«Δεν θέλουμε το επικίνδυνο 5G στην Κύπρο»

To μεγαλύτερο κόστος θα το πληρώσουν τα μικρά παιδιά και τα αγέννητα, πιστεύουν πολίτες που αντιδρούν

Υπογραφές στο αβάαζ μαζεύουν πολίτες, για να μην έρθουν στην Κύπρο τα ύστερα του κόσμου μέσω του δυστοπικού 5G (more or less, αυτό λένε).

Διαβάστε το κείμενο που καλεί σε αντίδραση:

Αναμένουμε μέσα στο 2019 να ξεκινήσει η εφαρμογή 5G στην Κύπρο. Με το πρόσχημα ότι χρειαζόμαστε όλο και ταχύτερη σύνδεση, ξεχνάμε εντελώς τις 1000+ μελέτες που αποδεικνύουν ότι η ακτινοβολία 5G βλάπτει ολόκληρο το βιολογικό μας σύστημα, παραμορφώνοντας επίσης και το DNA μας. (Αυτή η μορφή ακτινοβολίας χρησιμοποιήθηκε στον 1ο παγκόσμιο πόλεμο εναντίον στρατιωτών και εξακολουθεί να χρησιμοποιείται μέχρι σήμερα στις ΗΠΑ!)

Διαβάζοντας και μελετώντας τις πραγματικές επιπτώσεις που έχει η εφαρμογή 5G σε οτιδήποτε ζωντανό οργανισμό, είτε είναι ο άνθρωπος, το περιβάλλον και η φυτική ζωή, τα ζώα, περισσότερο όμως τα παιδιά, ακόμα και τα αγέννητα παιδιά μας (αν ποτέ γεννηθούν, μιας και αυτό μπορεί να καταστεί αδύνατο), με ώθησε σε αυτή την έκκληση.

Οι επιβλαβείς συνέπειες της έκθεσης σε RF-EMF έχουν ήδη αποδειχθεί!

Εκατοντάδες επιστημονικές μελέτες και δημοσιεύσεις συνδέουν την έκθεση σε κακό ηλεκτρομαγνητισμό με όλα τα προβλήματα υγείας. Με την εφαρμογή 5G η έκθεση σε κακή ακτινοβολία θα αυξηθεί ακόμη πολύ περισσότερο, όπου το πιο μεγάλο κόστος θα πληρώσουν τα παιδιά. Άπειρες επιστημονικές δημοσιεύσεις τεκμηριώνουν τον ρόλο της κακής ακτινοβολίας στον καρκίνο. Η τοξική ακτινοβολία είναι στην κατηγορία καρκινογόνων 2Β σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας.

Πάνω από 230 επιστήμονες από όλο τον κόσμο έχουν υπογράψει την έκκληση 5G ζητώντας ένα μορατόριουμ (συμφωνημένη προσωρινή αναστολή ενεργειών) για το 5G καταλήγοντας ότι "το RF-EMF αποδείχθηκε επιβλαβές για τον άνθρωπο και το περιβάλλον." Τα αποτελέσματα περιλαμβάνουν αυξημένο κίνδυνο καρκίνου, κυτταρικό στρες, αύξηση επιβλαβών ελευθέρων ριζών, γενετικές βλάβες, δομικές και λειτουργικές μεταβολές του αναπαραγωγικού συστήματος, ελλείμματα μάθησης και μνήμης, νευρολογικές διαταραχές και αρνητικές επιπτώσεις στη γενική ευημερία στον άνθρωπο. Η ζημιά υπερβαίνει την ανθρώπινη φυλή, καθώς υπάρχουν αυξανόμενες ενδείξεις βλαβερών επιδράσεων τόσο στα φυτά όσο και στα ζώα. Σκεφτείτε… Τι θα τρώμε;

Η πρωτεύουσα της Ευρώπης ανέστειλε την εγκατάσταση της εφαρμογής 5G. Οι Βρυξέλλες και η Ρώμη εναντιώνονται στο 5G για λόγους υγείας.

Ζητώ την βοήθεια σας για να αναστείλουμε την εφαρμογή 5G και στην Κύπρο.

Μαζί, απευθυνόμενοι στην Κυβέρνηση της Κυπριακής Δημοκρατίας, ζητούμε:

Την αναστολή της ανάπτυξης των δικτύων 5G μέχρι έως ότου οι πιθανοί κίνδυνοι για την ανθρώπινη υγεία και το περιβάλλον να έχουν διερευνηθεί πλήρως από επιστήμονες ανεξάρτητους από τη βιομηχανία.

Μέχρι να αποδειχθεί από ανεξάρτητους από την βιομηχανία επιστήμονες, ότι η εφαρμογή είναι ασφαλής, και χωρίς την ύπαρξη μελετών ασφάλειας, απαγορεύεται και σε ουδεμία περίπτωση εγκρίνεται η ανέγερση κεραίων 5G, ούτε καν σε υπάρχοντα συστήματα ιστών κινητής τηλεφωνίας.

Άμεσα και χωρίς την επιρροή της βιομηχανίας να συγκαλεστούν διεθνείς ομάδες ανεξάρτητων και ουδέτερων επιστημονικών εμπειρογνωμόνων στον τομέα της ηλεκτρομαγνητικής συμβατότητας και της υγείας, με στόχο την ανάπτυξη νέων διεθνών προτύπων ασφάλειας για την ακτινοβολία ραδιοσυχνοτήτων, που βασίζονται όχι μόνο στην παράμετρο της ισχύος του πεδίου, αλλά λαμβάνοντας υπόψη την σωρευτική έκθεση και την παροχή προστασίας από τυχόν επιπτώσεις στην ανθρώπινη υγεία και το περιβάλλον. Συμπεριλαμβανομένης της μελέτης της μη θερμικής επίδρασης της ακτινοβολίας RF-EMF σε οτιδήποτε ζωντανό.

Την ακολούθηση της Σύμβασης για τα Δικαιώματα του Παιδιού (Σύμβαση των Ηνωμένων Εθνών για τα Δικαιώματα του Παιδιού) και το Ψήφισμα 1815 (Ψήφισμα της Ευρώπης 1815), όπου σύμφωνα με αυτήν οι πολίτες, συμπεριλαμβανομένων των εκπαιδευτικών και των γιατρών, ενημερώνονται για τους κινδύνους για την υγεία (για ενήλικες και παιδιά) από ακτινοβολία, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου με τον οποίο μπορούν να αποφύγουν την ασύρματη επικοινωνία και αποφευχθούν οι σταθμοί βάσης, ιδιαίτερα κοντά σε κέντρα ημερήσιας φροντίδας, σχολεία, νοσοκομεία, σπίτια και χώρους εργασίας.

Απαγορεύεται η κοπή υγιών δέντρων, θάμνων ή οποιαδήποτε άλλη παρέμβαση στο περιβάλλον για οτιδήποτε αφορά την εφαρμογή 5G. Η αμέλεια πρέπει να διώκεται ποινικά. Οι πολίτες δεν αναλαμβάνουν καμία νομική ευθύνη για την επέκταση του δικτύου των σταθμών 5G και τους υψηλούς κινδύνους για την υγεία τους. Τα αρμόδια κυβερνητικά μέλη, οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας και οι εταιρίες WiFi μόνο, φέρουν την πλήρη ευθύνη της παραβίασης του ανθρώπινου πειράματος του Codex της Νυρεμβέργης με τεχνολογίες 5G και θεωρούνται υπεύθυνοι για ζημιές σε ανθρώπους, ζώα και φυτά.

Κάνω έκκληση να κάνετε και την δική σας έρευνα σχετικά με αυτό, μιας και είναι ένα θέμα που αφορά όλους μας! Δεν είμαστε μηχανές ώστε να μπορούμε να αντισταθούμε στην ακτινοβολία! Η εξέλιξη είναι καλή, η αυτοκαταστροφή όμως όχι! Μπορούμε και είναι χρέος μας να κάνουμε ότι περνά από το χέρι μας για να το σταματήσουμε αυτό. Για το ανώτερο καλό μας και το ανώτερο καλό Όλων, περισσότερο όμως, το ανώτερο καλό των παιδιών μας που είναι το μέλλον μας.

Αν θες να υπογράψεις κι εσύ πάτα εδώ