Sebastian Wurst: «Οι επισκέπτες μας ερωτεύονται κυριολεκτικά το Άνασσα»

Sebastian Wurst: «Οι επισκέπτες μας ερωτεύονται κυριολεκτικά το Άνασσα»

Ο Γενικός Διευθυντής του ξενοδοχείου Άνασσα μας έκανε να καταλάβουμε γιατί το πολυτελές θέρετρο θεωρείται ένα από τα καλύτερα της Μεσογείου

Άνασσα στα αρχαία ελληνικά σημαίνει βασίλισσα. Ένα όνομα που δεν δόθηκε καθόλου τυχαία από τον όμιλο της Thanos Hotels, αφού το συγκεκριμένο θέρετρο δημιουργήθηκε με τις καλύτερες των προδιαγραφών, για να είναι στην κορυφή και να πρωταγωνιστεί, τόσο στην Κύπρο όσο και στο εξωτερικό.

Ένας χώρος με μυστηριακή ενέργεια, απόλυτα εναρμονισμένος με το περιβάλλον, σε μία από τις ομορφότερες περιοχές της Κύπρου, την χερσόνησο του Ακάμα. Η μοναστηριακή του αρχιτεκτονική, η αρμονία της φύσης και των χώρων του σε συνδυασμό με το απέραντο γαλάζιο καθιστούν το Άνασσα ένα επίγειο παράδεισο, γεμάτο με γοητεία, καλαίσθητη πολυτέλεια, εξαιρετική φιλοξενία που πραγματικά το ερωτεύεσαι, όπως ακριβώς και οι επισκέπτες του, όπως μας εξομολογήθηκε ο πολύπειρος γενικός διευθυντής του Sebastian Wurst. 

7

Ο κ. Wurst, με τεράστια πείρα στην διοίκηση και στο τομέα των luxury hotels ανέλαβε ως επικεφαλής του Άνασσα πριν από οκτώ χρόνια φτάνοντας στην Κύπρο με ενθουσιασμό αφού γνώριζε πως το συγκεκριμένο θέρετρο είναι ένα εμβληματικό ξενοδοχείο, πραγματικό κόσμημα για την Μεσόγειο. Αν και λακωνικός, κατανοήσαμε τον τρόπο που σκέφτεται, την έμφαση που δίνει στο προσωπικό, στο ανθρώπινο δυναμικό του ξενοδοχείου στοιχείο που θα συμβάλει στην καλύτερη δυνατή εμπειρία του πελάτη. Αν βρεθείτε στο Άνασσα σίγουρα θα τον δείτε να τριγυρνάει σε όλους τους χώρους του ξενοδοχείου, με χαμόγελο, αστείρευτο χιόυμορ και καμία φορά να κουβαλάει ακόμα και άδεια ποτήρια ή και μικρά σκουπιδάκια που μαζεύει από τους εξωτερικούς χώρους. Η δική του τελειομανία εξηγεί πολλά για την σημερινή, σταθερή πορεία και επιτυχία του φημισμένου ξενοδοχείου της Κύπρου, του Άνασσα.

7

 

Τι ήταν εκείνο που σας έκανε να έρθετε στην Κύπρο και όχι σε κάποια άλλη χώρα και να αναλάβετε την διεύθυνση του ξενοδοχείου Άνασσα και όχι κάποιου άλλου αφού αναλόγως της πείρας και των προσόντων σας θα μπορούσατε να το κάνετε;

Το Anassa είναι ένα εμβληματικό ξενοδοχείο και ήμουν πολύ ενθουσιασμένος με αυτό χωρίς να γνωρίζω πολλά για την Κύπρο. Τελικά, αν και εκτιμούσα πολύ τη χώρα, η απόφαση να κάνω αυτή την κίνηση θεώρω ότι είχε τελικά επιτυχία.

Είστε στη θέση του Γενικού Διευθυντή του ξενοδοχείου Άνασσα τα τελευταία 8 χρόνια. Πώς είδατε να εξελίσσεται το ξενοδοχείο μέσα σε αυτό το διάστημα και ποιο θα λέγατε πώς είναι το δικό σας στίγμα;

Πιστεύω ότι το ξενοδοχείο έχει εξελιχθεί και έχει καθιερωθεί ακόμα περισσότερο. Επίσης, η πελατεία έχει διαφοροποιηθεί περισσότερο όσον αφορά τη χώρα προέλευσης των τουριστών. Επιπλέον, έχουμε γίνει μέλος παγκόσμιων πολυτελών ταξιδιωτικών δικτύων όπως η Virtuoso και η American Express Fine Hotels & Resorts - και οι δύο πολύ σημαντικοί και σοβαροί οργανισμοί που δεν προέβαλλαν την Κύπρο ως τουριστικό προορισμό προηγουμένως. Το δικό μου στίγμα θεωρώ ότι είναι πιθανώς ορατό με πολλούς μικρούς τρόπους-όπως η προσοχή στη λεπτομέρεια, η συνεχής παρουσία μου στους χώρους του ξενοδοχείου και η καθημερινή αλληλεπίδραση με τους επισκέπτες μας.

7

Ποιοι ήταν οι στόχοι σας μόλις αναλάβατε την διεύθυνση και πώς διαμορφώνονται σήμερα;

Οι στόχοι αναπτύσσονται με την πάροδο του χρόνου. Ο πρώτος στόχος ήταν να δημιουργήσουμε μια σταθερή ομάδα και να γίνουμε μέρος της κοινότητας. Δύο βασικά στοιχεία για τη λειτουργία μιας επιτυχημένης επιχείρησης. Μόλις ολοκληρώθηκε αυτό, μπόρεσα να επικεντρωθώ στη βελτίωση και την ανάπτυξη των υπηρεσιών που προσφέρουμε.

Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει ένα ξενοδοχείο για να ξεχωρίσει;

Το βασικό συστατικό είναι το προσωπικό. Είναι αυτοί που διαμορφώνουν και προσφέρουν την εμπειρία των επισκεπτών καθημερινά και κάνουν τη διαφορά. Το όμορφο περιβάλλον και οι εγκαταστάσεις καθώς και τα προϊόντα υψηλής ποιότητας αποτελούν απαραίτητα στοιχεία στην πολυτελή φιλοξενία, οπότε αν ένα ξενοδοχείο θέλει να ξεχωρίσει πρέπει να επικεντρωθεί σε αυτά και στους ανθρώπους της ομάδας του.

7

Τι θεωρείτε ότι κάνει το Άνασσα τόσο ξεχωριστό;

Η απαράμιλλη τοποθεσία του, η διαχρονική αρχιτεκτονική και ομορφιά του και οι άνθρωποί του. Οι επισκέπτες μας ερωτεύονται κυριολεκτικά το Άνασσα και έχουν μια συναισθηματική σχέση μαζί του.

Από ποιες χώρες προέρχονται οι πελάτες του ξενοδοχείου σας; Σκέφτεστε να κάνετε ανοίγματα και σε άλλες αγορές και ποιες είναι αυτές;

Οι κύριες αγορές μας είναι παραδοσιακά το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία, η Ρωσία και η Ουκρανία, το Ισραήλ και η Κύπρος. Βλέπουμε, όμως, αυξημένο ενδιαφέρον από άλλες αγορές όπως οι ΗΠΑ. 

9

Η περίοδος μετά την πανδημία θεωρείτε ότι έφερε κάποιες αλλαγές στη συμπεριφορά και στις απαιτήσεις των πελατών; Παρατηρήσατε κάτι διαφορετικό από ότι πριν την πανδημία όσον αφορά στη λειτουργία του ξενοδοχείου, του προσωπικού και των πελατών;

Νομίζω ότι η ιδιωτικότητα και ο προσωπικός χώρος έχουν γίνει ακόμη πιο σημαντικά. Εξίσου σημαντικό με το να γνωρίζουμε ότι οι πόροι μας δεν είναι απεριόριστοι και ότι η πολυτέλεια δεν ισοδυναμεί με το "more is more". Όπως και σε άλλους κλάδους, έτσι και στον δικό μας λόγω και της πανδημίας η ψηφιοποίηση έχει επιταχυνθεί.

9

Το Άνασσα αποτελεί ένα από τα καλύτερα ξενοδοχεία, όχι μόνο της Κύπρου αλλά ολόκληρης της ανατολικής Μεσογείου. Ένα τέτοιου επιπέδου ξενοδοχείο ποια προβλήματα αντιμετωπίζει;

Αντί για προβλήματα, τα θεωρώ προκλήσεις. Θεωρώ ότι ο κόσμος αλλάζει γρήγορα και για να προχωρούμε μπροστά πρέπει συνεχώς να προσαρμοζόμαστε στη νέα εποχή. Το Άνασσα θεωρείται εδώ και καιρό ένα από τα κορυφαία θέρετρα στη Μεσόγειο και φυσικά οι επισκέπτες μας έχουν πολύ υψηλές προσδοκίες τις οποίες καθημερινά πρέπει να ανταποκρινόμαστε και να ξεπερνάμε. Η απόδοσή μας επαναξιολογείται κάθε μέρα.

7

Πώς εξελίσσεται ή φετινή τουριστική περίοδος για το Άνασσα;

Βρισκόμαστε στα μισά της σεζόν και συνολικά ήταν το αποτέλεσμα ήταν θετικό. Η πληρότητα ήταν σταθερή όπως ακριβώς και οι κρατήσεις. Φαίνεται επίσης ότι θα έχουμε ένα αρκετά γεμάτο φθινόπωρο καθώς ορισμένοι πελάτες, προτιμούν πλέον να ταξιδεύουν εκτός της μαζικής τουριστικής περιόδου.

Loader