Οι νέοι επιλέγουν το Instagram για τα ταξίδια

Οι νέοι επιλέγουν το Instagram για τα ταξίδια

Έξι από τους 10 Millennials επηρεάζονται από τα social media

Οι νέοι επιλέγουν το Instagram για τα ταξίδια

Την ψηφιοποίησή της προωθεί με ταχύτατους ρυθμούς η τουριστική βιομηχανία και το τουριστικό προϊόν, ώστε να ανταποκριθεί στις αυξημένες ψηφιακές απαιτήσεις των καταναλωτών. Ειδικά οι Millennials και οι εκπρόσωποι της Generation Z, ως οι πλέον εξοικειωμένοι με το Διαδίκτυο, αναζητούν μια πλήρως ψηφιακή εμπειρία όταν ταξιδεύουν από την αναζήτηση του προορισμού και τις κρατήσεις εισιτηρίων και ξενοδοχείων έως και το check in μέσω κινητού ή την πρόσβαση στο δωμάτιο με κάποιο ηλεκτρονικό κλειδί.

Ειδικότερα, όπως αναφέρει ο Sepe.gr τα δύο τρίτα των Millennials και της Generation Z, παγκοσμίως, παραδέχονται ότι η επιλογή του επόμενου ταξιδιωτικού προορισμού τους είναι εμπνευσμένη από posts που δημοσιεύονται στα social media. Επίσης, σχεδόν το 90% της αμερικανικής Generation Z παραδέχεται ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν άμεσα τα σχέδια των διακοπών, αποδεικνύοντας περίτρανα τον εθισμό της στην τεχνολογία και στο «social sharing».

Το κατά πόσο μπορεί να μετατραπεί η εμπειρία ενός ταξιδιού σε ένα δημοφιλές instagram post επηρεάζει τις αποφάσεις έξι από τους 10 Millennials ενώ ψηφιακή είναι, πλέον, για τους νέους ταξιδιώτες και η διαδικασία των πληρωμών.

Σύμφωνα με έρευνα της PayPal πάνω από το 30% των ατόμων στην ηλικιακή κατηγορία των 16-35 κάνει χρήση των mobile apps, προκειμένου να εξασφαλίσει όσο το δυνατόν πιο άμεσες συναλλαγές. Την ίδια στιγμή ένας στους τέσσερις καταναλωτές στην ηλικιακή κατηγορία των 18-35 ετών κάνει online μεταφορές χρημάτων σε συγγενείς και φίλους, προκειμένου να καλύψει τα έξοδα των διακοπών.

Παρά την προτίμηση βέβαια οι νέοι τρόποι πληρωμής φοβίζουν εν μέρει τους χρήστες για συγκεκριμένους πάντα λόγους. Το 50% των καταναλωτών της έρευνας ανέφεραν ότι τα μεγαλύτερα εμπόδια που τους αποτρέπουν από το να επωφεληθούν των νέων μεθόδων πληρωμής, είναι οι οικονομικές απάτες. Σχεδόν οι μισοί (48%) εξέφρασανα ανησυχίες σχετικά με την ασφάλεια των προσωπικών τους στοιχείων. Παρά τις ανησυχίες, βέβαια, το 65% των επιβατών δεν διστάζει να μοιραστεί οικειοθελώς επιπρόσθετες προσωπικές πληροφορίες, για να διευκολύνει την ταξιδιωτική εμπειρία - για παράδειγμα, για να επισπεύσει την διαδικασία του check-in και της επιβίβασης στο αεροδρόμιο.

Κι όλα αυτά την ώρα που το 67% των ξενοδοχείων παγκοσμίως δυσκολεύεται να προστατεύσει τα προσωπικά δεδομένα των πελατών τους, όπως τα στοιχεία που αφορούν τις λεπτομέρειες της κράτησης ή τον αριθμό της πιστωτικής κάρτας. «Στην εποχή μας, αισθανόμαστε την ανάγκη να ταξιδέψουμε, να κάνουμε αγορές και να ζήσουμε εμπειρίες με χαλαρό, ανέμελο και γρήγορο τρόπο και παράλληλα να μοιραστούμε τα πάντα με τους φίλους μας. Η εξέλιξη των εργαλείων ηλεκτρονικών πληρωμών όχι απλώς μας επιτρέπει να πληρώνουμε τάχιστα τη διαμονή ή τις αεροπορικές πτήσεις μας, αλλά και να εξασφαλίζουμε την επιστροφή των χρημάτων μας σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά», αναφέρει η PayPal.

Loader