Τελικά πώς καταφέρνει μία διαφημιστική ταινία να μας εμπνέει με τον αέρα της απόλυτης ελευθερίας;

Τελικά πώς καταφέρνει μία διαφημιστική ταινία να μας εμπνέει με τον αέρα της απόλυτης ελευθερίας;

Gnomi και Cube μάς αποκαλύπτουν τα κρυφά συστατικά της πολυσυζητημένης νέας ταινίας που δημιούργησαν για τη Cyta.

«Όταν η ιδέα είναι απλή και δυνατή, ενώ παράλληλα βασίζεται σε πραγματικά human insights, τότε μπορείς να χτίσεις πάνω της και να δημιουργήσεις κάτι πολύ δυναμικό που να αγγίζει τον κόσμο» όπως μας εξηγούν η Head of Account Management & Creative της Gnomi Integrated Communications - Μαριάννα Ζερβίδου και ο CEO & Producer της Cube Productions - Αντώνης Αντρέου.

Πώς προέκυψε η ιδέα για το concept της ταινίας;

Μαριάννα Ζερβίδου – «Η αναβάθμιση των προγραμμάτων RED και FREEDOM αποτελεί μία κίνηση στρατηγικής σημασίας για τη Cyta, η οποία σαν Market Leader ανταμείβει διαρκώς τους πελάτες της και τους προσφέρει προϊόντα και υπηρεσίες που εξελίσσονται, καλύπτοντας τις συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες τους για απεριόριστη Επικοινωνία.  Η ανάλογη δυναμική έπρεπε να αποδοθεί και στη διαφημιστική εκστρατεία.

Η ταινία λοιπόν, έχει ως πρωταγωνιστή τον άνθρωπο αλλά και το άλογο, το κατεξοχήν σύμβολο της απόλυτης ελευθερίας. Οι πρωταγωνιστές που κάνουν αρχικά γύρους στο καρουζέλ χωρίς να βγαίνουν έξω απ’ αυτό, συμβολίζουν τόσο τα GB του πλάνου τους, αλλά και τα όρια που υπάρχουν στην καθημερινότητά μας.  H Cytamobile-Vodafone όμως, αναγνωρίζοντας την ανάγκη μας για συνεχή, απρόσκοπτη και απεριόριστη επικοινωνία, έρχεται να ελευθερώσει τα άλογα από το καρουζέλ, απελευθερώνοντας ταυτόχρονα και όλους εμάς, βάζοντάς μας σε έναν κόσμο γεμάτο νέες δυνατότητες.»

Διάβασε Επίσης: H Δρ. Λίντα Παπαδόπουλος έρχεται στο Life Changing Ideas

1

Αντώνης Αντρέου – «Σε συνεργασία με τον σκηνοθέτη μας Κώστα Μαρούδη, προσπαθήσαμε με τη σειρά μας να αποδώσουμε αυτή τη δυναμική, μέσα από το συμβολικό transition που χωρίζει την ταινία σε δύο μέρη - από το ευχάριστο μεν αλλά περιοριστικό καρουζέλ με τα αλογάκια, στην απόλυτη ελευθερία και τον καλπασμό πλέον με τα αληθινά άλογα σε βουνά, πεδιάδες και θάλασσα. Το κλειδί ήταν να επιλεγούν εκείνα τα locations, τα οποία θα μας βοηθούσαν να μεταφέρουμε εντυπωσιακά το στοιχείο της απεραντοσύνης. Καταλήξαμε, λοιπόν, στο λατομείο Λατούρος, το δάσος του Μαθιάτη και το Governor’s Beach στο οποίο με χρήση drone καταφέραμε να έχουμε αυτά τα εντυπωσιακά πλάνα που αποπνέουν τον αέρα της ελευθερίας.»

Διάβασε Επίσης: Οι παραστάσεις “Άριστος” και “Θέλω να σου κρατάω το χέρι” έρχονται στον ΘΟΚ

Τι πιστεύετε ότι είναι αυτό που έκανε τον κόσμο να την προσέξει και να τη συζητά;

M.Z – «Ο κόσμος πιστεύω χαίρεται και έχει την ανάγκη να βλέπει ευφάνταστες διαφημίσεις, που του ανακοινώνουν κάτι ευχάριστο και την ίδια ώρα τον εμπνέουν μέσα από έξυπνες, φρέσκιες ιδέες που δεν περίμενε να δει. Πόσο μάλλον όταν αυτές οι όμορφες εικόνες που απολαμβάνει, συνειδητοποιεί τελικά ότι απαθανατίζουν μέρη της πόλης και της χώρας του – π.χ. τα εντυπωσιακά πλάνα με τα άλογα στους δρόμους της πρωτεύουσας και στην πλατεία Ελευθερίας (μόνο από το όνομα, πώς μπορούσαμε να μην την επιλέξουμε;) ήταν αυτά που έκαναν πολύ κόσμο να ρωτά και να συζητά για την ταινία. Επίσης, σημαντική είναι και η αυθεντική ανάγκη του κόσμου στις μέρες μας, για όσα του προκαλούν το αίσθημα της ελευθερίας και της ξεγνοιασιάς.

Α.Α. – «Να προσθέσω και το καθοριστικό στοιχείο της μουσικής, το οποίο σε συνδυασμό με την εικόνα, μπορούν να απογειώσουν το αποτέλεσμα και να αγγίξουν τον θεατή. Ο κόσμος σίγουρα προσέχει αυτό που τον εμπνέει, ειδικά όταν πρόκειται για κάτι το οποίο τον κάνει να νιώθει περηφάνεια αφού έχει γίνει στον τόπο του.»

1

Ποιες ήταν οι προκλήσεις που αντιμετωπίσατε καθώς δημιουργούσατε την ταινία;

M.Z – «Σίγουρα όταν πρόκειται για ένα σενάριο με απαιτήσεις, είναι εξαιρετικά σημαντικό να το εμπιστευτείς και να συνεργαστείς με μια ομάδα με την οποία θα έχεις χημεία και που θα το αντιμετωπίσει με την ίδια αγάπη και υπευθυνότητα. Με την Cube δεν είναι πρώτη φορά που φτιάξαμε αξιόλογες δουλειές που μάλιστα έχουν βραβευτεί σε φεστιβάλ του εξωτερικού. Στην συγκεκριμένη ταινία, σίγουρα πρόκληση αποτέλεσε το cast το οποίο τελικά φέραμε από το Βέλγιο, αφού έπρεπε όχι μόνο να μπορεί να αποδώσει το σενάριο με τις υποκριτικές του ικανότητες, αλλά την ίδια ώρα να μπορεί να ιππεύσει και να χειριστεί τα άλογα με μαεστρία! Θα έλεγα ότι γενικά πρόκληση αποτελεί κάθε φορά το budget, το οποίο πρέπει να χειριζόμαστε έξυπνα και με υπευθυνότητα έτσι ώστε το αποτέλεσμα να δείχνει πάντα πιο «μεγάλο» από ότι είναι στην πραγματικότητα σε χρήματα.»

Α.Α. – «Όσο καλή και να είναι η παραγωγή, σίγουρα αυτό που θα την απογειώσει είναι το καλό σενάριο και η καλή συνεργασία με το Agency - πράγμα που ήδη δοκιμάστηκε πολλές φορές στο παρελθόν, σε συνδυασμό πάντα με έναν σκηνοθέτη που δεν συμβιβάζεται και που ψάχνει πάντα για το «μεγάλο» και το «αναπάντεχο». Αν σκεφτεί κανείς τις δυσκολίες του χειρισμού των αλόγων, αφού πρόκειται για ζώα ιδιαίτερα ευαίσθητα και με πολλές απαιτήσεις στη μετακίνηση τους (εννοείται ότι ακολουθήσαμε την ενδεδειγμένη φροντίδα και τον σεβασμό προς τα ζώα), τη δυσκολία των διαφορετικών location και των διαφόρων ωρών (π.χ. αργά το βράδυ στο λούνα παρκ της Αγίας Νάπας ή μέσα στο δάσος του Μαθιάτη και νωρίς την αυγή στο Governor’s beach), την παγωνιά που τράβηξαν οι πρωταγωνιστές με λεπτά ρούχα αλλά και όλο το συνεργείο, την επικινδυνότητα σχετικά με την ανάβαση (είχαμε και stuntman και stuntwoman οι οποίοι τελικά δεν χρειάστηκαν αφού οι πρωταγωνιστές αγάπησαν τα άλογα και ήταν και εξαιρετικοί αναβάτες – η κοπέλα μεγάλωσε με άλογα, ενώ ο νεαρός είναι πρωταθλητής στην ιππασία).

3

Είναι το budget ή η ιδέα που καθορίζει την επιτυχία για μία διαφημιστική ταινία;

Μ.Ζ – «Θα έλεγα ότι είναι ο έξυπνος συνδυασμός τους. Το καθένα από μόνο του σίγουρα δεν μπορούν να δώσουν το ιδανικό αποτέλεσμα. Ας πάρουμε όμως ως δεδομένο ότι η παραγωγή έχει τη δύναμη να απογειώσει ένα καλό σενάριο ή να το σκοτώσει. Καθοριστικός παράγοντας βέβαια είναι το budget, το οποίο υπάρχουν έξυπνοι τρόποι να χειριστείς έτσι ώστε να αντιμετωπίσεις τον περιορισμό του, κυρίως λόγω του μικρού μεγέθους της αγοράς μας. Ακόμα πιο καθοριστικός παράγοντας όμως είναι η εμπιστοσύνη που έχει ο πελάτης στη διαφημιστική του και πόσο πολύ θέλει να κάνει ολοένα και πιο μεγάλα πράγματα.»

Α.Α. – «Το κλειδί πέρα από το καλό σενάριο, είναι ο σχεδιασμός της παραγωγής με τέτοιους τρόπους, ώστε να μπορείς να επενδύσεις στους σωστούς παράγοντες που θα καθορίσουν το αποτέλεσμα, ενώ την ίδια ώρα να κάνεις σε άλλους οικονομία, η οποία δεν θα το βλάψει. Αυτό θέλει τέχνη και εμπειρία.»

Τελικά μπορούμε στην Κύπρο να φτιάχνουμε διαφημίσεις επιπέδου εξωτερικού;

Μ.Ζ. – Στην Κύπρο υπάρχει και ταλέντο και όρεξη και πείσμα! Αν η σχέση του πελάτη με τη διαφημιστική του είναι σωστή τότε sky is the limit! Απόδειξη οι βραβευμένες δουλειές σε φεστιβάλ του εξωτερικού, καθώς και δουλειές που φτιάχνουμε στην Κύπρο και βγαίνουν αέρα π.χ. και στην Ελλάδα. Στόχος είναι ο πήχης να ψηλώνει συνεχώς.

Α.Α. – Σίγουρα ναι. Μπορεί στο εξωτερικό να υπάρχουν μεγαλύτερα budget, αλλά υπάρχουν όπως προανέφερα χίλιοι άλλοι παράγοντες που καθορίζουν το επίπεδο μιας παραγωγής. Κάθε φορά που τελειώνει μια δουλειά κοιτάμε να την ξεπεράσουμε με την επόμενη!

3

Δείτε την ταινία 

Δείτε το “backstage” video 

Loader