Η παράσταση συνεχίζεται με τον δεύτερο γύρο χρηματοδότησης του Stagedoor

Η παράσταση συνεχίζεται με τον δεύτερο γύρο χρηματοδότησης του Stagedoor

O Μιχάλης Χατζηιωσήφ μας ενημερώνει για όλα όσα έλαβαν χώρα τα τελευταία χρόνια στο Stagedoor και όλα τα όμορφα πράγματα που ακολουθούν.

Η παράσταση συνεχίζεται με τον δεύτερο γύρο χρηματοδότησης του Stagedoor

Το Stagedoor άνοιξε επίσημα την πόρτα του στο Λονδίνο προς το τέλος του 2015. Γιατί Λονδίνο; Επιλέξαμε το Λονδίνο σαν πρώτη αγορά, διότι είναι η παγκόσμια πρωτεύουσα του θεάτρου. Το Λονδίνο αποτελεί τη μεγαλύτερη αγορά θεάτρου στον κόσμο, με το West End να έχει εισοδήματα πάνω από £600,000,000 από πωλήσεις εισιτηρίων για χιλιάδες παραγωγές κάθε χρόνο. Μια δεύτερη πόλη που βρίσκεται σχετικά κοντά στα νούμερα είναι η Νέα Υόρκη, στην οποία σχεδιάζουμε να επεκταθούμε σε αυτή τη δεύτερη φάση.

(youtube:https://www.youtube.com/watch?v=DgFc0esO-uk&feature=youtu.be)

Ο πρώτος γύρος χρηματοδότησης ήταν εξαιρετικά επιτυχημένος. Πόσα χρήματα εξασφαλίσατε τότε και πώς τα αξιοποιήσατε; Ο πρώτος γύρος χρηματοδότησης της εταιρείας μας ολοκληρώθηκε περίπου τον Ιανουάριο του 2016, όταν συγκεντρώθηκαν συνολικά €250.000, κυρίως από την Angel Investors και χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, όπως το Ellinas Finance στην Κύπρο.

Στην πρώτη φάση πραγματικά επιδιώξαμε να συγκεντρωθούμε στη δημιουργία ενός εξαιρετικού προϊόντος, το οποίο θα αγαπούσαν να χρησιμοποιούν οι άνθρωποι, αλλά και στη δημιουργία δυνατών σχέσεων συνεργασίας με τις μεγαλύτερες σκηνές και φεστιβάλ του Λονδίνου.

Πλημμυρίσαμε από τη θετική ανταπόκριση της θεατρικής κοινότητας και είμαστε ενθουσιασμένοι που προχωράμε σε αυτή τη δεύτερη φάση της εταιρείας, που είναι περισσότερο προσανατολισμένη προς την ανάπτυξη, τη δημιουργία εσόδων και την προετοιμασία για γεωγραφική επέκτασή της.

Ο δεύτερος γύρος ξεκίνησε. Ποια είναι η διαδικασία; Αυτός ο δεύτερος γύρος χρηματοδότησης γίνεται σε δύο φάσεις. Η πρώτη φάση ολοκληρώθηκε. Πρόκειται για την φάση όπου μιλούσαμε με ιδιώτες επενδυτές Angel Investors και Venture funds τα οποία έχουν ήδη συμμετάσχει στον γύρο χρηματοδότησης. Κάποιοι εκ των επενδυτών είναι ο Μάριος Ξενοφώντος, founder του Fileminders και venturespace ltd, ο tech entrepreneur Ξένιος Θρασυβούλου, ο Joseph Yoshitomi, Ex-VP Marketing ThearteMania.com στη Νέα Υόρκη καθώς επίσης και άνθρωποι από τον τεχνολογικό και θεατρικό κόσμο.

Δίνεται η δυνατότητα στους χρήστες του Stagedoor και στους λάτρεις του θεάτρου με επιχειρηματικές ανησυχίες να έχουν κομμάτι της εταιρείας και να πάρουν μέρος στο ταξίδι μας.

Ποιός είναι ο στόχος σας; Ο στόχος μας σε αυτό τον επόμενο γύρο δεν είναι μόνο να συγκεντρώσουμε χρήματα, αλλά να ανοίξουμε τo Stagedoor στο κοινό, δίνοντάς τους μια ευκαιρία να αποκτήσουν ένα μέρος της εταιρείας και να αποτελέσουν κομμάτι του ταξιδιού της. Με αυτό τον τρόπο οι χρήστες του Stagedoor και οποιοσδήποτε αποφασίσει να συμμετάσχει έρχονται πολύ πιο κοντά στο προϊόν. Οι καμπάνιες συλλογικής χρηματοδότησης αποτελούν επίσης ένα καλό εργαλείο διαφήμισης.

Πώς μπορεί κάποιος να επενδύσει στη Stagedoor; Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να εκφράσουν την επιθυμία τους μέσω της σελίδας stagedoorapp.com/invest ή να ενημερωθούν κατευθείαν στο (link

Γιατί κάποιος να χρηματοδοτήσει το Stagedoor; Είμαστε μια έμπειρη ομάδα νεαρών, φιλόδοξων Κυπρίων που δημιούργησαν ένα μοναδικό προϊόν σε μια μεγάλη και αναπτυσσόμενη αγορά. Έχουμε καταφέρει πολλά και είμαστε αποφασισμένοι να προχωρήσουμε στην επόμενη φάση της εταιρείας με σκοπό τη ραγδαία ανάπτυξη στο Λονδίνο. Προσκαλούμε οποιονδήποτε θα ήθελε να συμμετάσχει σε αυτό το συναρπαστικό ταξίδι.

Πώς θα αξιοποιηθούν τα χρήματα που θα συγκεντρώσετε; Θα επενδύσουμε τα χρήματα στην ανάπτυξη της τεχνικής μας ομάδας, όπως και στο Marketing και σε προσπάθειες για βελτίωση της επιχείρησης, ώστε να καταφέρουμε να φτάσουμε το στόχο μας να σταθεροποιήσουμε τις πηγές εσόδων μας και να αποκτήσουμε 100.000 χρήστες στους επόμενους 15 μήνες.

Ποιά είναι τα επόμενα βήματα και ποιοί οι στόχοι; Το όραμά της ομάδας τι περιλαμβάνει; Το όραμά μας είναι να γίνει το Stagedoor ένα σημείο αναφοράς για ο,τιδήποτε σχετίζεται με το θέατρο. Με τον ίδιο τρόπο που οι άνθρωποι επισκέπτονται το Spotify για να έχουν πρόσβαση σε μουσική, το IMDb για να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες για ταινίες και το Foursquare για μπαρ και εστιατόρια, θέλουμε το Stagedoor να γίνει ισοδύναμο για το Θέατρο. Κάνοντας αυτό, στόχος μας είναι να κάνουμε το θέατρο πιο ανοικτό στο ευρύ κοινό. Πιστεύουμε πως το θέατρο προορίζεται για όλους και θέλουμε να είμαστε αυτή η πόρτα που θα κάνει τη βιομηχανία του θεάτρου ανοικτή για τον κόσμο.

Loader