Οι πελάτες της Amazon διαμαρτύρονται για τις νέες συσκευασίες της
Τις θεωρούν «μεγάλο πισωγύρισμα» στη μάχη κατά του πλαστικού
Ενώ τα σουπερμάρκετ και γενικότερα οι επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου κάνουν αγώνα για να μειώσουν όσο μπορούν τα πλαστικά μιας χρήσης, η μεγαλύτερη εταιρεία διαδικτυακού εμπορίου ξεκίνησε να αποστέλλει μικρά προϊόντα μέσα σε πλαστικούς φακέλους. Η συγκεκριμένη επιλογή έγονε με σκοπό τα φορτηγά να μεταφέρουν περισσότερα δέματα.
Η Adrian Fletcher, από τη Γλασκόβη είναι ανάμεσα σε όσους πελάτες διαμαρτυρήθηκαν προς την εταιρεία. Θεώρησε τη συγκεκριμένη κίνηση ένα «μεγάλο πισωγύρισμα» στη μάχη κατά του πλαστικού.
«Το προηγούμενο διάστημα οι μικρές παραγγελίες μας έφθαναν σπίτι μέσα σε χαρτονένιες συσκευασίες, εύκολα ανακυκλώσιμες. Όμως εδώ και μερικούς μήνες η Amazon ξεκίνησε να χρησιμοποιεί πλαστικούς φακέλους. Προσπαθώ να ανακυκλώνω με συνέπεια όλες τις συσκευασίες, όμως δεν μπορώ να το κάνω σε αυτή την περίπτωση», λέει. «Τους ζήτησα να μην στέλνουν τις παραγγελίες μου σε πλαστικές συσκευασίες όμως με αγνόησαν», προσθέτει.
Υπολογίζεται πως η Amazon στέλνει περίπου 4 με 5 δισεκατομμύρια δέματα σε όλο τον κόσμο κάθε χρόνο.
Τον Φεβρουάριο δημοσίευμα της Washington Post είχε αναφέρει πως οι νέοι φάκελοι της Amazon έχουν προκαλέσει πολλά προβλήματα σε κέντρα ανακύκλωσης στις ΗΠΑ καθώς οι πελάτες λανθασμένα τους έριχναν σε κάδους ανακύκλωσης.
Και όλα αυτά σε μια περίοδο όπου τα στοιχεία του Τμήματος Περιβάλλοντος, Τροφίμων και Αγροτικών Υποθέσεων έδειξαν ότι ο αριθμός των πλαστικών σακουλών μιας χρήσης που πωλούνται στις μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ μειώθηκε περισσότερο από 90% από τον Οκτώβριο του 2015, όπου οι σακούλες άρχισαν να χρεώνονται.
H Amazon απάντησε για το θέμα στον Guardian.
«Συνεργαζόμαστε με κατασκευαστές σε όλο τον κόσμο προκειμένου συνεχώς να βελτιώνουμε το σχέδιο των συσκευασιών μας και να καθιερώσουμε νέους, φιλικούς προς το περιβάλλον τρόπους συσκευασίας που μειώνουν τα σκουπίδια και διασφαλίζουν πως τα προϊόντα μας θα φθάνουν άθικτα και χωρίς ελαττώματα στους πελάτες μας».
Στην απάντηση επίσης τονίζεται πως η εταιρεία λαμβάνει υπόψιν της παρατηρήσεις των πελατών της.