Ποια είναι η διαφήμιση που κατέχει το ρεκόρ ως η πιο ακριβή όλων των εποχών;

Ποια είναι η διαφήμιση που κατέχει το ρεκόρ ως η πιο ακριβή όλων των εποχών;

Κόστισε 33 εκατομμύρια δολάρια

Το Chanel No.5 The Film ήταν ένα διαφημιστικό σποτ για μια νέα σειρά αρωμάτων από τον εμβληματικό γαλλικό οίκο μόδας πολυτελείας, που κυκλοφόρησε το 2004.

Σκηνοθετημένη από τον διάσημο Αυστραλό σκηνοθέτη Baz Luhrmann, η διαφήμιση κόστισε 33 εκατομμύρια δολάρια για να συγκεντρωθεί.

Διαρκεί μόλις 180 δευτερόλεπτα και φτάνει τα 288.888 δολάρια ανά δευτερόλεπτο. Ωστόσο, παρά τη συγκλονιστική τιμή του, το Chanel No.5 The Film έτυχε αξιοσημείωτης αποδοχής, σε μεγάλο βαθμό χάρη στο ταλέντο που συνέβαλε στο έργο. Με πρωταγωνίστρια τη βραβευμένη με όσκαρ Νικόλ Κίντμαν, η ταινία επωφελήθηκε επίσης από την τεχνογνωσία του αείμνηστου σχεδιαστή κοστουμιών της Chanel, Καρλ Λάγκερφελντ.

Όπως και οι περισσότερες διαφημίσεις αρωμάτων, η σύντομη διαφήμιση αφηγείται την ιστορία μιας ηθοποιού που τρέχει μακριά με έναν όμορφο άντρα και ερωτεύεται, πιθανώς επειδή το Chanel No.5 μύριζε τόσο όμορφα.

Ο Luhrmann εντάσσεται σε μια μακρά σειρά κινηματογραφιστών που έχουν βρει μεγαλύτερη επιτυχία στον κόσμο της διαφήμισης. Πράγματι, μερικοί από τους μεγαλύτερους σκηνοθέτες όλων των εποχών έχουν εμβαθύνει στη βιομηχανία, όπως οι Sofia Coppola, Michael Bay, David Fincher, Wes Anderson, David Lynch, Martin Scorsese και Ridley Scott, με τον τελευταίο να κάνει τη διαφήμιση του Hovis "The Bike Ride", που έγινε εμβληματική τη δεκαετία του 1970.

Ρίξτε μια ματιά στην πιο ακριβή διαφήμιση όλων των εποχών, το Chanel No.5 The Film του Luhrmann, με πρωταγωνιστές τη Nicole Kidman και τον Rodrigo Santoro, παρακάτω.

 

 

Πηγή: faroutmagazine.com.uk

 

Loader