Η Adidas συγκρίνει την τηλεόραση με τo fax και κερδίζει την εκτίμησή μας… πάλι!

Η Adidas συγκρίνει την τηλεόραση με τo fax και κερδίζει την εκτίμησή μας… πάλι!

Η Adidas θέτει τις προτεραιότητές της και η τηλεόραση δεν είναι σε αυτές.

Η Adidas συγκρίνει την τηλεόραση με τo fax και κερδίζει την εκτίμησή μας… πάλι!

Η Adidas, περιέργως πως, είναι τρίτη στις προτιμήσεις των καταναλωτών στη Βόρεια Αμερική. Σύμφωνα λοιπόν με τον global head of digital ecosystem design David Greenfield το digital είναι το κλειδί που θα ξεκλειδώσει την κατάκτηση και αυτής της αγοράς.

Ο ίδιος ξεδίπλωσε τη σκέψη του λέγοντας: “Ναι, μπορούμε να κερδίσουμε την κυριαρχία μας στις Ηνωμένες Πολιτείες και το digital θα παίξει έναν πολύ μεγάλο ρόλο σε αυτή τη προσπάθεια. Αν δούμε την πρόσφατη marketing δραστηριότητά μας, ήταν 100% στα κοινωνικά δίκτυα. Δεν ήταν ένα τηλεοπτικό spot 30 δευτερολέπτων που έκανε τη διαφορά, αλλά μια εκστρατεία αποκλειστικά και μόνο στα digital μέσα, που μας βοήθησε να πουλήσουμε παπούτσια μέσα σε δευτερόλεπτα».

“Φυσικά και η τηλεόραση συνεχίζει να υπάρχει. Το ίδιο και το fax, όμως δεν έχω καμιά απολύτως πρόθεση να δημιουργήσω μια στρατηγική marketing βασισμένη στο fax. Το digital είναι πιο κοντά στο κοινό μας”.

David Greenfield, global head of digital ecosystem design, Adidas

Ανακοίνωσε επίσης πως θα συνεργαστεί ακόμη πιο στενά με celebrities όπως έκανε με τον Kanye West και θα επικεντρωθεί στις αγορές μεγάλων πόλεων όπως New York, Shanghai, Paris, Tokyo, Los Angeles και London.

“Θέλουμε να υιοθετήσουμε ένα μοντέλο ανταλλαγής αξιών. Αν θέλεις καφέ ή κούρεμα προτιμάς να δώσεις κάτι παραπάνω προκειμένου να μείνεις ικανοποιημένος σωστά; Αυτό στοχεύει να κάνει και η Adidas” δήλωσε στο Marketing Week την προηγούμενη εβδομάδα στο Dots 2016 event στο Brighton που οργάνωσε το agency Brilliant Noise.

Loader