Το Twitter έδωσε σε διαφημιστικές εταιρείες αθέμιτη πρόσβαση σε στοιχεία χρηστών

Το Twitter έδωσε σε διαφημιστικές εταιρείες αθέμιτη πρόσβαση σε στοιχεία χρηστών

Καλείται να καταβάλει πρόστιμο

Το πρόστιμο των 150 εκατομμυρίων δολαρίων καλείται να καταβάλει το Twitter, όπως επίσης και να θέσει νέες δικλείδες ασφαλείας μετά τις κατηγορίες ότι παρείχε σε διαφημιστές αθέμιτη πρόσβαση σε προσωπικές πληροφορίες χρηστών.

Ο διακανονισμός με το Twitter ανακοινώθηκε την Τετάρτη από το Υπουργείο Δικαιοσύνης και την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου. 

Ομοσπονδιακές υπηρεσίες, κατηγόρησαν το Twitter ότι από τον Μάιο του 2013 έως τον Σεπτέμβριο του 2019, η πλατφόρμα ενημέρωνε τους χρήστες ότι συλλέγει τους αριθμούς τηλεφώνου και τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους για λόγους ασφαλείας των λογαριασμών τους, παραλείποντας να αποκαλύψει ότι θα χρησιμοποιούσε επίσης τις πληροφορίες για να επιτρέψει σε εταιρείες να στέλνουν στοχευμένες διαδικτυακές διαφημίσεις.

Ακολούθησε την Avant-Garde στο Instagram

Ακολούθησε την Avant-Garde στο Facebook

Οι ρυθμιστικές αρχές, υποστήριξαν επίσης στην καταγγελία ότι το Twitter ισχυρίστηκε ψευδώς πως συμμορφώνεται με τους κανόνες προστασίας προσωπικών δεδομένων στις ΗΠΑ, αλλά και στην Ευρωπαϊκή Ένωση και την Ελβετία, που απαγορεύουν στις εταιρείες να επεξεργάζονται πληροφορίες χρηστών με τρόπους που έρχονται σε αντίθεση με όσα έχουν συμφωνήσει οι χρήστες.

Διάβασε Επίσης: Η Ισπανία βάζει μέτρο στα κλιματιστικά στο γραφείο

Οι αρμόδιες υπηρεσίες λένε ότι ο διακανονισμός θα επιλύσει την υπόθεση, επιμένοντας πως το Twitter εξαπάτησε τους χρήστες σχετικά με το πόσο καλά διατηρούσε και προστάτευε το απόρρητο και την ασφάλεια των πληροφοριών επικοινωνίας τους που δεν ήταν δημόσιες.

Το πρόστιμο των 150 εκατ. δολαρίων και τα απαιτούμενα νέα μέτρα συμμόρφωσης στο πλαίσιο του διακανονισμού πρέπει να εγκριθούν από ομοσπονδιακό δικαστήριο στην Καλιφόρνια.

Διάβασε Επίσης: Elvis: Ο θρύλος της Rock ‘n’ Roll αναδύεται στο πρώτο επίσημο trailer

Πηγή 

Πηγή φωτογραφίας

Loader