Μάθε αν είσαι κακός συνομιλητής και απλώς δεν το γνωρίζεις

Μάθε αν είσαι κακός συνομιλητής και απλώς δεν το γνωρίζεις

Οκτώ συμπεριφορές που πρέπει να αποφύγεις ή να σταματήσεις αν θες να είσαι καλός στις συζητήσεις

Μάθε αν είσαι κακός συνομιλητής και απλώς δεν το γνωρίζεις

Το να γνωρίζεις τον τρόπο για να είσαι καλός συνομιλητής και να κρατάς αμείωτο το ενδιαφέρον των ατόμων που έχεις απέναντι σου, είναι ταλέντο. Εάν δεν γεννήθηκες έχοντας την έμφυτη ικανότητα, μην ανησυχείς, διότι το μόνο που χρειάζεται είναι εξάσκηση...σε άλλους περισσότερη και σε άλλους λιγότερη.

Εμείς πιο κάτω σου εφιστούμε την προσοχή σε 8 λάθη πολύ σημαντικά που πιθανόν να κάνεις και να μην τα γνωρίζεις, με αποτέλεσμα πολλές φορές να μην θεωρήσει η ιδανική επιλογή για κουβέντα.

Εάν για παράδειγμα πιστεύεις ότι το να κουνάς καταφατικά το κεφάλι συνεχώς κοιτάζοντας επίμονα στα μάτια τον άλλον είναι αυτά που κερδίζουν την εμπιστοσύνη του συνομιλητή σου, τότε οπωσδήποτε πρέπει να διαβάσεις τα σημεία που ακολουθούν...για το καλό σου!

Οκτώ σημάδια ότι είσαι κακός συνομιλητής:

  1. Στο μεγαλύτερο μέρος της συζήτησης, ακούγεται μόνο η φωνή σου. Στη συζήτηση πρέπει να υπάρχει ισορροπία κι αυτή επιτυγχάνεται όταν ακούγονται όλες οι φωνές με την ίδια αναλογία και όχι με αποκλίσεις. Επομένως αν μιλάς πολύ, τόσο πολύ που δεν αφήνεις κανέναν άλλον να εκφραστεί με άνεση και πολύ περισσότερο εάν διακόπτεις τον άλλο στη μέση για να συνεχίσεις εσύ, τότε μάλλον πρέπει να επαναπροσδιορίσεις το πόσο μιλάς και να βελτιώσεις τις επικοινωνιακές σου δεξιότητες.
  1. Οταν συζητάς κάνεις παράλληλα και κάτι άλλο (πχ. χαζεύεις στην οθόνη του κινητού σου), μια συνήθεια άκρως ενοχλητική. Κάνοντας scroll down συνεχώς ή συχνα στην οθόνη του κινητού σου την ώρα που σου μιλάνε, ακούς τα μισά από όσα σου λένε και παράλληλα δείχνεις αδιαφορία για τον συνομιλητή σου και όσα έχει να σου πει. Ένα μήνυμα που ήρθε θα το δεις αλλά μέχρι εκεί.

  2. Δεν κοιτάς στα μάτια τον συνομιλητή σου. Όταν δεν υπάρχει οπτική επαφή μεταξύ των συνομιλητών, η αξιοπιστία και η εμπιστοσύνη πλήττονται.

  1. Κουνάς συνεχώς καταφατικά το κεφάλι σου. Αν αυτή είναι μια από τις συνήθειές σου κατά τη διάρκεια μιας συζήτησης, σύμφωνα με ειδικούς στην επικοινωνία, θα πρέπει να την αποβάλλεις. Το να κουνάς συνεχώς το κεφάλι σου είναι σημάδι ότι ίσως δεν δίνεις ουσιαστική σημασία σε αυτό που ακούς, αλλά θες να πείσεις τον άλλον ότι έχει την προσοχή σου, κάτι που και ο ίδιος αντιλαμβάνεται ότι γίνεται επιτηδευμένα.
  1. Υψώνεις τον τόνο της φωνής σου για να επιβάλλεις την άποψή σου. Αν πιστεύεις ότι υψώνοντας την φωνή σου σε μια συζήτηση δείχνεις σιγουριά και αυτοπεποίθηση για τη γνώμη σου, τότε ήρθε η στιγμή να αναθεωρήσεις. Οταν κρατάς χαμηλούς τόνους και εκφράζεις ορθά την άποψή σου, κερδίζεις το ενδιαφέρον και την εκτίμηση των συνομιλητών σου που ακόμη και να διαφωνούν με την άποψη σου, θα σεβαστούν τον ωραίο τρόπο με τον οποίο την εκφράζεις.

  2. Διακόπτεις το συνομιλητή σου για να τον διορθώσεις. Μια συνήθεια που πρέπει να σταματήσεις αμέσως, διότι φέρνει σε δύσκολη θέση το άτομο με το οποίο συζητάς. Το να επεμβαίνεις την ώρα που μιλά για να διορθώσεις το λάθος του σε κάνει αν μη τι άλλο ενοχλητικό και ξερόλα...με λίγα λόγια όχι και τον πιο συμπαθητικό τύπο ανθρώπου.

  1. Γελάς συνέχεια και χωρίς ιδιαίτερο λόγο. Δεν χρειάζονται ιδιαίτερες επεξηγήσεις γιατί πρέπει να κόψεις αυτήν τη συνήθεια. Ένα χαμόγελο σίγουρα σπάει τον πάγο και το γέλιο εννοείται ότι είναι ευπρόσδεκτο και θεμιτό όταν και όποτε αρμόζει. Το να γελάς όμως συνέχεια, μπορεί να δώσει τη λανθασμένη εντύπωση ότι έχεις μια διάθεση ειρωνείας απέναντι στο συνομιλητή σου και να τον εκνευρίσει. Σκέψου να σε ρωτήσει "Μα καλά, γιατί γελάς συνεχώς; Τι το αστείο βρίσκεις"; Τι του απαντάς άραγε εκεί...
  1. Να διακόπτεις στον συνομιλητή σου -ειδικά όταν σου μιλάει για ένα θέμα που τον απασχολεί-, για να βγάλετε selfie ή να κάνετε story στο instagram. Δεν περιγράφουμε άλλο!
Loader