Κωνστάντια Δημητριάδου: Έζησα πόλεμο, εισέπραξα και μεγάλη αγάπη

Κωνστάντια Δημητριάδου: Έζησα πόλεμο, εισέπραξα και μεγάλη αγάπη

«Ο όρος star system και η Κύπρος σε μία πρόταση, φαντάζει λίγο αστείος. Εννοείται ότι κάποιοι είναι πιο γνωστοί από άλλους»

Κωνστάντια Δημητριάδου: Έζησα πόλεμο, εισέπραξα και μεγάλη αγάπη

Συνέντευξη στην Νίκολα Καρατζιά

Ξεκίνησε ως δημοσιογράφος, πέρασε στην αρχισυνταξία περιοδικών, δοκιμάστηκε στην τηλεόραση και κατέληξε να δημιουργήσει τη μεγάλη της εξάρτηση, την Cal Creative Communication. Η Κωνστάντια Δημητριάδου Κωνσταντίνου, που πρόσφατα γιόρτασε «40 years of sexiness» σύμφωνα και με τον τίτλο του φαντασμαγορικού πάρτι γενεθλίων της, σε μια συνέντευξη «απολογισμό» της μέχρι σήμερα πορείας αλλά και ζωής της.

Ξεκίνησες ως δημοσιογράφος, στη συνέχεια ανέλαβες την αρχισυνταξία μερικών από τους πιο γνωστούς τίτλους περιοδικών της Κύπρου και κατέληξες να δημιουργήσεις τη δική σου εταιρεία.

Δεν ξέρω αν ακούγεται εύκολο, πάντως δεν ήταν. Το μόνο που μπορώ να αναφέρω με σιγουριά είναι ότι ήταν ένας δρόμος δύσκολος, μια πορεία που απαίτησε πολλές θυσίες, πολύ κόπο. Δεν θα πω πως δεν ήταν και ένα υπέροχο ταξίδι την ίδια στιγμή, με συναντήσεις καρμικές, με ταξίδια αξέχαστα, με αναμνήσεις στην καρδιά. Αλλά ναι, μέσα σε όλα αυτά εννοείται ότι έχασα και πράγματα. Έχασα στιγμές, με στερήθηκαν οι άνθρωποί μου και βεβαίως τους στερήθηκα κι εγώ. Πάντα προσπαθούσα να κρατάω τις ισορροπίες και ναι, σε κάποια πράγματα υπήρξα κάθετη αλλά δεν τα κατάφερνα όλες τις φορές με επιτυχία. Ίσως γι’ αυτό ακριβώς, τα τελευταία χρόνια, από τότε δηλαδή που η βασική μου απασχόληση είναι η Cal Creative Communication, είμαι αδιάλλακτη σε κάποια πράγματα.

Ποιά είναι αυτά;

Δεν μπορώ πλέον να διανοηθώ ότι δεν θα κάνω διακοπές με την οικογένεια και τους φίλους μου, Πάσχα, Χριστούγεννα και καλοκαίρι. Παρόλο που λατρεύω τη δουλειά μου και ζω μέσα από αυτήν, παρά το γεγονός ότι δουλεύω αμέτρητες ώρες, στ΄ αλήθεια δεν μπορώ πια να στερηθώ κάποια πράγματα, τα οποία έχουν να κάνουν με την πραγματική ουσία.

(embed:https://www.instagram.com/p/Bmf5W8ZFvHO/)

Τι σημαντικό σε δίδαξε ο κάθε χώρος από τον οποίο πέρασες;

Στα media, τα περισσότερα χρόνια αυτής της πορείας λειτούργησα σε επιτελικά πόστα, σε πόστα που απαιτούσαν μεγάλη ευθύνη. Τα media λοιπόν, με έμαθαν να μην είμαι ευθυνόφοβη, να έχω πειθαρχία και με ένα σχεδόν μαγικό θα έλεγα τρόπο, να δίνω λύσεις σε προβλήματα, ακόμα κι εκεί που όλα φάνταζαν μαύρα. Δεν είχα ίσως και επιλογή. Έπρεπε να τα βγάλω πέρα πολλές φορές κάτω από εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες. Πέρασα «τρελό» ξενύχτι και πίεση στα περιοδικά, πραγματικά φοβερές ανατροπές και ναι, κολύμπησα και βγήκα στην επιφάνεια. Μετά από αυτά, το ραδιόφωνο, η τηλεόραση, η διοργάνωση εξαιρετικά απαιτητικών events σε επίπεδο εξωτερικού, η απόφασή μου να ανοιχτώ σε νέα πράγματα με την Cal και άλλα ακόμη που βρέθηκαν στον δρόμο μου, έμοιαζαν λίγο-πολύ ως παιχνιδάκι ή απλώς ως ένα νέο challenge.

«Έζησα τα περιοδικά όταν ήταν στη λάμψη τους και πήρα ίσως, λίγη από αυτήν. Αργότερα, τα έζησα στην κάθοδό τους και ταλαιπωρήθηκα συναισθηματικά».

Σε ποια ηλικία έκανες τα πρώτα σου βήματα και πως βρέθηκες στο χώρο των περιοδικών;

Πολύ μικρή. Το κυνήγησα και ενώ σπούδαζα ακόμη, βρέθηκα να γράφω στα περιοδικά ζώντας το όνειρο. Γιατί ναι, τότε για μένα τα περιοδικά αυτό ήταν. Το απόλυτο όνειρο. Και από την πρώτη ημέρα κυνήγησα ταξίδια σε fashion weeks στο Μιλάνο, καθώς και να γνωρίσω ανθρώπους σπουδαίους. Δεν μου χαρίστηκε τίποτα.

Πως κρίνεις την πορεία των lifestyle περιοδικών στην Κύπρο και πως βλέπεις το μέλλον τους;

Είμαι παιδί των περιοδικών και τα αγαπώ, παρά το γεγονός ότι αισθάνομαι πως είναι κάτι που δεν θα μπορούσα να ξανακάνω, ακριβώς επειδή εκείνος ο κύκλος νιώθω ότι έκλεισε. Και παρόλο που συχνά λέω «ποτέ μην λες ποτέ», στ’ αλήθεια, βρίσκομαι πια σε μια άλλη φάση της ζωής μου. Έζησα τα περιοδικά όταν ήταν στη λάμψη τους και πήρα ίσως, λίγη από αυτήν. Αργότερα, τα έζησα στην κάθοδό τους και ταλαιπωρήθηκα συναισθηματικά. Μπορεί το μέλλον των εντύπων να φαντάζει δυσοίωνο καθώς διανύουμε την digital εποχή -και είναι λογικό-, ωστόσο δεν μπορώ να μην αναφέρω ότι χάρηκα με την επάνοδο της ελληνικής Vogue. Ένα παράθυρο ελπίδας! Και ναι, παρόλο που είμαι addicted στην digital πραγματικότητα, δεν νομίζω ότι θα πάψω ποτέ να αγοράζω ευλαβικά κάθε μήνα όπως κάνω πολλά χρόνια τώρα, την έντυπη version του Conde Nast Traveller.

Η εμπειρία της τηλεόρασης πως ήταν για σένα και κατά πόσο θα ήθελες να επαναλάβεις κάτι παρόμοιο;

Eίχα συμβόλαιο με το ΡΙΚ για μια τηλεοπτική σεζόν και έκανα εκπομπές από Οκτώβριο μέχρι Ιούνιο non stop, για μια ολόκληρη δηλαδή τηλεοπτική σεζόν. Η εκπομπή ολοκλήρωσε τον κύκλο της κανονικά, ακριβώς όπως ήταν προγραμματισμένο να γίνει. Ήμουν τόσο κουρασμένη όμως την περασμένη σεζόν, με καθημερινές εκπομπές, μεγάλη πίεση στην εταιρεία μου και με την αρχισυνταξία ενός περιοδικού -όλα αυτά την ίδια ακριβώς χρονική περίοδο- που σωματικά και πνευματικά έφτασα στα όριά μου. Και ήταν λογικό. Έκανα τρεις δουλειές καθημερινά, για πολλούς μήνες. Όταν ένιωσα ότι ήμουν ένα βήμα πριν από την υπερκόπωση και την κατάρρευση, οι εκπομπές έφτασαν στο τέλος τους. Έφυγα αμέσως για διακοπές και επέστρεψα πιο ήρεμη και πολύ σίγουρη πλέον, ότι δεν μπορούσα να το ξανακάνω αυτό στον εαυτό μου. Όσο κι αν τα παιδιά μου ήθελαν να συνεχίσουν να με βλέπουν στην tv.

Οπότε το κεφάλαιο τηλεόραση έκλεισε εκεί.

Έκανα κάποιες συζητήσεις για άλλα τηλεοπτικά projects μετά την «Γυναικεία Υπόθεση», τα οποία όμως δεν ένιωθα ότι ήταν αυτό που ήθελα 100%. Είναι βλέπετε κι αυτό. Δεν μπορώ να κάνω εκπτώσεις πλέον. Θέλω ό,τι κάνω να με εκφράζει και να το αγαπώ με πάθος. Στην ερώτηση λοιπόν αν θα επαναλάμβανα κάτι παρόμοιο η απάντηση είναι, μόνο υπό προϋποθέσεις. Είναι ουσιαστικά αδύνατο να κάνω ξανά κάτι καθημερινό τηλεοπτικά, σε συνάρτηση με τις υπόλοιπες επαγγελματικές μου δραστηριότητες. Σε περίπτωση που θα το τολμούσα, θα ήθελα το συγκεκριμένο τηλεοπτικό project να είχε την σφραγίδα μου, το επίπεδο δημοσιογραφίας που επιθυμώ και αδιαμφισβήτητα την αισθητική που με αντιπροσωπεύει. Η αισθητική είναι για μένα εξαιρετικά σημαντική, σε κάθε μα κάθε πτυχή της ζωής μου.

(embed:https://www.instagram.com/p/Br7p75plFaQ/)

Είναι αλήθεια ότι προσέχεις ιδιαίτερα την εικόνα σου. Eίναι κάτι έμφυτο ή προκύπτει από τις ανάγκες των επαγγελματικών δραστηριοτήτων σου;

Είναι αναμφίβολα έμφυτο. Αγαπώ με πάθος τη μόδα και τα όμορφα πράγματα. Έτσι θυμάμαι πάντα τον εαυτό μου. Από παιδί ασχολούμουν περισσότερο από όσο έπρεπε με τις λεπτομέρειες, σε βαθμό εμμονής. Αυτό μου λένε συχνά οι γονείς μου γελώντας, περιγράφοντάς μου πράγματα που στ’ αλήθεια κάνουν εντύπωση ακόμα και σ’ εμένα που με γνωρίζω τόσο καλά. Ήθελα και αναζητούσα πάντα το ξεχωριστό, το προσεγμένο, εκείνο που ταίριαζε στην δική μου αισθητική και ιδιοσυγκρασία κι αν δεν μπορούσα να το έχω προτιμούσα να μην έχω τίποτα.

«Το όνομα της εταιρείας μας προέρχεται από τα παιδιά μου: Την (Ca)ssandra και τον (Al)exandro. Οι δύο τους μοιράζονται ένα Α. Όλα ξεκινούν από εκεί».

Λέγεται πως είσαι η μούσα της σχεδιάστριας Ρίτα Αττάλα. Ισχύει;

Για αυτό θα πρέπει να ρωτήσετε την ίδια την Ρίτα, αν και νομίζω πως είναι κάτι που η ίδια έχει πει δημόσια αρκετές φορές, οπότε γι’ αυτό φαντάζομαι με ρωτάτε. Την αγαπώ είτε είμαι η μούσα της, είτε δεν είμαι.

Σήμερα έχεις τη δική σου εταιρεία, την Cal Creative Communication Ltd. Μίλησε μας λίγο για την απόφασή σου να τη δημιουργήσεις και κατά πόσον το έκανες από ανάγκη σε μια δύσκολη δημοσιογραφικά εποχή;

Η Cal υπήρχε στο μυαλό μου ανέκαθεν. Προέκυψε μέσα από τη δική μου βαθιά ανάγκη. Από τότε που ξεκίνησα να δουλεύω στα περιοδικά, πριν από 20 σχεδόν χρόνια, έλεγα ότι θα ήθελα κάποια στιγμή να διευθύνω το δικό μου γραφείο επικοινωνίας, το οποίο θα δούλευε με ένα εντελώς διαφορετικό μοντέλο από τα τετριμμένα. Την Cal τη δημιούργησα λοιπόν μετά από πολλά χρόνια ύπαρξης της στο μυαλό μου, όταν αισθάνθηκα απόλυτα σίγουρη για καθοριστικούς παράγοντας όπως το πώς θα ήθελα να λειτουργεί, τι θα ήθελα να προσφέρει, το concept και την κατεύθυνσή της. Το ότι η δημιουργία της προέκυψε την ίδια στιγμή που τα περιοδικά ξεκίνησαν να περνούν ύφεση, ήταν τυχαίο.

(embed:https://www.instagram.com/p/Bxo_JSEHSXS/)

Από πού πήρε το όνομα της η εταιρεία;

Το όνομα μας προέρχεται από τα παιδιά μου: Την (Ca)ssandra και τον (Al)exandro. Οι δύο τους μοιράζονται ένα Α. Όλα ξεκινούν από εκεί.

Θεωρείς ότι είναι πρωτοπόρα στο είδος της στην Κύπρο και εάν είναι, σε ποιους τομείς καινοτομεί;

Αναμφίβολα θεωρώ ότι η Cal πρωτοπορεί γιατί λειτουργεί σε ένα εκπληκτικά μοντέρνο concept. Είμαστε μια «ομάδα» με όλη τη σημασία της λέξεως, η οποία έχει πάθος με αυτό που κάνει. Έξι γυναίκες και ένας άντρας (ναι, κάποτε διερωτώμαι πώς μας αντέχει), που αγαπάμε αυτό που κάνουμε και το απολαμβάνουμε! Έχουμε μάλιστα τόσο πελατοκεντρική προσέγγιση, που κάνει τρομερή εντύπωση σε όλους όσοι δουλέψουν μαζί μας. Πολλές φορές φίλοι και πελάτες μας, λένε ότι αυτό που αγαπάνε τόσο πολύ σε εμάς, είναι ότι λειτουργούμε και εμείς μαζί τους ως οικοδεσπότες στο πάρτι ή εκδήλωση τους. Μα πώς αλλιώς θα γινόταν. Εάν δεν το ένιωθα ως δικό μου το δικό τους event,πώς θα τα έδινα όλα ώστε να γίνει τέλειο; Όπως ποτέ δεν θα επέτρεπα να μην είναι αξιομνημόνευτο, ενδιαφέρον, με θεματολογία και έμπνευση το δικό μου πάρτι, έτσι δεν θα επέτρεπα να είναι κάτι λιγότερο και το δικό τους. Το ίδιο συμβαίνει και με όλα τα brands των οποίων χειριζόμαστε την εικόνα, τα social media και γενικότερα τη φήμη. Τα νιώθω δικά μου και ναι, αν δεν πετύχω τους στόχους που εγώ η ίδια θα θέσω στον εαυτό μου μαζί με τον πελάτη και την ομάδα μου για αυτά, σου το ορκίζομαι, δεν μπορώ να κοιμηθώ ήσυχα το βράδυ. Οπότε, για να κοιμάμαι ήσυχα, κάνω τα πάντα μέχρι να φτάσουμε σε ένα αποτέλεσμα που να ικανοποιεί όλους.

Πέραν από εταιρείες και ελεύθερους επαγγελματίες, η Cal αναλαμβάνει και άτομα που απλώς θέλουν να δημιουργήσουν μια καλαίσθητη δημόσια εικόνα ή ένα επιτυχημένο προφίλ στο Instagram, για να γίνουν ενδεχομένως brand ambassadors; Ναι, και ενδεχομένως να είμαστε και το μόνο γραφείο στην Κύπρο που αναλαμβάνει κάτι τέτοιο. Αν κάνω λάθος, απολογούμαι προκαταβολικά, μα στ’ αλήθεια νομίζω πως μόνο η Cal ασχολείται με αυτό το κομμάτι. Και ναι, αυτή η υπηρεσία είναι κομμάτι της Δημιουργικής Επικοινωνίας, αυτού που εμείς πρεσβεύουμε δηλαδή, του Creative Communication. Τα τελευταία πέντε χρόνια έχω παρακολουθήσει αρκετά σεμινάρια στο εξωτερικό που αφορούν στον συγκεκριμένο τομέα, όπως το image making και το personal branding. Τόσο εγώ, όσο και οι συνεργάτες μου, γραφίστες, content writers, digital marketeers, PR professionals, παρακολουθούμε σεμινάρια και εκπαιδευόμαστε non stop. Για μένα το πιο σημαντικό από όλα είναι να παραμένουμε current, δηλαδή μέσα στις εξελίξεις και up to date.

«Στο τέλος της ημέρας θεωρώ πως την δουλειά μου ναι, την κάνω καλά και επίσης ναι, σας διαβεβαιώ: Κοιμάμαι μια χαρά γενικώς. Αισθάνομαι ήσυχη με τη συνείδησή μου»!

Πόσο ρόλο παίζει η συμμετοχή και προβολή σε μέσα μαζικής δικτύωσης όπως το facebook και Instagram για την επιτυχία μιας εταιρείας ή ενός επαγγελματία;

Τεράστιο ρόλο και ευτυχώς οι εταιρείες και οι επαγγελματίες της νέας εποχής, το έχουν αντιληφθεί. Η διαχείριση των κοινωνικών δικτύων των εταιρειών, επαγγελματιών και brands, είναι μία από τις πιο βασικές υπηρεσίες που προσφέρει η Cal Creative Communication και είμαι πραγματικά πολύ περήφανη για τα αποτελέσματά μας!

(embed:https://www.instagram.com/p/Bt8AxIsl7Yi/)

Η υπερπροβολή είναι πλεονέκτημα στο κτίσιμο της δημόσιας εικόνας ή καριέρας μας ή μπορεί να είναι και καταστροφική. Που μπαίνει το μέτρο;

Το μέτρο μπαίνει εκεί που εσύ το βάζεις. Ναι, αναμφίβολα είναι πλεονέκτημα στο κτίσιμο της δημόσιας εικόνας ή της καριέρας μας αλλά εγώ προσωπικά, επιλέγω τι θέλω να βγει προς τα έξω και τι όχι. Γιατί μπορεί να είμαι πολύ ενεργή στο Instagram, ανεβάζοντας σχεδόν καθημερινά stories και πολύ συχνά φωτογραφίες, πίστεψέ με όμως, βγαίνουν προς τα έξω μόνον όσα επιλέγω εγώ να βγάλω προς τα έξω. Οι πολύ δικές μου, προσωπικές στιγμές, δεν χρειάζεται να κυκλοφορούν. Εννοείται πως κάποιες πιο ιδιωτικές μου στιγμές θα δουν το φως της δημοσιότητας γιατί και η προσωπική μου ζωή είναι απλούστατα μέρος της ζωής και κατ’ επέκταση της εικόνας μου αλλά πραγματικά, τα πολύ ξεχωριστά ή σημαντικά, μένουν συνήθως μόνο για μένα.

Ποιού κύπριου πολιτικού θα ήθελες να αναλάβεις την αναδιαμόρφωση της εικόνας και προβολή του;

Μα δεν υπάρχουν πολλοί κύπριοι πολιτικοί που να με εμπνέουν όπως ο Macron, ο Trudeau ή ο Javier Bedell. Αν υπάρχει όμως κάποιος ανοιχτόμυαλος, είμαι εδώ για να πιούμε καφέ όποτε θέλει και να κάνουμε πράγματα ωραία.

Θεωρείς ότι έχουμε star system στην Κύπρο; Είναι μια συζήτηση που γίνεται παντού και από τους πάντες, εσύ όμως έχεις ένα λόγο παραπάνω για να απαντήσεις στο ερώτημα.

Ο όρος star system και η Κύπρος σε μία πρόταση, φαντάζει λίγο αστείος. Εννοείται ότι κάποιοι είναι πιο γνωστοί από άλλους. Αν η δουλειά σου μάλιστα, απαιτεί να προβάλλεσαι λίγο παραπάνω από άλλους, ναι, μπορεί να θεωρηθείς γνωστός ή επώνυμος. Star όμως; Δεν νομίζω! Άσε που ελάχιστοι στο νησί, έχουν αυτό που εγώ τουλάχιστον θα χαρακτήριζα star quality σε έναν άνθρωπο. Ίσως επειδή έχω γνωρίσει πραγματικούς stars; Μπορεί να είναι κι αυτό. Από την άλλη, θα σου πω και ότι έχω φίλους εδώ που ναι, έχουν αυτή την αστερόσκονη και που αν ζούσαν κάπου αλλού θα μπορούσαν ίσως, να είναι stars. Ωστόσο η ατυχία τους είναι ότι… ζουν στην Κύπρο, οπότε δεν!

Έντυπα, τηλεόραση ή marketing-προώθηση εταιρειών;

Όλα τα αγαπώ, απλώς το τελευταίο δεν το αγαπώ μόνο. Το λατρεύω. Έχω εξάρτηση.

Εάν θα συμβούλευες τα παιδιά σου να ακολουθήσουν έναν από τους τρεις αυτούς τομείς, ποιος θα ήταν;

Το μόνο που τα συμβουλεύω είναι να ακολουθήσουν αυτό που τα ίδια θέλουν. Για μένα σημασία έχει να ζήσουν τη ζωή τους με πάθος, χωρίς «πρέπει» και να ασχοληθούν επαγγελματικά με ό,τι τα εξιτάρει και τα παθιάζει. Ο Αλέξανδρος, που είναι πια στα 14, ενώ γράφει υπέροχα και μιλά 4 γλώσσες, δεν θεωρώ ότι θα ασχοληθεί με έναν τομέα ο οποίος απαιτεί τόσο μεγάλη κοινωνική συναναστροφή. Είναι παιδί πολύ πιο χαμηλών τόνων, καθόλου loud όπως εγώ. Η Κασσάνδρα από την άλλη, η οποία είναι οκτώ ετών είναι αναμφίβολα το alter ego μου. Η ψυχή σε κάθε πάρτι, η καλύτερη φίλη όλων, το παιδί που δεν βαριέται ποτέ να πηγαίνει σε όλα τα events της Cal -κι ας μην το πηγαίνουμε. Δεν σου κρύβω πως ναι, σκέφτομαι ότι κάποια στιγμή μπορεί να ακολουθήσει τα βήματά μου Ποτέ όμως δεν θα της το ζητήσω. Είναι ελεύθερη, όπως και ο Αλέξανδρος, να κάνει ότι, μα ότι επιθυμεί.

Πρόσφατα γιόρτασες τα 40 σου χρόνια, σε ένα φαντασμαγορικό πάρτι. Τι θυμάσαι εντονότερα από κάθε δεκαετία της ζωής σου και τι περιμένεις από την επόμενη;

Ήταν όντως μια μαγική βραδιά, ένα πραγματικό celebration της ίδιας της ζωής, της φιλίας και της αγάπης, με τεράστια συγκίνηση, με δάκρυα χαράς μα και με έξαλλη διασκέδαση. Τι θυμάμαι από τα προηγούμενα χρόνια; Τα πάντα. Τα δύσκολα, τα εύκολα, τα κλάματα, τα γέλια, τις στιγμές, τους ανθρώπους που κέρδισα στην πορεία, τα λάθη μου, μέσα από τα οποία έμαθα, μα και όλα όσα έχασα. Τι περιμένω από την επόμενη δεκαετία; Μα όλα τώρα ξεκινούν! Έτσι αισθάνομαι. Είμαι γεμάτη ενέργεια, όνειρα, γεμάτη αγάπη και με όρεξη για δημιουργία. Οπότε ελπίζω πως με περιμένουν τα καλύτερα και για αυτά θα παλέψω την δεκαετία που μπαίνει. Έχω τόσα πολλά που θέλω και ονειρεύομαι να κάνω, με πρώτο-πρώτο ένα νέο «προϊόν», το οποίο θα λανσαριστεί στις αρχές του 2020 και για το οποίο ακόμη δεν μπορώ να αποκαλύψω περισσότερα.

(embed:https://www.instagram.com/p/Bs72Vh1lf3c/)

Θα ήθελα να κλείσουμε με το αν η Κωνστάντια Δημητριάδου έχει δεχθεί περισσότερη αγάπη ή «πόλεμο» στον επαγγελματικό χώρο;

Έζησα και πόλεμο, εισέπραξα και μεγάλη αγάπη. Τα βίωσα και τα δύο κυρίως από συναδέλφους. Ποτέ δεν με απασχόλησε όμως, ούτε ο πόλεμος, ούτε οι ζήλειες, ούτε οι μικροπρέπειες. Δεν με ακουμπούν συνήθως τέτοια, επειδή ξέρω ποια είμαι και τα έχω βρει με τον εαυτό μου. Δεν έχω ανασφάλειες. Άλλωστε, εμένα με ενδιέφερε πάντα να κάνω την δουλειά μου καλά, να είμαι σωστή σε όλες τις πτυχές της ζωής μου, έτσι όπως εγώ ορίζω το «σωστό» απέναντι στον εαυτό μου και στους άλλους. Ήθελα και θέλω μόνο, να κοιμάμαι ήσυχη τις νύχτες. Στο τέλος της ημέρας θεωρώ πως την δουλειά μου ναι, την κάνω καλά και επίσης ναι, σας διαβεβαιώ: Κοιμάμαι μια χαρά γενικώς. Αισθάνομαι ήσυχη με τη συνείδησή μου!


ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ ΕΔΩ : Νικόλας Κυριάκου - Η RSVP εργάζεται με τη μέθοδο Sur Mesure


ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ : Ilona Garamvolgyi - Ο δρόμος πάντοτε με οδηγούσε όπου εγώ ήθελα


ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΗ ΕΔΩ : Σκέφτου #ΜεΤηνΠάνωΚκελλέ - Η καμπάνια που «μιλάει» και την ακούς

Loader