Όταν "πέφτουν" διαφημίσεις στην τηλεόραση, "πέφτουμε" με τα μούτρα στο κινητό

Όταν "πέφτουν" διαφημίσεις στην τηλεόραση, "πέφτουμε" με τα μούτρα στο κινητό

Κανείς δεν βλέπει τις διαφημίσεις της τηλεόρασης.

Όταν "πέφτουν" διαφημίσεις στην τηλεόραση, "πέφτουμε" με τα μούτρα στο κινητό

Όπως αναφέρει ο Rabkin, όπως η τηλεόραση ο Rabkin, όπως η τηλεόραση δεν ήταν ένα οπτικό ραδιόφωνο, και το ραδιόφωνο δεν ήταν μια ηχητική εφημερίδα, έτσι και οι φορητές συσκευές και ειδικά τα Smartphones δεν είναι μικρές τηλεοράσεις. Πρόκειται για ένα νέο μέσο το οποίο θέλει και νέο διαφημιστικό περιεχόμενο «κομμένο και ραμμένο» για αυτό.

Η τηλεόραση παραμένει ένα σημαντικό και δυνατό διαφημιστικό μέσο αλλά όλα δείχνουν ότι είναι άμεσα ανταγωνιστικό με τα Smartphones, όπου σε αντίθεση με την τηλεόραση, όλοι στο σπίτι έχουν από ένα στο χέρι τους.

Το Facebook πραγματοποίησε μια έρευνα σε μια συγκεκριμένη ομάδα χρηστών του, συγκεκριμένα 537 ατόμων, οι οποίοι δήλωσαν ότι παρακολούθησαν τη πρεμιέρα της νέας σεζόν μια δημοφιλούς τηλεοπτικής σειράς. Το σημαντικό αποτέλεσμα ήταν ότι κατά τη διάρκεια των διαφημίσεων, η χρήση του Facebook ανέβαινε σημαντικά! Φυσικά το συνέκριναν με χρήστες που δεν έβλεπαν τη σειρά την ίδια περίοδο και δεν παρουσιάστηκε κάποια διαφορά στη χρήση του Facebook.

Αυτό σημαίνει ότι ο κόσμος δεν έβλεπε τις διαφημίσεις, ένα σημαντικό ποσοστό τουλάχιστον, αλλά τσέκαρε τα νέα στο Facebook.

Έχει παρατηρηθεί ότι οι χρήστες του Facebook στα Smartphones σκρολάρουν 41% γρηγορότερα στα νέα σε σχέση με τους υπολογιστές και όταν αρχίσει να παίζει αυτόματα κάποιο βίντεο, κάτι που συμβαίνει στο 70% των περιπτώσεων λόγω ρυθμίσεων, οι χρήστες παρακολουθούν το video 16,7 δευτ. κατά μέσο όρο. Οι διαφημίσεις video μέσα στα νέα παρακολουθούνται κατά 5,7 δευτ. κατά μέσο όρο.

Λόγω της πληθώρας των διαφημίσεων video σε όλα τα μέσα οι χρήστες έχουν μειώσει τους χρόνους που παρακολουθούν διαφημίσεις, σε οποιοδήποτε μέσο, με τα 30 δευτ. της τηλεοπτικής διαφήμισης να είναι ένας άπιαστος στόχος.

Για αυτό το λόγο και το Facebook, αλλά και οι υπόλοιπες υπηρεσίες στα Smartphones, έχουν σημαντική διαφημιστική δυναμική απλά θα πρέπει το περιεχόμενο να είναι σωστά επιλεγμένο και υλοποιημένο για να προσελκύσει το ενδιαφέρον του χρήστη που επιζητεί ελκυστικές, χρηστικές και ενδιαφέρουσες διαφημίσεις – ιστορίες.

Loader