«Στον χώρο θα αντέξουν όσοι έχουν κάτι ουσιαστικό να πουν»

«Στον χώρο θα αντέξουν όσοι έχουν κάτι ουσιαστικό να πουν»

Η Άντρια Αλετράρη αποκαλύπτει γιατί από γραφείο Δημ.Σχέσεων την αποκάλεσαν «παράξενη» και πόσα κερδίζουν οι brand ambassadors

«Στον χώρο θα αντέξουν όσοι έχουν κάτι ουσιαστικό να πουν»

Φιλοξενήθηκε σε στήλες γνωστών και αγαπημένων περιοδικών του εξωτερικού, όπως η Vogue, αφού την εντόπισαν σε δρόμους του Μιλάνο ή Παρισιού και την ξεχώρισαν για το diverse look της που διαφέρει από τις πλείστες street εμφανίσεις στις οποίες έχουμε συνηθίσει. Κατά καιρούς την έχουν εμπιστευθεί μεγάλοι οίκοι όπως Fendi, Missoni, MaxMara και Sportmax, Stuart Weitzman και Malone Souliers, με τους οποίους και συνεργάστηκε. Η Άντρια Αλετράρη, γνωρίζοντας καλά από μόδα, στυλ, influencing, social media και blogging, μας «μυεί» στον κόσμο και την απαιτητική καθημερινότητα ενός επιτυχημένου, επαγγελματία influencer και brand ambassador…σε περίπτωση που θες να γίνεις και εσύ ένας ή το έχεις περιέργεια να μάθεις πως ζούνε αυτοί οι άνθρωποι και αν τα «βγάζουν» απλώς πέρα ή αν «βγάζουν» εκατομμύρια!

 Credits

Η Άντρια είναι instagrammer, influencer, brand ambassador ή και τα τρία.

H Άντρια είναι content creator, blogger, fashion consultant, creative director και stylist. Στο παρόν στάδιο, όλες αυτές οι ιδιότητες μου, συνυπάρχουν στον κυβερνοχώρο (cyber space) άρα αν υπάρχει απήχηση, κατά συνέπεια είμαι και influencer / brand ambassador. Εντούτοις, δεν θα με ακούσεις ποτέ να χρησιμοποιώ τον όρο influencer ως απάντηση, όταν με ρωτάνε με τι ακριβώς ασχολούμαι. Πιστεύω πώς το «influence» είναι το αποτέλεσμα που προκύπτει όταν αυτό που κάνεις αρέσει και επηρεάζει ένα κοινό. Στην τελική, όλοι είμαστε influencers, με το δικό μας περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στο κοινό που μας ακολουθεί. Απλώς κάποιοι από εμάς έχουν μεγαλύτερη επιρροή από άλλους.

 Credits

Οπότε οι συγκεκριμένοι τίτλοι είναι αλληλένδετοι. Για να γίνεις brand ambassador, πρέπει να είσαι instagrammer με μεγάλο influence;

Παρόλο που αναμφισβήτητα τα νούμερα και το μεγάλο influence είναι ένας παράγοντας στον οποίο τα brands θα δώσουν αρκετή βαρύτητα, δεν είναι πάντοτε το μοναδικό κριτήριο στην επιλογή τους. Ρόλο παίζει και το engagement, το οποίο είναι ίσως και σημαντικότερο. Βλέπουμε λογαριασμούς με πολύ λιγότερα likes από κάποιους άλλους και όμως οι κάτοχοί τους, συνεργάζονται με πολύ μεγάλες εταιρείες από ότι συμβαίνει στην αντίθετη περίπτωση. Σημασία έχει η ποιότητα του περιεχόμενου που ανεβάζεις, το προσεγμένο και επιμελημένο «feed», όπως επίσης και η «ποιότητα» των followers σου. Σε ορισμένες περιπτώσεις, ρόλο διαδραματίζει και το ανθρώπινο «δίκτυο» που έχεις κτίσει γύρω από εσένα. Για να απαντήσω όμως στην ερώτησή σου, θα σου πω ότι βλέπουμε να γίνονται brand ambassadors και άτομα που δεν είναι (μόνο) instagrammers ή bloggers αλλά και άνθρωποι των οποίων η εκάστοστε επαγγελματική ενασχόλησης τους, έχει μεγάλη απήχηση στο κοινό. Για παράδειγμα, με μεγάλα brands συνεργάζονται και ηθοποιοί, αθλητές, celebrities.

(embed:https://www.instagram.com/p/B2zvCh8IJLx/)

Πολλοί αναρωτιούνται εάν αυτά είναι όντως επαγγέλματα και κατά πόσον θα έχουν διάρκεια στο χρόνο.

Πιστεύω πώς ναι. Oι δραστηριότητες στο διαδίκτυο μέσω των content creators θα έχουν διάρκεια στο χρόνο γιατί έχουν αλλάξει την αγοραστική συμπεριφορά και την αγορά γενικότερα, σε πολύ μεγάλο βαθμό. Από την άλλη όμως, επειδή το επάγγελμα και οι influencers έχουν φτάσει σε κορεσμό, πιστεύω πώς στο τέλος θα αντέξουν αυτοί που έχουν κάτι ουσιαστικό να πουν μέσω της δουλειάς τους.

«Εάν αυτός που σε ακολουθεί σε βλέπει να πίνεις και να προωθείς 3 brands καφέ ταυτοχρόνως, δε θα μπορέσει να ταυτιστεί με κάποιο από εκείνα, αφού δε θα μπορέσει να πιστέψει ότι ουσιαστικά το χρησιμοποιείς εσύ ο ίδιος».

(embed:https://www.instagram.com/p/B2FStSMIOVi/)

Τον τελευταίο καιρό ωστόσο, γίνεται αναφορά σε πτώση της δημοτικότητας των influencers. Γιατί θεωρείς ότι συμβαίνει αυτό;

Νομίζω πως ίσως να αναφέρεσαι σε πτώση του Instagram reach και engagement. Αυτό γίνεται λόγω των συνεχών αλλαγών στους αλγόριθμους στην πλατφόρμα του instagram. Από άποψη δημοτικότητας δε θα αναφερόμουν σε πτώση του influencer marketing αλλά σε αλλαγή και σε «άνθιση» των micro-influencers, δηλαδή ατόμων που έχουν ένα συγκεκριμένο κοινό στις πλατφόρμες κοινωνικών δικτύων, όχι τόσο θεαματικά πολυπληθές αλλά με ιδιαίτερα υψηλό engagement. Όσο για την αλλαγή στην οποία αναφέρομαι, έχει να κάνει με το ίδιο το κοινό που είναι όλο και πιο ενημερωμένο, κάτι που το καθιστά ικανό πλέον να ξεχωρίσει τι είναι αυθεντικό και τι όχι. Μπορεί δηλαδή να καταλάβει αν στη «τάδε» αρέσει όντως η coca-cola που πίνει ή αν το κάνει μόνο για σκοπούς sponsorship (επιχορηγημένης διαφήμισης). Από την άλλη, σοβαρό θέμα πια υπάρχει και με το πόσο αληθινή και «διαυγής» είναι η δουλειά κάποιων, αφού έχουμε δει διάφορα σκάνδαλα με απάτες στο πέρασμα του χρόνου.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΗ ΕΔΩ: Μαρίνα Νικολαΐδου - «That was me and this is now»

Εσύ πότε και πως μπήκες σε αυτό το χώρο;

Δουλεύω στο χώρο της μόδας για περισσότερο από 10 χρόνια. Πειραματίστηκα σχεδόν με όλο το φάσμα της δουλειάς, περνώντας από το styling και creative direction, στις Δημόσιες Σχέσεις και τα digital media αλλά και τη δημοσιογραφία. Είχα και την τεράστια ευκαιρία να διδάξω Digital PR και Fashion Marketing. Γενικότερα, ήθελα να έχω γνώση σχετικά με το πώς δουλεύουν όλοι οι αλληλένδετοι τομείς, αποκτώντας ευρύ φάσμα εμπειρίας. Αυτό ήταν κάτι που με βοήθησε πολύ στην όλη μου πορεία. Όταν ξεκίνησε το blogging era, το αντιμετώπισα ως μοναδική ευκαιρία αφού μπορούσα μέσα από αυτό να συνδυάσω όλα όσα αγαπώ. Φωτογραφία, δημιουργικότητα, dressing up, να γράφω και να μπορώ να μοιράζομαι με τον κόσμο όλα όσα ξέρω να κάνω και με ενδιαφέρουν.

(embed:https://www.instagram.com/p/B2AGhn6ogLK/)

Μίλησε μας λίγο για το background σου. Σπουδές, συνεργασίες.

Όσον αφορά στις σπουδές, ξεκίνησα με στατιστική και στη συνέχεια έκανα ένα δεύτερο πτυχίο πάνω σε Fashion Marketing και PR. Οι πρώτες μου δουλειές ήταν με τις Fendi και Missoni. Επίσης, MaxMara και Sportmax, Stuart Weitzman, Malone Souliers, Sofia Webster, Tom Ford, Nike, Audi, Mango, TopShop και H&M είναι κάποια από τα projects που μου έρχονται στο μυαλό.

(embed:https://www.instagram.com/p/ByR-Du_IqJC/)

Οι πελάτες υποθέτω ότι σε προσεγγίζουν, δεν τους προσεγγίζεις εσύ.

Συνήθως με προσεγγίζουν εκείνοι αλλά δεν αποκλείεται κάποιες φορές και να κάνω εγώ την αρχική επικοινωνία. Αυτό συμβαίνει συνήθως σε περιπτώσεις όπου ανακαλύπτω κάποιο μικρότερο και καινούριο brand που μου αρέσει πολύ και δεν έτυχε να δουλέψουμε μαζί του.

(embed:https://www.instagram.com/p/B3JoNJjoRst/)

Δεν μπορώ παρά να σε ρωτήσω εάν οι brand ambassadors, βγάζουν αρκετά χρήματα, τόσα ώστε να εξασφαλίσουν το μέλλον τους μόνο από αυτό.

Βεβαίως και μπορεί να συμβεί αυτό. Η Κύπρος είναι ένα μικρότερο industry, που ακόμα ίσως να πειραματίζεται ως ένα βαθμό (μιλώντας για επαγγελματικό επίπεδο), εντούτοις στο εξωτερικό υπάρχουν άτομα που κερδίζουν δεκάδες χιλιάδες έως και εκατομμύρια από αυτό το επάγγελμα.

«Οι διαχωριστικές γραμμές δεν είναι ευδιάκριτες πια, με αποτέλεσμα να έχει μάλλον δημιουργηθεί η εντύπωση πώς όποιος βγάζει κάποιες φωτογραφίες και έχει κάποια «νούμερα» ακολούθων, είναι και influencer».

(embed:https://www.instagram.com/p/Bx-c6OJIYIT/)

Πως ακριβώς δουλεύει η Άντρια. Με συμβόλαια μηνιαία, χρονιαία, once off;

Είμαι πάντα ανοικτή σε όλα τα παραπάνω. Συνήθως θα συζητήσω με τον πελάτη και ανάλογα με τις ανάγκες του σε συνδυασμό και με τις δικές μου δυνατότητες την εκάστοτε στιγμή, θα βρούμε τον καλύτερο και πιο αποδοτικό τρόπο συνεργασίας.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΗ ΕΔΩ: Παντελής Παντελή - «Η Εβδομάδα Μόδας άφησε designers χρεωμένους σε τράπεζες»

(embed:https://www.instagram.com/p/B1b4zxGo3aV/)

Υπάρχει όριο στους πελάτες-brands που αναλαμβάνεις για να μπορείς να κάνεις επαγγελματικές και αποδοτικές φωτογραφήσεις ή όχι;

Κάποιες φορές, ναι, θα χρειαστεί να βάλω κάποια όρια αλλά αυτά δεν έχουν να κάνουν τόσο με τους χρόνους όσο με το concept των πελατών και τα προϊόντα τους. Αν δουλεύω με ένα brand «Χ» - ας χρησιμοποιήσουμε μια μάρκα καφέ για παράδειγμα -, σίγουρα δε θα αναλάβω κάποιο άλλο αντίστοιχο ή ανταγωνιστικό προϊόν το ίδιο διάστημα. Όχι επειδή δε θα μπορούσα να είμαι αποδοτική χρονικά αλλά επειδή πιστεύω απόλυτα, ότι για να έχεις ουσιαστικά επιρροή, χρειάζεται να είσαι επιλεκτικός. Εάν αυτός που σε ακολουθεί σε βλέπει να πίνεις και να προωθείς κατά συνέπεια 3 brands καφέ ταυτοχρόνως, δε θα μπορέσει να ταυτιστεί με κάποιο από εκείνα, αφού δε θα μπορέσει να πιστέψει ότι ουσιαστικά το χρησιμοποιείς εσύ ο ίδιος.

Έτυχε να αρνηθείς συνεργασία και αν ναι, γιατί;

Πολλές φορές. Ο κυριότερος λόγος για να αρνηθώ μια συνεργασία είναι εάν το προϊόν ή η ενέργεια που παρουσιάζει, δε με εκφράζουν.

(embed:https://www.instagram.com/p/BxZJTuzAoL4/)

Πόσο χρονοβόρα είναι η διαδικασία μιας φωτογράφισης για το Instagram account σου και πόση προετοιμασία χρειάζεται;

Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως η τοποθεσία, o καιρός και το φως, το brand που έχω να επικοινωνήσω και το ύφος του, ο αριθμός των φωτογραφιών που χρειάζονται. Μπορεί να πάρει από 30 λεπτά αν είμαι τυχερή και όλες οι συνθήκες είναι με το μέρος μου, μέχρι και μία ή περισσότερες μέρες. Έχει τύχει και να χρειαστεί να κάνω reshooting όταν το αρχικό αποτέλεσμα δεν με άφησε 100% ικανοποιημένη.

(embed:https://www.instagram.com/p/B1MN80Kop1v/)

Συνεργάζεσαι με επαγγελματία φωτογράφο ο οποίος σε ακολουθεί παντού;

Ναι, δουλεύω με φωτογράφο και συνήθως με ολόκληρη ομάδα για τις ανάγκες των projects μου. Για τη καθημερινότητα και τα stories, πολλές φορές δημιουργώ το υλικό μόνη μου, αφού μου αρέσει να συνδυάζω τις επαγγελματικές φωτογραφίες και με πιο φυσικές στιγμές από τη ζωή μου.

(embed:https://www.instagram.com/p/Bus5cuWgrRX/)

Οι φωτογραφήσεις στο Instagram είναι τελικά κάτι σαν τα fashion editorials του σήμερα;

Υπάρχουν πολλών ειδών λογαριασμοί με ποικίλο περιεχόμενο, κάποιοι με έμφαση στη μόδα και άλλοι πιο διαφημιστικοί. Για τα fashion accounts, ναι νομίζω θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι τα fashion editorials του σήμερα.

«Είπαν μόνο πώς είμαι «παράξενη» γιατί ποτέ κανείς μέχρι στιγμής, δεν αρνήθηκε κάποιο δώρο. Αν εγώ έπαιρνα το δώρο αλλά δεν το επικοινωνούσα πιθανόν ποτέ, θα ήταν όμορφο;»

(embed:https://www.instagram.com/p/B0f5aAXIFiR/)

Ταξιδεύεις συνεχώς. Αυτό συμβαίνει ώστε να παραμένεις ενήμερη όσον αφορά στη μόδα ή έχει να κάνει με παλαιές και νέες επαγγελματικές συμφωνίες;

Ταξιδεύω για διάφορους λόγους. Κάποιες φορές για να παραμένω ενήμερη όπως λες- όταν πηγαίνω στα fashion weeks για παράδειγμα- και άλλες, λόγω ενδεχόμενων συνεργασιών. Είναι και φορές που μπορεί απλώς να αδράξω την ευκαιρία ενός προσωπικού ταξιδιού και να το συνδυάσω με συναντήσεις πελατών ή για να δημιουργήσω «φρέσκο» υλικό σε μια διαφορετική τοποθεσία.

(embed:https://www.instagram.com/p/BziOH_coAI7/)

Τα τόσα ταξίδια ενδεχομένως κάποια στιγμή και να σε κουράσουν;

Αγαπώ τα ταξίδια, οπότε και κάθε μέρα μέρα αν είχα τη δυνατότητα να τα κάνω, θα έλεγα πάντα ναι. Ενδεχομένως, κάποια στιγμή, η μεγάλη συχνότητα να με κουράσει σωματικά. Ωστόσο, επειδή αγαπώ τόσο πολύ αυτό που κάνω και η δουλειά μου είναι τρομερά ευχάριστη, ψυχολογικά τουλάχιστον, κάθε άλλο παρά κούραση δεν αισθάνομαι.

Ο καθένας πλέον οικειοποιείται τον τίτλο «influencer» και «brand ambassador». Τελικά τι καθορίζει και διαχωρίζει τον επαγγελματία από τον wannabe ή τον «ερασιτέχνη»;

Θα συμφωνήσω ότι ο όρος είναι πλέον αρκετά συγκεχυμένος και η αγορά έχει κορεστεί σε πολύ μεγάλο βαθμό. Οι διαχωριστικές γραμμές δεν είναι ευδιάκριτες πια, με αποτέλεσμα να έχει μάλλον δημιουργηθεί η εντύπωση πώς όποιος βγάζει κάποιες φωτογραφίες και έχει κάποια «νούμερα» ακολούθων, είναι και influencer. Σε ένα βαθμό ίσως αυτό και να ισχύει αλλά κατά τη γνώμη μου, κάποιος για να μπορέσει ουσιαστικά να κάνει influence, χρειάζεται πολλά περισσότερα.

«Ξέρεις, ο κόσμος πολλές φορές μπερδεύει τη σοβαρότητα και το συγκεκριμένο ύφος που μπορεί να αποπνέουν οι δημοσιεύσεις μου, με εκείνο που πραγματικά ισχύει όσον αφορά στο χαρακτήρα μου».

(embed:https://www.instagram.com/p/B2124Ago8FW/)

Ποιες οι δυσκολίες αυτού που κάνεις και ποια τα ωραιότερα του στοιχεία;

Επειδή κάνω αυτό που πραγματικά αγαπώ, ακόμα και οι δυσκολίες αντιμετωπίζονται ευχάριστα. Ως freelancer, οι ώρες δουλειάς μπορεί να γίνουν σκληρές και κάποιες φορές να χρειαστεί να θυσιάσω προσωπικές στιγμές με οικογένεια και φίλους στο βωμό των επαγγελματικών υποχρεώσεων. Νομίζω όμως πως σε ότι και αν κάνεις, πάντα χρειάζεται να θυσιάσεις κάτι, απλώς επιλέγεις τι είναι πιο σημαντικό για σένα και τι όχι. Επίσης, οι σχέσεις και η δυναμική μεταξύ των ανθρώπων σε αυτό το χώρο, δεν είναι πάντα ειλικρινείς και ευθείς. Για να στο πω απλά, χρειάζεται να έχεις γερό στομάχι. Τέλος, η επικοινωνία με τον πελάτη, η αμοιβαία κατανόηση και το «όραμα» δεν είναι πάντοτε εύκολη υπόθεση. Το να προσπαθεί κάποιος να μου στερήσει την ελευθερία στη δημιουργικότητα, είναι ένα από τα δυσκολότερα κομμάτια του επαγγέλματος για μένα. Τα ωραία στοιχεία όμως, είναι πολύ περισσότερα από τις δυσκολίες που συναντώ. Το επάγγελμα από μόνο του είναι ευχάριστο, αφού ασχολούμαι με ρούχα και παπούτσια. Δε νομίζω να υπάρχει γυναίκα που να μην αισθάνεται χαρούμενη, περιτριγυρισμένη από αυτά, έτσι δεν είναι; Επιπλέον, τα ταξίδια είναι ένα μεγάλο «ατού» και ήταν για μένα αν θες, προϋπόθεση και παράλληλα στόχος. Μέσα από αυτά, δημιουργείς αξέχαστες εμπειρίες, «ανοίγει» το μυαλό και γνωρίζεις πολλούς ανθρώπους. Το να συζητώ και να ανταλλάζω απόψεις για θέματα που με ενδιαφέρουν (αλλά και όχι), με ανθρώπους που έχουν την ίδια οπτική μαζί μου, είναι κάτι πολύ βασικό για εμένα. Αυτό το κομμάτι της δουλειάς μου αισθάνομαι πώς με ολοκληρώνει και με κάνει να αισθάνομαι ζωντανή.

Δέχεσαι συχνά δώρα από διάφορους σχεδιαστές, καταστήματα και brands και αν ναι, αισθάνεσαι πάντοτε την ανάγκη να τους ευχαριστήσεις προβάλλοντας τους μέσω ενός instastory;

Δέχομαι ναι και συνήθως, θα τους ευχαριστήσω μέσω τουλάχιστον ενός story. Κάποια θα τα επικοινωνήσω άμεσα και κάποια άλλα έμμεσα. Γενικά, όταν ένας σχεδιαστής ή κατάστημα επικοινωνήσει μαζί μου εκφράζοντας την επιθυμία να στείλει κάποιο δώρο- μετά τις ευχαριστίες βεβαίως-,προτείνω εάν γίνεται, να επιλέξω η ίδια κάτι. Σε διαφορετική περίπτωση, εάν δηλαδή δεν μου παρασχεθεί η δυνατότητα αυτή, μπορεί και να μην το επικοινωνήσω, αφού πάνω από όλα για μένα βρίσκεται η ειλικρίνεια προς τους ακόλουθούς μου.

(embed:https://www.instagram.com/p/ByYiRBZIllb/)

Νόμιζα πως η άμεση διαφήμιση με ένα story, ήταν άγραφος «νόμος».

Δεν υπάρχει κάποιος νόμος. Προσωπικά, είμαι αρκετά απόλυτη στο να επικοινωνώ μόνο πράγματα που μου αρέσουν ή αισθάνομαι ότι θα αρέσουν στους followers μου, οπότε προσπαθώ να το εξηγήσω και στο εκάστοτε brand, ούτως ώστε να μην πάει και εκ μέρους τους κάτι χαμένο. Αυτός βεβαίως είναι ο δικός μου προσωπικός χειρισμός, τον οποίο δε συμμερίζονται όλοι και θα σου δώσω ένα παράδειγμα. Πρόσφατα, επικοινώνησε μαζί μου ένα γραφείο δημοσίων σχέσεων, θέλοντας να μου στείλει ένα δώρο από κάποιο brand με το οποίο συνεργάζεται. Το συγκεκριμένο brand ήταν αρκετά «ξένο» για τα δικά μου δεδομένα, συνεπώς, εάν αποδεχόμουν το δώρο, θα κατάληγε πιθανόν σε μια σακούλα, αφού εγώ δε θα ήμουν σε θέση να το επικοινωνήσω. Πολύ ευγενικά ευχαρίστησα και αρνήθηκα, λέγοντας πώς πιστεύω ότι η εταιρεία δε μου ταιριάζει και δε θα ήθελα να τους στερήσω το κομμάτι που θα έστελναν. Αντιπρότεινα όμως με χαρά να βρεθούμε από κοντά ώστε να μπορέσω να γνωρίσω και το συγκεκριμένο brand αλλά και όλες τις υπόλοιπες εταιρίες που εκπροσωπούν. Δε μου απάντησαν καν. Είπαν μόνο πώς είμαι «παράξενη» γιατί ποτέ κανείς μέχρι στιγμής, δεν αρνήθηκε κάποιο δώρο. Και εγώ θέτω ένα ρητορικό ερώτημα. Αν έπαιρνα το δώρο αλλά δεν το επικοινωνούσα πιθανόν ποτέ, θα ήταν όμορφο;

(embed:https://www.instagram.com/p/BxUHJTUgiNM/)

Στο Instagram σε βρίσκουμε ως andriasdose. Να υποθέσω ότι αφορά στη δόση μόδας που προτείνει η Άντρια;

Ναι το concept είναι ουσιαστικά αυτό αλλά παρόλο που εστιάζω στη μόδα, η πλατφόρμα δεν είναι αφιερωμένη αποκλειστικά σε αυτή. Κάποιος που θα επισκεφθεί το λογαριασμό μου, θα δει ταξίδια, εστιατόρια, fine dining, ομορφιά, διακόσμηση, αρχιτεκτονική και τέχνη.

(embed:https://www.instagram.com/p/BuI4OyiA4Q6/)

Σκέφτηκες ποτέ ή είναι στα πλάνα σου να δημιουργήσεις μια σχολή ή να παραδίδεις μαθήματα σε άτομα που θέλουν να γίνουν brand ambassadors και instagrammers;

Έχω αμέτρητες σκέψεις και πολλά πλάνα. Το μυαλό μου κατεβάζει καινούριες ιδέες ανά λεπτό. Είμαι συνεχώς στη φάση «εξερεύνησης» και αναζήτησης, προσπαθώντας να μάθω όλο και καλύτερα το κοινό μου αλλά και το κοινό στο οποίο στοχεύω. Όταν αισθανθώ έτοιμη, θα προχωρήσω και στο επόμενο βήμα. Όσον αφορά στην ερώτηση σου, το συγκεκριμένο ερώτημα μου έχει τεθεί πολλές φορές από τους followers μου και η απάντησή μου είναι «stay tuned». Ετοιμάζω διάφορα πράγματα, για τα οποία θα μιλήσω πολύ σύντομα, όταν είμαι απολύτως έτοιμη.

(embed:https://www.instagram.com/p/B3pjyLxo8aP/)

Ο κόσμος, βλέποντας σε στο δρόμο ή σε κάποιο μπαράκι για παράδειγμα, συνήθως σε προσεγγίζει για να σου μιλήσει, σε κοιτάει επίμονα ή ψιθυρίζουν μεταξύ τους για σένα;

Έχω αισθανθεί να συμβαίνουν όλα τα παραπάνω κάποιες φορές. Απολαμβάνω πάρα πολύ όταν κάποιος με πλησιάζει και γνωριζόμαστε από κοντά. Συνήθως η συνομιλία καταλήγει στο να γελάμε και να μου λένε ότι είμαι πολύ πιο προσιτή από κοντά. Ξέρεις, ο κόσμος πολλές φορές μπερδεύει τη σοβαρότητα και το συγκεκριμένο ύφος που μπορεί να αποπνέουν οι δημοσιεύσεις μου, με εκείνο που πραγματικά ισχύει όσον αφορά στο χαρακτήρα μου.

(embed:https://www.instagram.com/p/B3iDh7HI3fM/)

(embed:https://www.instagram.com/p/BvhljtaBkjv/)

Φωτογραφίες: Ρούχα: First Boutique Υποδήματα: Les Petites Joueurs Μακιγιάζ: Mac cosmetics Μαλλιά: Bigoudi hair boutique

Φωτογραφίες και από το instagram feed της andriasdose

Ευχαριστούμε το mobhaus για την ευγενική φιλοξενία και την παραχώρηση του χώρου την ημέρα της φωτογράφησης.

Loader