Επιστρέφει η κακόφημη πειραγμένη έκδοση της Coca Cola
Χάρη στη σειρά του Netflix, Stranger Things
Η πρωτοβουλία του κολοσσού των αναψυκτικών είναι ένα τρανό παράδειγμα για το πόσα χρήματα το Netflix δαπανεί για την προώθηση της υπηρεσίας του καθώς εμφανίζονται νέοι ανταγωνιστές. Η Coca Cola συμφώνησε να λανσάρει ξανά στην αγορά για μια περιορισμένη χρονική περίοδο, την κακόφημη «πειραγμένη» έκδοση του εμβληματικού αναψυκτικού της, ως μέρος διαφημιστικής εκστρατείας για την επικείμενη τρίτη σεζόν της σειράς Stranger Things.
Η «αναστημένη» New Coke θα κυκλοφορήσει την Πέμπτη σε επιλεγμένους εμπόρους λιανικής πώλησης. Μόνο 500.000 δοχεία του αναψυκτικού θα κυκλοφορήσουν στην αγορά.
«Κινούμαστε σε αχαρτογράφητα νερά», λέει ο Geoff Cottrill, ανώτερος αντιπρόεδρος στρατηγικού μάρκετινγκ για τη Coca-Cola North America, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικού Variety. «Θέλουμε να αναζητήσουμε τρόπους συνεργασίας με το Netflix, αλλά μόνο με τρόπους που δεν διακόπτουν τους καταναλωτές και δεν παρεμποδίζουν την ψυχαγωγία τους».
Η τρίτη σεζόν του Stranger Things διαδραματίζεται το 1985, χρονιά που έκανε το ντεμπούτο της η New Coke. Με το συγκεκριμένο αναψυκτικό η Coca-Cola ήλπιζε να επεκτείνει το προβάδισμά της κατά της Pepsi, όμως αντιμετώπισε μεγάλες διαμαρτυρίες και αποσύρθηκε από τα ράφια έπειτα από μόλις 79 ημέρες.
Ωστόσο, τα στελέχη της Coca Cola θα παρακολουθούν στενά πόσο γρήγορα θα πωληθεί αυτό το μισό εκατομμύριο κουτιά. Θα μπορούσε να είναι μια καλή δοκιμή ώστε να διαπιστώσουμε αν η πιο γλυκιά εκδοχή του δημοφιλούς ποτού είχε πραγματικά τόσο άσχημη γεύση όσο οι άνθρωποι θυμούνται ή αν μεγάλο μέρος των διαμαρτυριών αφορούσε ανησυχίες περί αλλαγής της κλασσικής συνταγής της Coca Cola.
Τις δεκαετίες που ακολούθησαν το «πατατράκ» της New Coke, η Coca-Cola έχει δει κάποια επιτυχία με μια πιο γλυκιά έκδοση του αναψυκτικού της. Τον Φεβρουάριο, έκανε το ντεμπούτο της η Orange Vanilla Coke και αργότερα κατά την χρονιά που διανύουμε ετοιμάζονται να κάνουν «πρεμιέρα» στην αγορά δύο νέες γεύσεις της Diet Coke.