Αυτό θα πει έξυπνο marketing ταινίας

Αυτό θα πει έξυπνο marketing ταινίας

Αναμένουμε εναγωνιωδώς το The Killing of a Sacred Deer του Γιώργου Λάνθιμου.

Αυτό θα πει έξυπνο marketing ταινίας

Όπως ακριβώς και με το έξυπνο διαδικτυακό marketing της προηγούμενης ταινίας του Λάνθιμου The Lobster, η εταιρεία διανομής εμπνέεται από το περίεργο σύμπαν του The Killing of a Sacred Deer σε σενάριο Ευθύμη Φιλίππου και μας καλεί να λάβουμε μέρος απαντώντας μια σειρά ερωτήσεων εδώ.

Ο Colin Farrell, στην ταινία υποδύεται τον χειρουργό. Στο νοσοσκομείο όπου εργάζεται, διαδραματίζεται μεγάλο μέρος της ιστορίας.

Aνάμεσα στις ερωτήσεις του ιατρικού "check up" που θα ρωτήσει για να βγάλει τη διάγνωσή του, κάνει και την ερώτηση «Ποιον αγαπάς πιο πολύ;» με πιθανές απαντήσεις «Τη Μητέρα» ή «Τον Πατέρα».

Disturbing και ευφυές marketing, ακριβώς όπως και οι ταινίες του Λάνθιμου.

Loader