Χαρακτηριστικό της εποχής μας η εξατομικευμένη υπηρεσία

Χαρακτηριστικό της εποχής μας η εξατομικευμένη υπηρεσία

Δεν είναι η πρώτη φορά που αντιμετώπισε πρόβλημα ο Thomas Cook

Γράφει ο Πάνος Παρράς

Δεν είναι η πρώτη φορά που αντιμετώπισε πρόβλημα ο Thomas Cook. Μας είχε προειδοποιήσει ξανά το 2011. Από τότε κατέρρευσαν πολλοί, μικρότεροι παραδοσιακοί πράκτορες ταξιδιωτικών πακέτων.Το πρόβλημα δεν είναι η ζημιά των 60εκ. που θα υποστεί φέτος η ξενοδοχειακή βιομηχανία με την κατάρρευση του συγκεκριμένου κολοσσού αλλά η απώλεια εισοδημάτων που θα προκύψουν τα επόμενα χρόνια, αρχής γενομένης από το 2020 που μας βρίσκει απροετοίμαστους.

Ο Thomas Cook, ο ιδρυτής τoυ ομώνυμου κολοσσιαίου ταξιδιωτικού πράκτορα, ήταν ο άνθρωπος που εμπνέυστηκε και πλούτισε από τα λεγόμενα "Ταξιδιωτικά Πακέτα". Ξεκίνησε από τη Βρετανία και στη συνέχεια επεκτάθηκε σε όλο τον κόσμο πουλώντας διακοπές οργανωμένες σε ένα πακέτο. Αυτά, το 1841. Από τότε ο κόσμος άλλαξε περίπου 4 φορές. Σήμερα 6 στους 7 Βρετανούς πολίτες επιλέγουν να οργανώσουν μόνοι τις διακοπές τους, σε περιόδους off-season, με φτηνά αεροπορικά εισιτήρια και οικονομικές επιλογές διαμονής μέσα από τις διάφορες γνωστές διαδικτυακές σελίδες.

Είναι χαρακτηριστικό της εποχής μας η εξατομικευμένη υπηρεσία, η οργάνωση βάσει των αναγκών του κάθε ταξιδιώτη και η ελευθερία επιλογών με βάση τον ατομικό ή οικογενειακό προϋπολογισμό. Για την τουριστική βιομηχανία της χώρας, αυτό μεταφράζεται σε συγκεκριμένα βήματα μετατόπισης του τρόπου προώθησης της παρεχόμενης υπηρεσίας. Πώς δηλαδή θα φτάσει η υπηρεσία μας στον τελικό καταναλωτή παρακάμπτοντας τους φθίνοντες πράκτορες.


ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΔΩ: Κύπρος: Πόσες χιλιάδες τουρίστες επηρεάζονται από το κλείσιμο της Thomas Cook


Παρ'όλ' αυτά, στην Κύπρο συνεχίζουμε:

- Να εξαρτώμαστε κατά 80% από δύο αγορές, βρετανική και ρωσική, και κατά 70% από τους παραδοσιακούς πράκτορες. -Να μην έχουμε ολοκληρωμένη στρατηγική εσκυγχρονισμού προώθησης, με τον ΚΟΤ (υφυπουργείο Τουρισμού) να κινείται μεταξύ φθοράς, διαφθοράς και γραφικότητας

-Να μην έχουμε ολοκληρωμένη στρατηγική προβολής της χώρας και των παρεχόμενων υπηρεσιών

-Να παρέχουμε κίνητρα κατακερματισμού της ξενοδοχειακής βιομηχανίας, όπου τουριστικές μονάδες οικονομικών διακοπών μετατρέπονται σε πολυτελή διαμερίσματα για βίζες, ενώ κίνητρα προς νέους επιχειρηματιες δίνονται αποσπασματικά και πρόχειρα

Loader