άνθρωποι της Κύπρου που έχουν παρουσιαστεί μέχρι σήμερα είναι baby boomers και γιαγιάδες και παππούδες που ανήκουν στο Silent Generation, είναι συμπτωματική η σκόπιμη η ιδιαίτερη προτίμηση -σαφέστατα και ευαισθησία- της Ιλιάνας και του Χρήστου στα άτομα της τρίτης ηλικίας;

Πώς ερμηνεύεται το γεγονός ότι η σελίδα του πρότζεκτ στο Instagram συναντά μεγαλύτερη απήχηση σε επισκεψιμότητα και διαδραστικότητα από το Facebook και την ιστοσελίδα του και τι ήταν το θεατρικό που παρουσιάστηκε πριν από λίγο καιρό στη Φανερωμένη και προέκυψε από το People of Cyprus;

Στο βίντεο που ακολουθεί Digital Agenda με την καλή ιστορικό που αγαπά να δημοσιογραφεί, Ιλιάνα Κουλαφέτη:

Loader