Meta: Πληρώνει εταιρεία για να στρέψει το κοινό εναντίον του TikTok

Meta: Πληρώνει εταιρεία για να στρέψει το κοινό εναντίον του TikTok

Η δημιουργία καμπάνιας για να υπονομεύσουν τη δημοφιλή πλατφόρμα

Η Meta προσπαθεί με κάθε τρόπο να στρέψει το κοινό εναντίον του TikTok.

Άνθρωποι από το δυναμικό της εταιρείας, Targeted Victory, εργάστηκαν με σκοπό να επιτευχθεί ο στόχος υπονόμευσης του TikTok μέσω μιας εθνικής εκστρατείας μέσων ενημέρωσης. Eίναι επικίνδυνο για τα παιδιά και την κοινωνία της Αμερικής, σύμφωνα με εσωτερικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, που επικαλείται η Washington Post. 

Η Targeted Victory πρέπει να «πάρει το μήνυμα ότι ενώ η Meta είναι αυτή τη στιγμή σάκος του μποξ, το TikTok είναι η πραγματική απειλή, ειδικά ως ξένη εφαρμογή που είναι #1 στην κοινή χρήση δεδομένων που χρησιμοποιούν οι νεαροί έφηβοι», έγραψε διευθυντής της εταιρείας.

Διάβασε Επίσης: Έρχεται νέο gadget στην αγορά - Ακουστικά με μάσκα καθαρισμού αέρα 

Η εταιρεία ανέφερε ότι εκπροσωπεί τη Meta για αρκετά χρόνια και είναι «περήφανη για τη δουλειά που έχουμε κάνει».

Στα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η Targeted Victory προέτρεψε τους συνεργάτες να προωθήσουν ιστορίες στα τοπικά μέσα ενημέρωσης, συνδέοντας το TikTok με επικίνδυνα trends, σε μια προσπάθεια να δείξει τις υποτιθέμενες βλάβες της εφαρμογής.

Διάβασε Επίσης: Instagram: Η προσθήκη στα stories που θα αλλάξει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούν οι χρήστες

Ο εκπρόσωπος της Meta, Andy Stone, δήλωσε: «Πιστεύουμε ότι όλες οι πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένου του TikTok, θα πρέπει να υφίστανται ένα βαθμό ελέγχου που να συνάδει με την αυξανόμενη επιτυχία τους».

Η καμπάνια περιλαμβάνει μεταξύ άλλων προώθηση αμφίβολων ιστοριών για υποτιθέμενες τάσεις του TikTok, που ουσιαστικά προέρχονται από το Facebook.

 

Πηγή

 

Πηγή φωτογραφίας

Loader