Οι κριτικές στο διαδίκτυο αποφασίζουν πού θα πάμε διακοπές

Οι κριτικές στο διαδίκτυο αποφασίζουν πού θα πάμε διακοπές

Οι κριτικές στο διαδίκτυο αποφασίζουν πού θα πάμε διακοπές
Έτσι δουλεύει το σύστημα

Εξ όσων φαίνεται έχει αλλάξει παγκοσμίως ο τρόπος με τον οποίο διαλέγουμε πού θα πάμε διακοπές σύμφωνα με έρευνα της TripAdvisor.

Κι ενώ παλαιότερα το ταξιδιωτικό μας πρόγραμμα ήταν στα χέρια τουριστικών πρακτόων και γυαλιστερών μπροσούρων όσον αφορά χώρους και καταλύμματα, τα πράματα φαίνεται να έχουν αλλάξει κατά πολύ.

Η προσπάθεια των επισκεπτών να αποφύγουν τουριστικά μέρη που ουδεμία σχέση έχουν με την καθημερινότητα των ντόπιων, ήταν κομμάτι δύσκολο στο παρελθόν. Τότε δεν υπήρχαν και τα εργαλεία για να αντλήσει κάποιος την πληροφόρηση για μια ξένη χώρα.

Το σκηνικό έχει, όπως ήταν αναμενόμενο, αλλάξει δραματικά αφού το ίντερνετ έδωσε τη δυνατότητα στους ταξιδιώτες να έχουν την πλήρη εμπειρία και να επιλέγουν προορισμούς, ξενοδοχεία και εστιατόρια στη βάση των κριτικών άλλων ανθρώπων που βρέθηκαν εκεί.

Όπως επιβεβαιώνει έρευνα που διενήργησε η Ipsos MORI σε δείγμα 23.000 επισκεπτών της από 12 αγορές, για λογαριασμό της TripAdvisor, οι καταναλωτές λαμβάνουν σοβαρά υπόψη τους τις κριτικές των ταξιδιωτών πριν από οποιαδήποτε κράτηση.

Ειδικότερα, το 70% δήλωσε ότι επισκέπτεται την TripAdvisor για τις χρήσιμες και περιγραφικές κριτικές της, το 62% για την ακρίβεια του περιεχόμενου και το 62% για το μεγάλο εύρος ταξιδιωτικού περιεχομένου. Στις κριτικές για ξενοδοχεία, εστιατόρια και αξιοθέατα, το 85% θεωρεί ότι αντιπροσωπεύουν με ακρίβεια την εκάστοτε εμπειρία και το 86% ότι η TripAdvisor τους προσφέρει μεγαλύτερη ασφάλεια κατά την απόφαση για κράτηση.

Και αν για τη διαμονή, το φαγητό και τη διεξαγωγή δραστηριοτήτων, ένα 72% των ερωτηθέντων δηλώνει πως ανατρέχει σε προηγούμενες κριτικές, στα ξενοδοχεία το εν λόγω ποσοστό εκτοξεύεται στο 81%.

Οκτώ στους 10 χρήστες της TripAdvisor (79%) τείνουν να κάνουν κράτηση σε ξενοδοχεία με υψηλότερες βαθμολογίες κατά την επιλογή μεταξύ δύο πανομοιότυπων μονάδων, ενώ το 52% θεωρεί μεγάλο ρίσκο να κάνει κράτηση σε ξενοδοχείο χωρίς κριτικές και το αποφεύγει.

Το 39% παραδέχεται πως αγνοεί τα ακραία σχόλια και το 55% διαβάζει πολλές διαφορετικές κριτικές από πολλές σελίδες για να έχει μια αντικειμενική εικόνα.

Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο είναι ίσως το ότι οι χρήστες της TripAdvisor διαβάζουν κατά μέσο όρο, ούτε μια ούτε δύο, αλλά τουλάχιστον 9 κριτικές πριν αποφασίσουν για μια κράτηση σε ξενοδοχείο ή εστιατόριο. Αντίστοιχα σε ποσοστό 87% απάντησαν ότι συντάσσουν και οι ίδιοι κριτικές καθώς θέλουν να μοιραστούν καλές εμπειρίες με άλλους ταξιδιώτες, αλλά και να τους προειδοποιήσουν αναφορικά με το τι πρέπει να αποφύγουν.

Πηγή


ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Το 2020 η Λευκωσία θα αποκτήσει τη δική της παραλία*

Loader