Αλλαγή ημερομηνίας για την εμφάνιση της Ευρυδίκης με τους ΜΠΛΕ
Ετοιμάζονται να βάλουν «φωτιά» στο RED
Η καταξιωμένη και πολυεπίπεδη Ευρυδίκη, που στη μακρόχρονη πορεία της έχει αποδείξει το καλλιτεχνικό της ταλέντο στο τραγούδι και το μουσικό θέατρο, μαζί με το ξεχωριστό συγκρότημα των Μπλε, με την ιδιαίτερη αισθητική στη μουσική και τον στίχο, και την εκρηκτική "front woman" Τζώρτζια Κεφαλά, αποφάσισαν να συνεργαστούν συναυλιακά και δισκογραφικά.
Η εμφάνιση τους είχε προγραμματιστεί να γίνει την Τρίτη 31 Ιανουαρίου αλλά λόγω προβλήματος υγείας ενός μέλους του σχήματος, θα πραγματοποιηθεί τελικά στις 21 Μαρτίου.
Τα εισιτήρια ισχύουν κανονικά.