Το 2ο Φεστιβάλ Φιλαρμονικών είναι στη Λεμεσό
Με τη συμμετοχή φιλαρμονικών από όλη την Κύπρο
Το 2ο φεστιβάλ φιλαρμονικών θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 26 Ιουνίου στις 7 το βράδυ, στις αποβάθρες του μόλου Λεμεσού.
Μία ώρα νωρίτερα, στις 6 το απόγευμα, όλες οι φιλαρμονικές που συμμετέχουν στην εκδήλωση θα συγκεντρωθούν στην Πλατεία του Παλιού Λιμανιού για να ανοίξουν το μουσικό «ταξίδι» με το παραδοσιακό κομμάτι «Η Τηλλυρκώτισσα».
Ακολούθησε την Avant-Garde στο Instagram
Ακολούθησε την Avant-Garde στο Facebook
Θα ακολουθήσει παρέλαση των φιλαρμονικών κατά μήκος του μόλου. Στις 7 το βράδυ θα ξεκινήσει το μουσικό πρόγραμμα που ετοίμασαν για ντόπιους και επισκέπτες οι φιλαρμονικές, στις αποβάθρες του μόλου.
Στην εκδήλωση συμμετέχουν οι φιλαρμονικές:
Του Δήμου Λεμεσού
Του Δήμου Μέσα Γειτονιάς
Του Δήμου Λάρνακας
Του Δήμου Πάφου
Του Δήμου Παραλιμνίου
Και η British Band