Καινοτομία σε περίοδο κρίσης: Η απόφαση για τη δημιουργία της Digital TV

Καινοτομία σε περίοδο κρίσης: Η απόφαση για τη δημιουργία της Digital TV

Η Digital TV κλείνει ένα χρόνο από την ημέρα που πάρθηκε η απόφαση για την δημιουργία της. Σε μια μίνι-σειρά άρθρων εξερευνούμε πως ένα εξ ολοκλήρου διαδικτυακό κανάλι δημιουργηθηκε και μεγάλωσε στην Κύπρο μέσα στην πανδημία.

Γράφει ο Μιχάλης Τυρίμος*

Στο πρώτο άρθρο της σειράς μιλήσαμε για την εξέλιξη της τηλεόρασης. Αναλύσαμε τον δρόμο που διανύθηκε για να φτάσουμε στις οθόνες με την 4K ή την 8K ανάλυση, τις άπειρες επιλογές στα streaming networks αλλά και το φαινόμενο της δεύτερης οθόνης.

Η εξέλιξη αλλά και σταδιοδρομία της τηλεόρασης λοιπόν προϋπήρχαν για αρκετό καιρό στο μυαλό του Θεόδωρου (Μίτλετον), CEO του ομίλου της Digital Tree και της διευθυντικής του ομάδας. Άπειρες φορές, είχαν όλοι τους φλερτάρει με τη σκέψη για την δημιουργία ενός νέου καναλιού. Τι τους ώθησε όμως να κάνουν αυτή τη σκέψη, πράξη; Και γιατί από όλες τις φορές το έπραξαν τον Απρίλιο του 2020; 

Όπως μου αποκάλυψε κατα τη διάρκεια της συζήτησης μας: “Πριν ακριβώς ένα χρόνο ήμουν προβληματισμένος, όπως ήταν λογικό, για τις πολλαπλές επιπτώσεις της πανδημίας στην χώρα μας. Στην κοινωνία, στην οικονομία και κατ’ επέκταση στην εταιρεία μας”.

Ο Θεόδωρος και η ομάδα του, της οποίας ήμουν ένα εκ των 5 μελών και μπορώ να επιβεβαιώσω τα γεγονότα από πρώτο χέρι, είχαν ετοιμάσει μια σειρά από πιθανά σενάρια για αντιμετώπιση της κρίσης. Απο το καλύτερο μέχρι το χειρότερο σενάριο, σκοπός ήταν να μην απολυθεί κανένας από τους 130 υπαλλήλους και η εταιρεία να αντέξει τα οποιαδήποτε “χτυπήματα”. Μέσα από όλες τις συζητήσεις, τα μερόνυχτα σχεδιασμού και τη θέση άμυνας, αποφασίστηκε ότι το καλύτερο σχέδιο ήταν... η επίθεση, με την δημιουργία ενός νέου και μεγαλεπήβολου πρότζεκτ.

“Το αναμενόμενο σενάριο ήταν να παίξουμε άμυνα”, μου είπε. “Όμως στο τέλος η ομάδα, όπως θυμάσαι, ήταν ακάθεκτη να μπούμε επίθεση. Ο λόγος; Στις κρίσεις ψάχνουμε πάντα τρόπους να εξελιχθούμε. Ξέρεις πως λειτουργούμε. Άλλωστε έτσι γεννήθηκε και η Digital Tree. Μέσα από τις κρίσεις της περασμένης δεκαετίας, εμείς αποφασίσαμε να πάμε κόντρα στο ρεύμα και να μπούμε στον χώρο των media.”

Ποιο θα ήταν το επόμενο βήμα της Digital Tree; Η απάντηση ήταν αρκετά προφανής. Τα streaming channels κέρδιζαν χρήστες γρηγορότερα από κάθε άλλη φορά, η ψηφιοποίηση είχε πλέον κατακτήσει και τις πιο μεγάλες ηλικίες και η Digital Tree είχε ήδη στη διάθεση της ένα οικοσύστημα απο δημοσιογράφους, ομάδες μάρκετινγκ και προγραμματιστές. Ήταν σχεδόν έτοιμη. Τα στοιχεία που υπολείπονταν ήταν η τεχνογνωσία για να στηθεί ένας τηλεοπτικός σταθμός, το στούντιο και ο εξοπλισμός.

Η επόμενη κίνηση λοιπόν ήταν να πειστεί και το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας για να στηρίξει αυτή την απόφαση και να γίνει το πρώτο βήμα. Αυτό το κομμάτι βέβαια θα το συζητήσουμε στο τρίτο άρθρο της σειράς αυτής, που θα δημοσιευτεί την επόμενη εβδομάδα.

*Managing Director | Capacitor Partners

FUTURE TALKS presenter @ DIGITAL

Loader