Ένας Oliver για την εταιρεία σου

Ένας Oliver για την εταιρεία σου

Ο Νικόλας Νικολαΐδης μας συστήνει τον Oliver

Ένας Oliver για την εταιρεία σου

"Hey, I am Oliver! The powerful, easy-to-use marketing automation tool that turns websites into lead generation machines". Κάπως έτσι θα σου συστηθεί ο Oliver με το που μπεις στην ιστοσελίδα του.

Εσύ πως θα σύστηνες τον Oliver σε κάποιον που δεν τον γνωρίζει; Πρόκειται για ένα marketing automation tool, το οποίο αναλύει την κάθε κίνηση των επισκεπτών μίας ιστοσελίδας ξεχωριστά. Ακολούθως, σύμφωνα με τη στρατηγική της εταιρείας που θα το αποκτήσει, το Hey Oliver μπορεί αυτόματα να πραγματοποιήσει καμπάνιες μέσα από inbound marketing, push notifications, email marketing και chat έτσι ώστε να κατευθύνει τον πελάτη στην αγορά των προϊόντων ή και υπηρεσιών της εταιρίας. Θα τον προτρέψει να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με την εταιρεία ή να συμπληρώσει, για παράδειγμα, κάποια φόρμα.

Μπορείς να μας δώσεις ένα πρακτικό παράδειγμα; Βεβαίως. Το εργαλείο αυτό μπορεί να στοχεύσει και να ενημερώσει για τις νέες προσφορές μιας εταιρείας μία μόνο μερίδα επισκεπτών που διαμένουν στη Ρωσία κι ενδιαφέρονται να αγοράσουν σπίτι στο κέντρο της Λεμεσού, με 3 υπνοδωμάτια και πισίνα. Το θέλουν κοντά στον αυτοκινητόδρομο, το budget τους είναι περισσότερο από 500,000 ευρώ και είναι μέτριοι έως αρκετά 'ζεστοί' για την αγορά του. Τόσο συγκεκριμένα!

Το μοντέλο που ακολουθώ δεν είναι να προσφέρω δωρεάν την υπηρεσία για να πάρω traction, αλλά οι εταιρίες να πληρώσουν και να πάρουν κάτι αντάξιο σ' αυτό που δίνουν από την αρχή

Είστε πλέον live. Πόσο δύσκολη ήταν η μετάβαση από τη δοκιμαστική φάση στο σημείο που αρχίζουν οι πωλήσεις; Αισίως πετύχαμε μετά από αρκετή δουλειά να φτάσουμε στο επίπεδο όπου μπορούμε όχι μόνο να πωλήσουμε το Hey Oliver αλλά και να 'κοντράρουμε' εταιρείες οι οποίες βρίσκονται στο χώρο πολύ πριν από εμάς. Η τελική, αν θέλεις, φάση -αυτή του "Ok, σήμερα ξεκινάμε πωλήσεις"- ήταν απίστευτα κουραστική και δύσκολη μπορώ να πω αλλά και πολύ ενδιαφέρουσα.

Βασική προυπόθεση φαντάζομαι αυτό. Δεν θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά αφού αυτός ήταν κι ένας απ' τους στόχους που έθεσα απ' το πρώτο κιόλας μίτινγκ που κάναμε. Να διατηρώ το ενδιαφέρον μας απαντώντας θετικά σ' όσες περισσότερες ερωτήσεις γινόταν και οι οποίες θα ξεκινούσαν απ' το "Μπορεί το Hey Oliver να... ;". Φυσικά αυτό αντικρούει τον κανόνα 'βγες έξω γρήγορα' που επικρατεί γενικότερα αλλά το δικό μου μοντέλο δεν είναι να προσφέρω δωρεάν την υπηρεσία για να πάρω traction, αλλά οι εταιρίες να πληρώσουν και να πάρουν κάτι αντάξιο σε αυτό που δίνουν από την αρχή.

ΔΕΣ ΕΔΩ ΤΟ IMPOSSIBLE PITCH ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΣΤΟ HEY OLIVER

Ποιά η ανταπόκριση μέχρι στιγμής; Ευτυχώς μέχρι τώρα ο Oliver λαμβάνει μόνο θετικές κριτικές. Αν και είναι δύσκολο να κατανοηθεί -ίσως και χωρίς κάποια ιδιαίτερη αξία- από κάποιον ο οποίος είναι εκτός του συγκεκριμένου χώρου, όσοι αντιλαμβάνονται τη σημαντικότητα ενός τέτοιου εργαλείου στην επιχείρησή τους εντυπωσιάζονται απ' τον όγκο της πληροφορίας που δεν ήξεραν πιο πριν πως θα μπορούσαν να τον αξιοποιήσουν. Επιπλέον, έχουμε ανοίξει κάποιους πολύ σημαντικούς δρόμους συνεργασίας εντός και εκτός Κύπρου κι ελπίζω το μέλλον να συνεχίσει να είναι όπως σκιαγραφείται σήμερα.

Ένας απ' τους longshot στόχους μου είναι να γίνει κατανοητό πως μία εταιρεία μπορεί να σταματήσει να πληρώνει και να διαχειρίζεται δυο-τρεις διαφορετικές υπηρεσίες γιατί τώρα μπορεί να το κάνει μέσα απ' το Hey Oliver

Ποιος και πως μπορεί κάποιος να αξιοποιήσει το Hey Oliver; Οποιοσδήποτε επιθυμεί να μετατρέψει την ιστοσελίδα του σε μία 'μηχανή' που παράγει leads και επομένως νέους και επαναλαμβανόμενους πελάτες. Εξ ορισμού ταιριάζει περισσότερο σε ιστοσελίδες που έχουν να διαπραγματευτούν πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών. Υπάρχουν βέβαια και άλλα εργαλεία που μπορεί να ισχυριστούν πως κάνουν τη δουλειά του 'Oliver', δεν μπορώ να ξέρω αν πράγματι μπορούν, είμαι όμως σίγουρος πως σύντομα θα φανεί! Επιπλέον να προσθέσω πως οι πελάτες μας έχουν όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται για τον κάθε ένα επισκέπτη ξεχωριστά κι αυτό τους δίνει την ευκαιρία να τις αξιοποιήσουν μέσα από αυτοματοποιημένες καμπάνιες.

Ποια η βασική διαφορά του Hey Oliver από τον ανταγωνισμό; Απ' την αρχή είχα θέσει τρεις στόχους για την ανάπτυξή του. Ο πρώτος ήταν ότι το Hey Oliver έπρεπε να χαρακτηρίζεται από πολύ απλή φιλοσοφία κι ο δεύτερος ότι θα προσέφερε μόνο τα απαραίτητα εργαλεία και να το κάνει αυτό στην εντέλεια. Ο τρίτος -εξίσου σημαντικός αν και 'longshot'- στόχος, ήταν να μεταφέρω το ότι μπορείς να σταματήσεις να πληρώνεις και να διαχειρίζεσε δυο-τρεις διαφορετικές υπηρεσίες, επειδή τώρα μπορείς να τα κάνεις μέσα από το Hey Oliver. Καλύτερα και φθηνότερα. Το αποτέλεσμα αυτών των στόχων καθιστά το Hey Oliver συγκριτικά πιο απλό, πιο ουσιαστικό και πιο περιεκτικό στην υλοποίηση της marketing στρατηγικής μιας εταιρείας.

Για προϊόντα όπως το Hey Oliver είναι απαραίτητο η προώθηση να γίνεται μέσα από meetings για να βλέπει η εταιρεία που ενδιαφέρεται, από πρώτο χέρι, τις δυνατότητες του εργαλείου

Πώς θα ήθελες να δεις να εξελίσσεται η εταιρεία σου; Ο πρωταρχικός στόχος είναι να αυξήσουμε τους πελάτες μας σε τοπικό επίπεδο δηλαδή σε Κύπρο, Ελλάδα και στις γειτονικές χώρες. Επίσης, εξίσου σημαντικό, είναι να συνεχίσουμε να προσφέρουμε απλά, αλλά υψηλού επιπέδου εργαλεία για να ενισχύσουμε την προσπάθεια των πελατών μας να ανακαλύπτουν συνεχώς πιθανούς πελάτες που δεν γνώριζαν προηγουμένως. Σ' ένα μετέπειτα στάδιο θα ήθελα να έχουμε παρουσία και σε άλλη χώρα, ιδιαίτερα στην Ελλάδα, γιατί είναι χώρα-κλειδί γι' αυτό που επιδιώκουμε.

Ποια marketing tools χρησιμοποιείς εσύ, για την προώθηση της εταιρείας; Για την ώρα στηρίζομαι πολύ στο 'word of mouth' αλλά φυσικά γίνεται και δουλειά μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα, ιδιαίτερα τα Facebook και Linkedin. Παράλληλα χρησιμοποιούμε Google Adwords για να φέρουμε μέσα επισκέπτες που ψάχνουν για marketing automation και από εκεί και πέρα αναλαμβάνει ο Oliver να τους μετατρέψει σε leads. Για τέτοιου είδους προϊόν στην Κύπρο, είναι απαραίτητο η προώθηση να γίνεται μέσα από meetings για να βλέπουν οι ίδιοι από πρώτο χέρι τις δυνατότητες του και τι μπορεί να τους προσφέρει.

Πώς μπορεί κάποιος να έρθει σε επαφή με την εταιρεία και να αξιοποιήσει τις υπηρεσίες της; Ο καλύτερος τρόπος είναι μέσα απ' την ομώνυμη ιστοσελίδα (link: www.heyoliver.com text: www.heyoliver.com popup:yes) όπου μπορεί να διαβάσει με λεπτομέρεια το τί προσφέρουμε και πως μπορεί αυτό να βοηθήσει τις δικές του ανάγκες. Επίσης μπορεί να επικοινωνήσει τηλεφωνικώς ή με email για να διευθετήσουμε συνάντηση, έτσι ώστε να δεί από κοντά το Hey Oliver στον δικό του χώρο ή στον δικό μας.

Loader