Μια νέα {εκ}κίνηση

Μια νέα {εκ}κίνηση

Γράφει η Πέγκυ Σπινέλη


Οδεύοντας -καλώς εχόντων των πραγμάτων και των εμβολιασμών- προς το τέλος μιας διετούς παγκόσμιας περιπέτειας με ακόμη ανυπολόγιστες επιπτώσεις στην οικονομία και υγεία μας -σωματική, πνευματική και συναισθηματική- και έχοντας ως χώρα περάσει από διάφορες περιπέτειες -mild χαρακτηρισμός- κάποιες εκ των οποίων ακόμη μας ταλανίζουν και κάποιες φορές διχάζουν, η πρόσκληση της Τράπεζας Κύπρου να παρακολουθήσω τα γυρίσματα της νέας της διαφημιστικής καμπάνιας υπήρξε μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα πρόταση.

Καταρχάς υπήρξα τρομερά περίεργη να μάθω ποιο θα ήταν το νέο slogan. Μετά το πολύ επιτυχημένο “Σκέψου το Γίνεται”, μου φαινόταν δύσκολο να υπάρξει ένα slogan το οποίο θα ξεπερνούσε την καθολική αποδοχή που είχε το “Σκέψου το, Γίνεται” το οποίο πέρασε στο συλλογικό υποσυνείδητο του κυπριακού λαού.

Οι εποχές έχουν αλλάξει και πλέον η υλοποίηση των σκέψεων με την ευκολία που η ευμάρεια προηγούμενων δεκαετιών επέτρεπε να γίνουν, δεν έχει θέση σήμερα. Σήμερα υπάρχει ανάγκη για όραμα, για διάθεση, για αισιοδοξία, για συνεχή κίνηση και προσαρμοστικότητα στα μεταβαλλόμενα περιβάλλοντα.

Σε αυτές τις συνθήκες υπάρχει η ανάγκη για στήριξη κάθε αξιόλογης, καινοτόμας και ειλικρινούς προσπάθειας. Στήριξη που για να έχει ουσία και αξία, θα πρέπει να έρθει την κατάλληλη στιγμή με τον προσδοκώμενο τρόπο και το διαχειρίσιμο αντίτιμο. Λαμβάνοντας αυτά τα δεδομένα υπόψη, θεώρησα πως το slogan “σε κάθε επόμενη κίνηση” είναι μια εξαιρετική επιλογή, πολύ ειλικρινής που συναισθάνεται το παρόν και έχει βλέψεις για το μέλλον.

Πέρα από την περιέργειά μου, η αποδοχή αυτής της πρόκλησης/ πρόσκλησης, να παρακολουθήσω από κοντά τα γυρίσματα της διαφημιστικής καμπάνιας της Τράπεζας Κύπρου, οφείλεται και στην ευκαιρία που μου δόθηκε να μιλήσω με ανθρώπους που έκαναν την κίνησή τους και τώρα απολαμβάνουν τους καρπούς αυτής της επιλογής. 123

Τόσο ο Λευτέρης και η Χριστίνα, όσο και η κυρία Νίκη αλλά και η Χρύσα, επέλεξαν να ρισκάρουν κάνοντας κάτι εντελώς νέο, κάτι διαφορετικό.

Δεν υπήρξε manual για την προσπάθειά τους, δεν είχαν safety net σε περίπτωση αποτυχίας και μια αποτυχία ακόμη κι αν ήταν παροδική, θα είχε σοβαρές επιπτώσεις στην βιωσιμότητά τους. Τίποτα από αυτό δεν τους πτόησε. Είτε ήταν η σιγουριά, η αυτοπεποίθηση, η ανάγκη ή έστω η αδυναμία να συγκρατήσουν την επιθυμία τους, το αποτέλεσμα ήταν ελπιδοφόρο. Μπορεί για κάθε ένα success story να έχουν υπάρξει εκατοντάδες απόπειρες με όχι την επιδιωκόμενη έκβαση, ωστόσο κάποιες φορές, οι καταπραυντικές ιδιότητες μιας συζήτησης με ένα άνθρωπο που υπήρξε εκεί που εσύ τώρα βρίσκεσαι και απολαμβάνει σήμερα την ικανοποίηση που εσύ ευελπιστείς κάποτε να νιώσεις, αποτελεί ανεκτίμητης αξίας μπουστάρισμα.

Έχοντας επιτέλους παρακολουθήσει στην τηλεόραση το αποτέλεσμα των γυρισμάτων στα οποία παραβρέθηκα, αισθάνομαι πως αυτή η καμπάνια είναι κομμάτι μου και είμαι σημείο της. Το αισθητικό αποτέλεσμα είναι αντίστοιχο με το επίπεδο του επαγγελματισμού των ανθρώπων που συμμετείχαν σε αυτό και τα συναισθήματα που σου ξυπνά, δεν είναι ξένα από την καλοσύνη και ευγένεια των συντελεστών της. Το πιο σημαντικό ωστόσο είναι πως μπορείς να ταυτιστείς και αφού ταυτιστείς μπορείς να ελπίσεις.

Σε προσωπικό επίπεδο η καμπάνια της Τράπεζας Κύπρου συμπίπτει με τις δικές μου κινήσεις, που ελπίζω πως θα με φέρουν ένα βήμα πιο κοντά στα επόμενα, τα καλύτερα, τα ουσιαστικά, τα δημιουργικά και τα όμορφα.

Σε αυτά λοιπόν που θα έρθουν σε κάθε επόμενη κίνηση.

Loader