Τελικά πόση δύναμη κατέχουν οι Influencers?
Για να είμαστε ειλικρινείς, πόσες φορές αγοράσατε (ή έστω επιθυμήσατε) ένα προϊόν επειδή το παρουσιάζει κάποιος που ακολουθείτε στα social media;
Το ερώτημα όμως, είναι γιατί;
Μα φυσικά γιατί όλοι ψάχνουμε για αυθεντικό περιεχόμενο!
Είναι γνωστό ότι οι καταναλωτές εμπνέονται πολύ πιο εύκολα από άτομα που αισθάνονται πιο οικεία και τα οποία μπορούν να εμπιστευτούν για την αγορά ενός προϊόντος!
Το παραπάνω βέβαια δεν άργησε να φανεί και δεν είναι λίγες οι εταιρείες που επενδύουν ολοένα και περισσότερο σε αυτούς.
Οι Influencers όχι μόνο προσφέρουν αβίαστα σε ένα brand αναγνωρισιμότητα και αυξημένες πωλήσεις, αλλά αποτελούν αυτό που λέμε value for money.
Γιατί;
- Ο κάθε influencer παράγει μοναδικό περιεχόμενο ανά πάσα στιγμή το οποίο γίνεται εύκολα viral. Επιπλέον, το περιεχόμενο που αναπτύσσουν οι ίδιοι, μπορεί να χρησιμοποιηθεί στη συνέχεια από τα ίδια τα brands στον ιστότοπο και στα δικά τους κοινωνικά δίκτυα, χωρίς να χρειαστεί να επιβαρυνθούν με όλες τις επιπρόσθετες χρεώσεις που υπάρχουν μέσω της διαφημιστικής εταιρείας.
- Σε σύγκριση με το παραδοσιακό marketing και το PR, η συνεργασία με influencers αποτελεί εξαιρετικό value for money, όταν ο στόχος σου είναι να συνδεθείς με μια συγκεκριμένη κατηγορία καταναλωτών. Στην πλειοψηφία τους, οι συνεργασίες με influencers δημιουργούν ένα θετικό ROI, κάτι που σημαίνει ότι η καμπάνια αποφέρει έσοδα πολύ γρήγορα.
- Εκτός από την μακροχρόνια εμπειρία τους σε δημιουργικό περιεχόμενο, οι influencers μπορούν ταυτόχρονα να διαμοιραστούν το περιεχόμενο αυτό σε όλα τους τα κανάλια, με αποτέλεσμα το reach του περιεχομένου να εκτοξευθεί ,χωρίς περιττά κόστη!
- Είναι σε θέση να προσφέρουν περιεχόμενο για τα brands, όποτε υπάρξει ανάγκη χωρίς τα επιπρόσθετα έξοδα που θα είχε μια φωτογράφηση ή η αποστολή μιας ολόκληρης ομάδας για τον ίδιο σκοπό.
Που θα τους βρείτε;
- Μπορεί το Instagram να παραμένει η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης που προτιμάται για καμπάνιες Influencer Marketing, ο αριθμός όμως των brands που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα στην πραγματικότητα έχει μειωθεί από 80% το 2020 σε 67% το 2021, σύμφωνα με το Influencer Marketing Hub. Βέβαια τo Instagram συνεχίζει να συνεργάζεται με πλατφόρμες όπως το LTK - μια παγκόσμια πλατφόρμα αξίας 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων που επιτρέπει στους influencers να συνδέουν τα διαφημιζόμενα προϊόντα απευθείας από το προσωπικό τους προφίλ.
- Το Tik Tok, η νέα άφιξη στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, έγινε η εφαρμογή με τις περισσότερες λήψεις το 2020, ενώ πλέον αποτελεί την δεύτερη σημαντικότερη πλατφόρμα για το influencer marketing το 2021. Οι συγκεκριμένες διαφημίσεις γίνονται μέσω βίντεο μικρής διάρκειας που κάνουν θραύση στην Gen Z.
- Το YouTube αποτελεί την καλύτερη πλατφόρμα από άποψη επένδυσης, καθώς τα περισσότερα brands βλέπουν από την πρώτη κιόλας μέρα μια αύξηση των πωλήσεων τους. Επίσης, το συγκεκριμένο channel παρέχει την δυνατότητα μέτρησης της επισκεψιμότητας και των αποτελεσμάτων μέσω tracked links, για να μετρήσεις την δυναμική του κάθε influencer.
Για να απαντήσουμε στο ερώτημα που θέσαμε στην αρχή,
Το 2019, η Yves Rocher μας έδωσε την ευκαιρία να δημιουργήσουμε μια διαφημιστική καμπάνια και να ενημερώσουμε την τοπική αγορά για τα νέα προϊόντα περιποίησης μαλλιών.
Για να το πετύχουμε δημιουργήσαμε ένα συγκεκριμένο landing page για όλα μας τα posts, διαγωνισμό στο Instagram καθώς και ένα καινοτόμο chatbot. Σκοπός μας ήταν το τελευταίο να ενισχύσει την επιθυμία στον καταναλωτή να συμμετάσχει στον διαγωνισμό μας.
Για τον διαγωνισμό επιλέξαμε να συνεργαστούμε μόνο με τη Χριστίνα Αργυρού.
Το πιο σημαντικό μέρος αυτής της καμπάνιας ήταν η δημιουργία του chatbot. το πρώτο που δημιουργήσαμε ως εταιρεία!
Επιλέξαμε να δημιουργήσουμε ένα Chatbot επειδή πιστεύαμε ότι θα ήταν ένα εξαιρετικά χρήσιμο αλλά και διασκεδαστικό εργαλείο για τους χρήστες!
Και όπως θα δείτε πιο κάτω είχαμε δίκιο!
Opium Metrics For Haircare Campaign Yves Rocher Cyprus
Participants: 791
Instagram Followers Growth: 574
FB Total Reach: 66,826